پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

امپراتوری‌های مجازی

منتشر شده در چهارشنبه, 21 بهمن 1394 00:28
بازدید: 2592
پرینتایمیل

سرویس خبر: امروزه مردم در شکل‌گیری قدرت نقش زیادی پیدا کرده‌اند. هر کس با مردم تماس فوری‌تر و کامل‌تری داشته باشد و بتواند پیام خود را به مخاطبان بیشتری برساند، موفق‌تر خواهد بود.

سید محمد‌علی حسینی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در ایتالیا درباره نسبت رسانه های نوین با روابط خ...

نظرات (0) کلیک ها: 2592

نباید در فضای مجازی غرق شد

منتشر شده در یکشنبه, 11 بهمن 1394 14:17
بازدید: 2479
پرینتایمیل

مردم باید توجه کنند که در محتوای فضاهای مجازی، غرق نشوند. این پیام‌ها ممکن است ایدئولوژیک،‌ ارزشی یا حتی بی‌محتوا و فاقد اعتبار باشند.
امیر عبدالرضا سپنجی، عضو هیئت علمی گروه مطالعات رسانه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به خبرگزاری فارس گفته است: در گذشته سواد به صورت سنتی و الفبا مطرح بود،...

نظرات (0) کلیک ها: 2479

رسانه‌ها شناخت دقیقی از سیاست اقتصاد مقاومتی ندارند

منتشر شده در جمعه, 02 بهمن 1394 18:23
بازدید: 2437
پرینتایمیل

سرویس خبر: محسن ایلچی، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اقتصاد در پایان نشست تخصصی «گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها» که در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد، گفت: طی تحقیقی که اخیرا من و همکارانم انجام دادیم، رسانه‌ها شناخت دقیقی از سیاست اقتصاد مقاومتی ندارند در حالیکه در ماده 21 خط مشی...

نظرات (0) کلیک ها: 2437

استیو جابز: تا چندسال دیگر رسانه مکتوب نخواهیم داشت

منتشر شده در یکشنبه, 27 دی 1394 15:13
بازدید: 2522
پرینتایمیل

سرویس خبر: اقناع با فرمالیسم و ظاهر گرایی و سطحی بودن برخورد هیچ تناسبی ندارد؛ به این منظور یکی از اصول اقناع را می‌توان یک امر فرهنگی در راستای درونی سازی دانست.

دکتر باقر ساروخانی جامعه شناس و استاد دانشگاه در دومین همایش مدیریت رسانه در محل سالن اجتماعات دانشگاه صدا و سیما همچنین گفت: منظور آ...

نظرات (0) کلیک ها: 2522

صفحه7 از16