دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

لباس برند شما چه رنگی است؟

منتشر شده در یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 04:19
بازدید: 85
پرینتایمیل

گاهی ضرب المثل های فارسی مصداق های زیبایی در دنیای کسب و کار دارند: "عقل مردم به چشمشان است." از منظر روانشناسی برند، مخاطبین آنچه را می بینند بهتر درک می کنند و روی قضاوت آنها بسیار موثر است.

از خودمان شروع می کنیم. فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید. چقدر به وضعیت ظاهری خود اهمیت می دهید؟ چق...

ارتباطات و بازاریابی

منتشر شده در سه شنبه, 05 ارديبهشت 1396 04:04
بازدید: 100
پرینتایمیل

برندینگ ارتباط امروز: دانشجویان درس ارتباطات و بازاریابی دانشکده هنر دانشگاه سوره زیر نظر دکتر مریم سلیمی، علاوه بر شناخت برند و قابلیتهای آن در ارتباطات و تبلیغات بازرگانی، ضمن بررسی یک برند اعم از تاریخچه، تاریخچه لوگو، محصولات و رقبا، باید به بررسی این برند از سه منظر ارتباطی، تبلیغی و بازاریا...

برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی

منتشر شده در پنج شنبه, 17 فروردين 1396 04:09
بازدید: 125
پرینتایمیل

برندینگ، ارتباط امروز: سال 1395 با تمام فراز و نشیبها و خاطرات کاری خوب و بد به پایان رسید و سال 1396 آغاز شد. اینکه چگونه این سال را سپری کردیم و با چه مسائل و مشکلات کاری رو به رو بودیم را تنها به دید تجربه اندوزی نگاه کنیم و مابقی را به دست خاطرات بسپاریم و سال جدید را با نگرشی نو و از زاویه...

برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟

منتشر شده در سه شنبه, 26 بهمن 1395 22:23
بازدید: 203
پرینتایمیل

اجازه بدهید مطلب را اینگونه آغاز کنیم: برند را مانند یک انسان در نظر بگیرید، درست مثل خودتان. کلیه خصوصیات اخلاقی، احساساتی که در دیگران ایجاد می کنید، عادات شما، صدای شما، وضعیت ظاهری شما، نام شما و ... همگی جز برند شما محسوب می شوند.

لوگو زمانی مطرح می شود که نام شما به صورت خاص و مشخص در بی...

صفحه1 از3