شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار

منتشر شده در سه شنبه, 04 مهر 1396 07:36
بازدید: 73
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: یکی از بهترین الگوها برای برندسازی، توجه به عظمت خلقت است. چهار فصل سال را در نظر بگیرید. هر کدام دارای خصوصیات متمایزی هستند که شما را مجذوب خود می کنند و گاهی زبان قاصر از توصیف زیبایی های آنهاست. پاییز هم بالاخره از راه رسید، فصلی که به پادشاه فصل ها معروف است. برند شما نیز ش...

سوزن برند خود را درست نخ کنید!

منتشر شده در یکشنبه, 05 شهریور 1396 06:07
بازدید: 139
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: به محض اینکه فروش شرکت دچار کاهش می شود، اولین کار مرسوم در کشور، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات است. دلایل و توجیهات زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب با این گفته مواجه می شویم که "تبلیغات هزینه بر است و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را بر روی فرآیند فروش شرکت نداشته است...

در برندسازی علم مهم است یا پول

منتشر شده در شنبه, 14 مرداد 1396 15:07
بازدید: 211
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : موضوع انشای رایج در زمانهای نه چندان دور تحت عنوان " در زندگی علم بهتر است یا ثروت؟ " پاسخ معمولا علم بود. اما در حال حاضر به احتمال زیاد پاسخ ها پول خواهد بود!! آیا در برندسازی هم این موضوع درست است؟ بگذریم که این سوال از اساس اشتباه است و در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد....

ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟

منتشر شده در یکشنبه, 25 تیر 1396 10:40
بازدید: 246
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: اگر تصور می کنید با ورود به دنیای تجارت و کسب و کار باید اخلاقیات و اصالت را فراموش کنید و وارد یک میدان جنگ شوید کاملا در اشتباه هستید. نگرشی که مدتهاست از برندهای نوپا گرفته تا برندهایی که سالهاست فعالیت دارند در کشور حاکم بوده و بیشتر حاکی از این موضوع است که برای برند سازی و م...

صفحه1 از4