جمعه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟

منتشر شده در سه شنبه, 26 بهمن 1395 22:23
بازدید: 42
پرینتایمیل

اجازه بدهید مطلب را اینگونه آغاز کنیم: برند را مانند یک انسان در نظر بگیرید، درست مثل خودتان. کلیه خصوصیات اخلاقی، احساساتی که در دیگران ایجاد می کنید، عادات شما، صدای شما، وضعیت ظاهری شما، نام شما و ... همگی جز برند شما محسوب می شوند.

لوگو زمانی مطرح می شود که نام شما به صورت خاص و مشخص در بی...

کسب و کار شما الماس است یا لبو !

منتشر شده در جمعه, 15 بهمن 1395 03:40
بازدید: 91
پرینتایمیل

” گران ترین الماس جهان با نام صورت فلکی ، توسط یک شرکت سوئیسی به قیمت ۶۸ میلیون دلار خریده شد.”

وقتی این خبر را اخیرا خواندم، ناخوداگاه به یاد صحبتهای دکتر شاهین فرهنگ – دکتری روانشناسی از آمریکا – افتادم و با عاریه گرفتن از ان، جرقه ای در ذهنم نقش بست.

همگی، لبو فروش ها را دیده ایم که فریاد ...

شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! - قسمت دوم

منتشر شده در دوشنبه, 27 دی 1395 22:14
بازدید: 114
پرینتایمیل

به دنبال قسمت قبلی این نوشتار، با مثال توضیح می دهم که سواد بصری چیست؟ و به چه دلیل یکی از کلیدی ترین عوامل موفقیت برنامه بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شماست؟

به تبلیغ محیطی زیر که توسط شرکت مک دونالد بر فراز شهر شیکاگو چشم نوازی می کند، توجه کنید: آیا متوجه مفهومی که پشت این تبلیغ وجود دارد در ...

شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! – قسمت اول

منتشر شده در شنبه, 18 دی 1395 20:01
بازدید: 162
پرینتایمیل

اگر با خواندن عنوان مطلب حس خوبی به شما دست نمی دهد و می خواهید ثابت کنید که اشتباه می کنم، پیشنهاد می کنم به خواندن ادامه دهید…

وقتی تبلیغات مک دونالد، کوکاکولا و یا برندهای مختلف دنیا را می بینم آنقدر با تبلیغات اطرافم تفاوت فاحش دارند که گاهی فکر می کنم آنها بر روی کره دیگری زندگی...

صفحه1 از2