چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵

شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! - قسمت دوم

منتشر شده در دوشنبه, 27 دی 1395 22:14
بازدید: 10
پرینتایمیل

به دنبال قسمت قبلی این نوشتار، با مثال توضیح می دهم که سواد بصری چیست؟ و به چه دلیل یکی از کلیدی ترین عوامل موفقیت برنامه بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شماست؟

به تبلیغ محیطی زیر که توسط شرکت مک دونالد بر فراز شهر شیکاگو چشم نوازی می کند، توجه کنید: آیا متوجه مفهومی که پشت این تبلیغ وجود دارد در ...

شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! – قسمت اول

منتشر شده در شنبه, 18 دی 1395 20:01
بازدید: 74
پرینتایمیل

اگر با خواندن عنوان مطلب حس خوبی به شما دست نمی دهد و می خواهید ثابت کنید که اشتباه می کنم، پیشنهاد می کنم به خواندن ادامه دهید…

وقتی تبلیغات مک دونالد، کوکاکولا و یا برندهای مختلف دنیا را می بینم آنقدر با تبلیغات اطرافم تفاوت فاحش دارند که گاهی فکر می کنم آنها بر روی کره دیگری زندگی...

لوگوی شخصی؟ لوگوی سازمانی؟ و یا هر دو

منتشر شده در دوشنبه, 13 دی 1395 19:46
بازدید: 60
پرینتایمیل

تبلیغات و برندینگ: باید بگویم که چه شما به عنوان فردی حقیقی فعالیت  داشته باشید مانند یک سخنران در حوزه کارآفرینی و چه به عنوان کسب و کاری حقوقی به فعالیت در بازار بپردازید، شما نیازمند برندینگ هستید. حال سوال اینجاست: آیا برند شخص شما و یا برند سازمان شما در بین رقبا به خوبی دیده می شود؟ یا بهتر...

کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام

منتشر شده در جمعه, 10 دی 1395 15:46
بازدید: 88
پرینتایمیل

مرجان جانقربان*: بخش بزرگی از فرآیند مارکتینگ و برندسازی برای کسب و کارهای امروزی در فضای مجازی شکل می گیرد و چه بخواهیم و چه نخواهیم باید از این فضا استفاده کنیم.  اما سوال مهم اینجاست : به چه قیمتی؟!
در حال حاضر تلگرام و اینستاگرام در صدر جدول رقابت در این زمینه قرار دارند و کمتر کسی را سراغ دار...

صفحه1 از2