چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶

انجیل برند

منتشر شده در جمعه, 26 آبان 1396 15:07
بازدید: 87
پرینتایمیل

یکی از شایع ترین شکایاتی که مدیران و صاحبان کسب و کارها ار دپارتمانهای برندینگ و بازاریابی در شرکتها و سازمانهای خود دارند، اثربخش نبودن تبلیغات و عدم تاثیر متقابل آن بر افزایش فروش و سود آنها است. اجازه بدهید یکی از راه حل های کلیدی برای رفع معضل فوق را با یک مثال خدمتتان معرفی کنیم.

فرض کنید...

ژنتیک و وراثت برند شما

منتشر شده در دوشنبه, 08 آبان 1396 04:43
بازدید: 126
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: نوزادی که تازه به دنیا آمده را در نظر بگیرید. معمولا اطرافیان شروع به اظهار نظر می کنند که شبیه مادر است یا پدر. کم کم که کودک رشد می کند شما متوجه شباهتها و تفاوتهای او با والدین می شوید. در واقع بخشی از علم ژنتیک به بررسی همین موضوعات و دلایل آن می پردازد. در مورد انسانها بسیا...

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار

منتشر شده در سه شنبه, 04 مهر 1396 07:36
بازدید: 195
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: یکی از بهترین الگوها برای برندسازی، توجه به عظمت خلقت است. چهار فصل سال را در نظر بگیرید. هر کدام دارای خصوصیات متمایزی هستند که شما را مجذوب خود می کنند و گاهی زبان قاصر از توصیف زیبایی های آنهاست. پاییز هم بالاخره از راه رسید، فصلی که به پادشاه فصل ها معروف است. برند شما نیز ش...

سوزن برند خود را درست نخ کنید!

منتشر شده در یکشنبه, 05 شهریور 1396 06:07
بازدید: 258
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: به محض اینکه فروش شرکت دچار کاهش می شود، اولین کار مرسوم در کشور، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات است. دلایل و توجیهات زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب با این گفته مواجه می شویم که "تبلیغات هزینه بر است و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را بر روی فرآیند فروش شرکت نداشته است...

صفحه1 از5