یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

در برندسازی علم مهم است یا پول

منتشر شده در شنبه, 14 مرداد 1396 15:07
بازدید: 55
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : موضوع انشای رایج در زمانهای نه چندان دور تحت عنوان " در زندگی علم بهتر است یا ثروت؟ " پاسخ معمولا علم بود. اما در حال حاضر به احتمال زیاد پاسخ ها پول خواهد بود!! آیا در برندسازی هم این موضوع درست است؟ بگذریم که این سوال از اساس اشتباه است و در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد....

ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟

منتشر شده در یکشنبه, 25 تیر 1396 10:40
بازدید: 98
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: اگر تصور می کنید با ورود به دنیای تجارت و کسب و کار باید اخلاقیات و اصالت را فراموش کنید و وارد یک میدان جنگ شوید کاملا در اشتباه هستید. نگرشی که مدتهاست از برندهای نوپا گرفته تا برندهایی که سالهاست فعالیت دارند در کشور حاکم بوده و بیشتر حاکی از این موضوع است که برای برند سازی و م...

خشت اول برندتان را راست بچینید

منتشر شده در چهارشنبه, 17 خرداد 1396 02:17
بازدید: 197
پرینتایمیل

برند تشابهات زیادی به انسان دارد و به همان اندازه پیچیدگی و گستردگی را داراست. اجازه بدهید با یک مثال ساده قضیه را مشخص تر کنیم. البته به احتمال زیاد کسانی که دارای فرزند هستند این مثال را عمیق تر متوجه خواهند شد. وقتی شما صاحب فرزندی می شوید، از قبل برای او برنامه ریزی های اولیه را انجام می دهید...

لباس برند شما چه رنگی است؟

منتشر شده در یکشنبه, 17 ارديبهشت 1396 04:19
بازدید: 320
پرینتایمیل

گاهی ضرب المثل های فارسی مصداق های زیبایی در دنیای کسب و کار دارند: "عقل مردم به چشمشان است." از منظر روانشناسی برند، مخاطبین آنچه را می بینند بهتر درک می کنند و روی قضاوت آنها بسیار موثر است.

از خودمان شروع می کنیم. فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید. چقدر به وضعیت ظاهری خود اهمیت می دهید؟ چق...

صفحه1 از4