جمعه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

خط کسری برند شما چه عددی را نشان می دهد؟

منتشر شده در یکشنبه, 28 بهمن 1397 06:59
بازدید: 52
پرینتایمیل

در ریاضیات به ما آموخته شد که بی نهایت تقسیم بر صفر مساوی بی نهایت می شود و عدد تقسیم بر بی نهایت مساوی صفر می شود. قصد تدریس ریاضیات و فرمول هایی که هیچگاه در زندگی واقعی برای ما موثر نبود را ندارم، اما در اینجا با دو فرمول مواجه هستیم که بر خلاف تصور گذشته بسیار مهمند.

یکی از استادان بزرگوار...

نظرات (0) کلیک ها: 52

لطفا قیف مارکتینگ برند خود را افقی بگیرید!

منتشر شده در چهارشنبه, 12 دی 1397 05:12
بازدید: 406
پرینتایمیل

وارد سال 2019 میلادی شدیم و با جست و جوی ساده ای با موضوع قیف فروش یا قیف بازاریابی در گوگل می توانید مراحل آن را مشاهده و مطالعه کنید و اصلا قصد ندارم در مطالب از تئوری ها صحبت کنم بلکه بیشتر تصمیم دارم طبق معمول مطالبی را عنوان کنم که به صورت کاربردی در دنیای رقابتی دیده و اجرا می شود.

یک قیف ...

نظرات (0) کلیک ها: 406

دربی برندها

منتشر شده در شنبه, 10 آذر 1397 14:17
بازدید: 677
پرینتایمیل

دربی ها همیشه هیجان خاص خودشان را دارند. رقیب های دیرینه در مصافی سخت رو به روی یکدیگر قرار می گیرند. معمولا از روزهای قبل طرفداران و اعضای تیم ها شروع به اصطلاح کری خواندن برای رقیب می کنند. در این شرایط هم شاهد جنبه های مثبت قضیه مثل هیجان و شور و نشاط هستیم و هم شاهد جنبه های منفی قضیه شامل بع...

نظرات (0) کلیک ها: 677

۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها

منتشر شده در جمعه, 09 آذر 1397 13:17
بازدید: 679
پرینتایمیل

در چند سال اخیر بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار محبوب شده است. دلیل این امر روشن است. در حالی که  start upکمپین های تبلیغاتی برونگرای سنتی سعی در اغوا کردن مخاطبان ناآشنا با استفاده از پیامهای مرتبط با فروش می کنند، کمپین های درونگرا بر روی ارزشی که می تو...

نظرات (1) کلیک ها: 679

صفحه1 از9