شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

 
 

برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی!

منتشر شده در پنج شنبه, 23 فروردين 1397 02:46
بازدید: 44
پرینتایمیل

لطفا از عنوان این مطلب تعجب نکنید و به خواندن ادامه دهید. به احتمال زیاد متوجه این موضوع شده اید که اگر جست و جوی کوچکی در صفحات اجتماعی برخی مدیران یا افراد مشهور هر صنف کاری بزنید، خواهید دید که از کوچکترین و بی اهمیت ترین موضوعات تا بزرگترین آن ها و هر آنچه در طی 24 ساعت شبانه روز گذرانده ان...

نظرات (0) کلیک ها: 44

برند خود را خانه تکانی کنید!

منتشر شده در سه شنبه, 15 اسفند 1396 02:59
بازدید: 210
پرینتایمیل

کم کم به پایان سال 1396 نزدیک می شویم. بوی بهار و شکوفه هایش، شلوغی خیابانها و خرید عید، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم نوروز و سفره هفت سین و سفرهای نوروزی، حال و هوای خاص خودش را دارد. یکی از رسم های زیبای این ایام، خانه تکانی است. نه تنها پاکیزگی ظاهری بلکه خانه تکانی دل از هر گونه کینه، حسا...

نظرات (0) کلیک ها: 210

قاعده اطلاع رسانی برای افراد بی بضاعت یا کم بضاعت در ساختار تبلیغات شهری وجود ندارد

منتشر شده در شنبه, 05 اسفند 1396 14:08
بازدید: 229
پرینتایمیل

سرویس فرهنگی: تبلیغات شهری ساماندهی و انسجامی را می طلبد که در آن حقوق شهروندان و مخاطبان اینگونه تبلیغات رعایت شود. موضوع مهمی که امروزه در بین سیاستگذاران تبلیغات شهری به فراموشی سپرده شده است. به عنوان نمونه، بدنه اتوبوسهای شهری فقط منبعی برای کسب درآمد بیشتر برای شرکت واحد شده است و حتی مسافر...

نظرات (0) کلیک ها: 229

منتظر زلزله 10 ریشتری برای برند خود باشید !

منتشر شده در دوشنبه, 23 بهمن 1396 06:13
بازدید: 311
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: متاسفانه روزی نیست که در اقصی نقاط کشور عزیزمان زلزله ای رخ ندهد و به دلیل عدم آگاهی، نبود آمادگی و مناسب نبودن زیرساخت های مربوطه، ما شاهد اتفاقات و عواقب ناخوشایند آن برای هموطنانمان نباشیم. گاهی اوقات اتفاقات ناگوار می توانند به طور غیر مستقیم تلنگری به ما بزنند و مواردی را ک...

نظرات (0) کلیک ها: 311

صفحه1 از6