جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷

بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ

منتشر شده در جمعه, 13 مهر 1397 07:15
بازدید: 154
پرینتایمیل

در سال 2018 میلادی هستیم و با جست و جوی ساده ای در گوگل حتی بدون داشتن تخصص در حوزه برندینگ، به راحتی می توان روند تبلیغات برندهای مختلف دنیا را بررسی و پی گیری نمود. متاسفانه باید بگویم علی رغم تاکید متخصصین و افراد صاحب سبک این حوزه، ما همچنان به بیراهه می رویم.

اجراهای فوق العاده ضعیف در زم...

نظرات (2) کلیک ها: 154

استیضاح، منتظر برند شماست

منتشر شده در دوشنبه, 12 شهریور 1397 05:40
بازدید: 384
پرینتایمیل

خداوند برای انسانها دو گوش و یک دهان آفرید بدین دلیل که کمتر صحبت کنند و بیشتر گوش فرا دهند. یکی از عالی ترین شیوه هایی که شما می توانید برای زندگی شخصی و کاری از آن بهره مند شوید و کاملا هم رایگان و 24 ساعته در دسترس هستند، عاریه گرفتن از دنیای پیرامون و دقت و تامل در آفرینش هستی است.

عده کثی...

نظرات (2) کلیک ها: 384

برای خداحافظی با برندتان آماده باشید

منتشر شده در سه شنبه, 23 مرداد 1397 15:24
بازدید: 542
پرینتایمیل

سرویس برندینگ: یکی از تلخ ترین لحظات زندگی، لحظه خداحافظی است. چرا؟ چون شما در این لحظه به یاد کارهایی می افتید که واقعا می توانستید انجام دهید اما انجام ندادید. حرفهایی که می توانستید بزنید اما نزدید. تغییراتی که می توانستید ایجاد کنید اما نکردید. اما چه سود که زمان گذشته باز نخواهد گشت و فرجا...

نظرات (6) کلیک ها: 542

به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید

منتشر شده در پنج شنبه, 04 مرداد 1397 03:43
بازدید: 667
پرینتایمیل

برند همانند یک موجود زنده است و همچون انسان ها دارای حس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه است. احتمالا در ابتدا کمی برایتان عجیب و باور نکردنی است، بنابراین با پنچ مثال موضوع را واضح تر خواهم کرد.

1-حس بینایی:

کلیه تبلیغات برند شما که در معرض دید مشتریان شماست مانند: لوگو، بیلبورد، بروشور...

نظرات (0) کلیک ها: 667

صفحه1 از8