پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

برند خود را خانه تکانی کنید!

منتشر شده در سه شنبه, 15 اسفند 1396 02:59
بازدید: 1120
پرینتایمیل

کم کم به پایان سال 1396 نزدیک می شویم. بوی بهار و شکوفه هایش، شلوغی خیابانها و خرید عید، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم نوروز و سفره هفت سین و سفرهای نوروزی، حال و هوای خاص خودش را دارد. یکی از رسم های زیبای این ایام، خانه تکانی است. نه تنها پاکیزگی ظاهری بلکه خانه تکانی دل از هر گونه کینه، حسا...

نظرات (0) کلیک ها: 1120

قاعده اطلاع رسانی برای افراد بی بضاعت یا کم بضاعت در ساختار تبلیغات شهری وجود ندارد

منتشر شده در شنبه, 05 اسفند 1396 14:08
بازدید: 842
پرینتایمیل

سرویس فرهنگی: تبلیغات شهری ساماندهی و انسجامی را می طلبد که در آن حقوق شهروندان و مخاطبان اینگونه تبلیغات رعایت شود. موضوع مهمی که امروزه در بین سیاستگذاران تبلیغات شهری به فراموشی سپرده شده است. به عنوان نمونه، بدنه اتوبوسهای شهری فقط منبعی برای کسب درآمد بیشتر برای شرکت واحد شده است و حتی مسافر...

نظرات (0) کلیک ها: 842

منتظر زلزله 10 ریشتری برای برند خود باشید !

منتشر شده در دوشنبه, 23 بهمن 1396 06:13
بازدید: 924
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: متاسفانه روزی نیست که در اقصی نقاط کشور عزیزمان زلزله ای رخ ندهد و به دلیل عدم آگاهی، نبود آمادگی و مناسب نبودن زیرساخت های مربوطه، ما شاهد اتفاقات و عواقب ناخوشایند آن برای هموطنانمان نباشیم. گاهی اوقات اتفاقات ناگوار می توانند به طور غیر مستقیم تلنگری به ما بزنند و مواردی را ک...

نظرات (0) کلیک ها: 924

حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟

منتشر شده در سه شنبه, 26 دی 1396 04:45
بازدید: 1019
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : استفاده از سلبریتی ها در کمپین های برندینگ دنیا امری کاملا مرسوم محسوب می شود. از نمونه های موفق می توان به حضور جورج کلونی برای برند نسپرسو، برد پیت برای برند شنل و کریستیانو، رونالدو برای برند کلییر و موارد مشابه را نام برد. کمپین هایی کاملا هدفمند، تاثیرگذار و بی نظیر. اثراث...

نظرات (0) کلیک ها: 1019

صفحه4 از9