پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری

منتشر شده در دوشنبه, 04 دی 1396 06:43
بازدید: 1014
پرینتایمیل

جادوی تسخیر برند شما در ذهن مشتری در بیست و چهار ساعت شبانه روز؛ توهم یا واقعیت؟

مرجان جانقربان: قطعا این سوال را بارها از خود پرسیده اید که چرا مشتریان به برند ما اهمیت لازم را نمی دهند؟ چرا فضای کسب و کار همچنان در رکود باقی مانده است؟ مطمئنا هر کسب و کاری خواهان آن است که مشتریانش بیست و چه...

نظرات (2) کلیک ها: 1014

انجیل برند

منتشر شده در جمعه, 26 آبان 1396 15:07
بازدید: 966
پرینتایمیل

یکی از شایع ترین شکایاتی که مدیران و صاحبان کسب و کارها ار دپارتمانهای برندینگ و بازاریابی در شرکتها و سازمانهای خود دارند، اثربخش نبودن تبلیغات و عدم تاثیر متقابل آن بر افزایش فروش و سود آنها است. اجازه بدهید یکی از راه حل های کلیدی برای رفع معضل فوق را با یک مثال خدمتتان معرفی کنیم.

فرض کنید...

نظرات (0) کلیک ها: 966

ژنتیک و وراثت برند شما

منتشر شده در دوشنبه, 08 آبان 1396 04:43
بازدید: 1068
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: نوزادی که تازه به دنیا آمده را در نظر بگیرید. معمولا اطرافیان شروع به اظهار نظر می کنند که شبیه مادر است یا پدر. کم کم که کودک رشد می کند شما متوجه شباهتها و تفاوتهای او با والدین می شوید. در واقع بخشی از علم ژنتیک به بررسی همین موضوعات و دلایل آن می پردازد. در مورد انسانها بسیا...

نظرات (0) کلیک ها: 1068

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار

منتشر شده در سه شنبه, 04 مهر 1396 07:36
بازدید: 1139
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: یکی از بهترین الگوها برای برندسازی، توجه به عظمت خلقت است. چهار فصل سال را در نظر بگیرید. هر کدام دارای خصوصیات متمایزی هستند که شما را مجذوب خود می کنند و گاهی زبان قاصر از توصیف زیبایی های آنهاست. پاییز هم بالاخره از راه رسید، فصلی که به پادشاه فصل ها معروف است. برند شما نیز ش...

نظرات (0) کلیک ها: 1139

صفحه5 از9