جمعه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

ژنتیک و وراثت برند شما

منتشر شده در دوشنبه, 08 آبان 1396 04:43
بازدید: 1228
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: نوزادی که تازه به دنیا آمده را در نظر بگیرید. معمولا اطرافیان شروع به اظهار نظر می کنند که شبیه مادر است یا پدر. کم کم که کودک رشد می کند شما متوجه شباهتها و تفاوتهای او با والدین می شوید. در واقع بخشی از علم ژنتیک به بررسی همین موضوعات و دلایل آن می پردازد. در مورد انسانها بسیا...

نظرات (0) کلیک ها: 1228

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار

منتشر شده در سه شنبه, 04 مهر 1396 07:36
بازدید: 1291
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: یکی از بهترین الگوها برای برندسازی، توجه به عظمت خلقت است. چهار فصل سال را در نظر بگیرید. هر کدام دارای خصوصیات متمایزی هستند که شما را مجذوب خود می کنند و گاهی زبان قاصر از توصیف زیبایی های آنهاست. پاییز هم بالاخره از راه رسید، فصلی که به پادشاه فصل ها معروف است. برند شما نیز ش...

نظرات (0) کلیک ها: 1291

سوزن برند خود را درست نخ کنید!

منتشر شده در یکشنبه, 05 شهریور 1396 06:07
بازدید: 1263
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: به محض اینکه فروش شرکت دچار کاهش می شود، اولین کار مرسوم در کشور، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات است. دلایل و توجیهات زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب با این گفته مواجه می شویم که "تبلیغات هزینه بر است و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را بر روی فرآیند فروش شرکت نداشته است...

نظرات (0) کلیک ها: 1263

در برندسازی علم مهم است یا پول

منتشر شده در شنبه, 14 مرداد 1396 15:07
بازدید: 1270
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : موضوع انشای رایج در زمانهای نه چندان دور تحت عنوان " در زندگی علم بهتر است یا ثروت؟ " پاسخ معمولا علم بود. اما در حال حاضر به احتمال زیاد پاسخ ها پول خواهد بود!! آیا در برندسازی هم این موضوع درست است؟ بگذریم که این سوال از اساس اشتباه است و در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد....

نظرات (0) کلیک ها: 1270

صفحه6 از9