پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

سوزن برند خود را درست نخ کنید!

منتشر شده در یکشنبه, 05 شهریور 1396 06:07
بازدید: 1138
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: به محض اینکه فروش شرکت دچار کاهش می شود، اولین کار مرسوم در کشور، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات است. دلایل و توجیهات زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب با این گفته مواجه می شویم که "تبلیغات هزینه بر است و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را بر روی فرآیند فروش شرکت نداشته است...

نظرات (0) کلیک ها: 1138

در برندسازی علم مهم است یا پول

منتشر شده در شنبه, 14 مرداد 1396 15:07
بازدید: 1140
پرینتایمیل

مرجان جانقربان : موضوع انشای رایج در زمانهای نه چندان دور تحت عنوان " در زندگی علم بهتر است یا ثروت؟ " پاسخ معمولا علم بود. اما در حال حاضر به احتمال زیاد پاسخ ها پول خواهد بود!! آیا در برندسازی هم این موضوع درست است؟ بگذریم که این سوال از اساس اشتباه است و در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد....

نظرات (0) کلیک ها: 1140

ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟

منتشر شده در یکشنبه, 25 تیر 1396 10:40
بازدید: 1196
پرینتایمیل

مرجان جانقربان: اگر تصور می کنید با ورود به دنیای تجارت و کسب و کار باید اخلاقیات و اصالت را فراموش کنید و وارد یک میدان جنگ شوید کاملا در اشتباه هستید. نگرشی که مدتهاست از برندهای نوپا گرفته تا برندهایی که سالهاست فعالیت دارند در کشور حاکم بوده و بیشتر حاکی از این موضوع است که برای برند سازی و م...

نظرات (0) کلیک ها: 1196

خشت اول برندتان را راست بچینید

منتشر شده در چهارشنبه, 17 خرداد 1396 02:17
بازدید: 1272
پرینتایمیل

برند تشابهات زیادی به انسان دارد و به همان اندازه پیچیدگی و گستردگی را داراست. اجازه بدهید با یک مثال ساده قضیه را مشخص تر کنیم. البته به احتمال زیاد کسانی که دارای فرزند هستند این مثال را عمیق تر متوجه خواهند شد. وقتی شما صاحب فرزندی می شوید، از قبل برای او برنامه ریزی های اولیه را انجام می دهید...

نظرات (0) کلیک ها: 1272

صفحه6 از9