ارتباط امروز - عکس از گوگل

سرویس برندینگ: "به نظر من یه خونه می تونه هر جایی باشه. می تونه بالای یه ساختمون بلند باشه. می تونه تو یه کوچه قدیمی که زیر بازارچه هست باشه. می تونه بززززرگ یا می تونه کوچیک باشه. می تونه برای هر کس مفهومی داشته باشه یا هر رنگی داشته باشه. می تونه به رنگ آجر یا به رنگ شیشه و سنگ باشه. می تونه به رنگ قرمز یا به رنگ...

ولی من یعنی بهتر بگم ما معتقدیم که خونه هر چی که باشه، باید سبز باشه. بله سبز و همیشه سبز..."

بله درست حدس زدید. دیالوگ زیبای زنده یاد "خسرو شکیبایی" یکی از اسطوره های بازیگری سینمای ایران در تیتراژ اولیه سریال قدیمی و به یادماندنی "خانه سبز". اگر درست حدس زده باشم بی اختیار این جمله را گفتید: روحش شاد.

کمی به گذشته نکاه کنید. موسیقی های قدیمی، فیلم و سریالهای قدیمی، عکسها و خاطرات قدیمی... همگی منتقل کننده حس نوستالژی هستند. یکی از بی نظیرترین حس هایی که در ماندگاری برند در ذهن مخاطب نقش دارد. هیچ حسی قدرتمندتر از آن  را نخواهید یافت.

یک سوال مهم: چند نفر از مشتریان شما اگر روزی شما نباشید و برند شما را مشاهده کنند و یا برند شما را خریداری کنند، خواهند گفت : "روحش شاد"؟

به خودتان زحمت جست و جو ندهید! پاسخ را در هیچ کتاب، ویدیو یا سمینار آموزشی نخواهید یافت.

پاسخ سوال: یک کاغذ و قلم بردارید. فقط کمی فکر کنید و شروع به نوشتن کنید (البته کاملا صادقانه). به مدت یک هفته به نتایجی می رسید که که مسیر اصلی برند شما در آینده را مشخص خواهد کرد. کاملا تضمینی، کاملا کاربردی.

مجددا سوال را تکرار می کنیم: چند نفر؟

مرجان جانقربان، مشاور برندینگ و گرافیست

انتهای پیام/