سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷

منبر، رسانه و پیام

منتشر شده در شنبه, 25 مهر 1394 15:42
بازدید: 3016
پرینتایمیل

سجاد صفرزاده: بر اساس تعریف ارائه شده از سوی "ابن منظور" لغت نویس عرب؛ به محل ایراد خطبه توسط خطیب و به دلیل بلندی ان منبر گفته می شود. منبر از آن رو حائز اهمیت و اعتبار است که وجاهت دینی دارد و از مهمترین کارکردهای آن موعظه، ارشاد، اموزش، اطلاع رسانی و ... را می توان نام برد که شکل ارائه پیام وع...

نظرات (0) کلیک ها: 3016

پیامک های جسور؛ نمود هر ابزار، با هر شیوه، برای هر مقصود

منتشر شده در دوشنبه, 13 مهر 1394 18:51
بازدید: 2730
پرینتایمیل

نازیلا علوی - کارشناس ارشد پژوهش در ارتباطات

و مشاور برنامه ریزی ارتباطات رسانه ای:

جسارت بی محابای کارگزاران تبلیغاتی در به کار گیری هر ابزار، با هر شیوه، برای هر مقصود داستان جدیدی نیست. سرعت ظهور و تحول تکنولوژی ارتباطات روز به روز است و ما همچنان از سیاستگذاری برای استفاده کارآمد از آنها عق...

نظرات (0) کلیک ها: 2730

جنگ هنوز ادامه دارد؛ مقابل صاحبان هالیوود بایستیم

منتشر شده در دوشنبه, 30 شهریور 1394 02:39
بازدید: 2962
پرینتایمیل

سجاد صفرزاده: حمله نظامی عراق به ایران با حمایت کشورهای بسیاری از جمله امریکا در 31 شهریور 1359 اغاز شد که پیامد ان جنگ هشت ساله ای بود با تعداد زیادی شهید و جانباز و همچنین تحمیل هزینه های سرسام آور که وجبی از خاک کشور را ازدست ندادیم. اما حالا باگذشت سالها هنوز جنگ با متجاوزین به شکل نرم ادامه ...

نظرات (0) کلیک ها: 2962

تنهایی لیلا در خندوانه

منتشر شده در شنبه, 28 شهریور 1394 03:06
بازدید: 3019
پرینتایمیل

سرویس نقد رسانه ها: با توسعه دانش ارتباطات و گسترش تکنولوژیهای ارتباطی از یک سو و سهولت دسترسی به برنامه های شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و فرا مرزی و ایجاد فضایی رقابتی وهمچنین تحریک تنوع طلبی از سوی دیگر؛ ساخت وتولید برنامه های جذاب  وپربیننده، در شبکه های تلویزیونی داخلی کاری مشکل شده است.

ه...

نظرات (0) کلیک ها: 3019

صفحه5 از7