جمعه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

پیامک های جسور؛ نمود هر ابزار، با هر شیوه، برای هر مقصود

منتشر شده در دوشنبه, 13 مهر 1394 18:51
بازدید: 3021
پرینتایمیل

نازیلا علوی - کارشناس ارشد پژوهش در ارتباطات

و مشاور برنامه ریزی ارتباطات رسانه ای:

جسارت بی محابای کارگزاران تبلیغاتی در به کار گیری هر ابزار، با هر شیوه، برای هر مقصود داستان جدیدی نیست. سرعت ظهور و تحول تکنولوژی ارتباطات روز به روز است و ما همچنان از سیاستگذاری برای استفاده کارآمد از آنها عق...

نظرات (0) کلیک ها: 3021

جنگ هنوز ادامه دارد؛ مقابل صاحبان هالیوود بایستیم

منتشر شده در دوشنبه, 30 شهریور 1394 02:39
بازدید: 3254
پرینتایمیل

سجاد صفرزاده: حمله نظامی عراق به ایران با حمایت کشورهای بسیاری از جمله امریکا در 31 شهریور 1359 اغاز شد که پیامد ان جنگ هشت ساله ای بود با تعداد زیادی شهید و جانباز و همچنین تحمیل هزینه های سرسام آور که وجبی از خاک کشور را ازدست ندادیم. اما حالا باگذشت سالها هنوز جنگ با متجاوزین به شکل نرم ادامه ...

نظرات (0) کلیک ها: 3254

تنهایی لیلا در خندوانه

منتشر شده در شنبه, 28 شهریور 1394 03:06
بازدید: 3338
پرینتایمیل

سرویس نقد رسانه ها: با توسعه دانش ارتباطات و گسترش تکنولوژیهای ارتباطی از یک سو و سهولت دسترسی به برنامه های شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و فرا مرزی و ایجاد فضایی رقابتی وهمچنین تحریک تنوع طلبی از سوی دیگر؛ ساخت وتولید برنامه های جذاب  وپربیننده، در شبکه های تلویزیونی داخلی کاری مشکل شده است.

ه...

نظرات (0) کلیک ها: 3338

پیام "محمد" چه بود؟

منتشر شده در سه شنبه, 24 شهریور 1394 13:44
بازدید: 3144
پرینتایمیل

اسماعیل صادق زاده، کارشناس فرهنگی و اجتماعی

با جنجال رسانه ای و تبلیغات گسترده ای که جامعه را به دیدن فیلم "محمد" فراخوانده بود به سالن سینما کشیده شدم تا شاید از دیدن یک فیلم فاخر و ارزشمند عقب نمانم. حالا که فیلم را دیده ام چند ساعتی است که با خود می اندیشم چه پیامی از این فیلم گرفته ام و اصول...

نظرات (0) کلیک ها: 3144

صفحه6 از7