جمعه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

"عصر سایبر"؛ سایه ها هم مخاطب می شوند

منتشر شده در یکشنبه, 01 مرداد 1396 11:07
بازدید: 2567
پرینتایمیل

احمد جعفری چمازکتی*

پیشرفت در فناوری رسانه ای و اضافه شدن شماری از سبک های خبری، پیچیدگی فعالیت در حوزه ارتباطات را دوچندان کرده است. قبل ازورود رسانه ها به فضای مجازی، رسانه های مکتوب شامل روزنامه ها، هفته نامه ها و مجلات در مواجهه با اعتراض مخاطبان خود، آمادگی آن را داشتند تا براساس قانون مطبو...

نظرات (0) کلیک ها: 2567

عهد شکنی های عمودی

منتشر شده در سه شنبه, 25 آبان 1395 00:02
بازدید: 2112
پرینتایمیل

سارا حدادی[1] : اداره یک گروه نمایشی از بالا به پایین است و احکام دستوری ارجاع می شود و در مورد تئاتر، انتهای پیکان حکم مستقیم به مدیران روابط عمومی و تبلیغات نمایش بر می گردد.

روابط انسانی بر اساس نظریه های جامعه شناسی همیشه در صدر موضوعات قرار گرفته است و آنچه آدمی را محدود به بندهای قرار داد ...

نظرات (0) کلیک ها: 2112

روابط عمومی یک علم؛ نه یک بازار مکاره!

منتشر شده در یکشنبه, 16 آبان 1395 20:24
بازدید: 2122
پرینتایمیل

سارا حدادی* - به هر سو نگاه کنیم شاهد یک چرخش اساسی در عرصه تبلیغات در فرهنگ و هنر در ایران و جهان هستیم. بی شک تئاتر امروزه ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر بخواهد به بقای خود به درستی ادامه دهد باید از امکانات مختلف اعم از رسانه ها، اصحاب رسانه و افراد مختصص در حوزه ارتباطات بهره مند شو...

نظرات (0) کلیک ها: 2122

شایعه‌سازی در فضای مجازی؛ بایدها و نبایدها

منتشر شده در سه شنبه, 04 آبان 1395 12:21
بازدید: 2348
پرینتایمیل

دکتر صدیقه ببران*

ارتباط امروز: یادداشت حاضر به قلم خانم دکتر صدیقه ببران عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، در روزنامه جام جم روز دوشنبه سوم آبانماه سال 1395 منتشر شده است که با توجه به اهمیت آن بدون هیچ تغییراتی در ارتباط امروز منتشر می شود.

اساسا فضای مجازی حوزه جدیدی شبیه ف...

نظرات (0) کلیک ها: 2348

صفحه3 از7