جمعه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۸

در مغز افرادی که به بازی‌های ویدیویی اعتیاد دارند، ارتباطات عصبی خاصی وجود دارد

منتشر شده در سه شنبه, 15 دی 1394 06:09
بازدید: 2662
پرینتایمیل

اخیرا تحقیقاتی صورت گرفته است که نشان می‌دهد ارتباطات عصبی در مغز افراد معتاد به بازی‌های ویدیویی با ارتباطات عصبی در مغز یک فرد عادی تفاوت دارد.

سایت زومیت در مطلبی به قلم حید ملکی به ذکر این مطلب پرداخته و آورده است: بررسی اسکن مغز ۲۰۰ جوان و نوجوان پسر نشان داده است که مغز افراد معتاد به بازی...

نظرات (0) کلیک ها: 2662

خبر تلویزیونی

منتشر شده در جمعه, 13 آذر 1394 13:08
بازدید: 2787
پرینتایمیل

ساختمان خبر و اجزای آن: باید گفت که برنامه ی خبری از چهار عنصر یا سطح تشکیل می شود که عبارتند از: آرم برنامه خبری، عناوین مهم خبری روز، گوینده اصلی برنامه و گزارش خبری و مخاطب به ترتیب با این چهار عنصر ارتباط برقرار می کند.

در اولین سطح، مخاطب با آرم برنامه خبری تماس حاصل می کند. تهیه آرم، امری ...

نظرات (0) کلیک ها: 2787

مارپیچ سکوت در فضای مجازی

منتشر شده در پنج شنبه, 12 آذر 1394 13:17
بازدید: 2736
پرینتایمیل

یکی از علل محبوبیت شبکه های اجتماعی،‌ این است که به همه کاربران اجازه می دهد که حرف خودشان را بزنند. آزادی بیان در حد اعلای خود، در این شبکه ها وجود دارد و گویا قرار است مارپیچ سکوت برای همیشه از میان برداشته شود...

نظریه مارپیچ سکوت تاثیر متقابل بین ارتباط جمعى و ارتباط فردى را در رسانه هاى ج...

نظرات (0) کلیک ها: 2736

مخاطب تلویزیون

منتشر شده در دوشنبه, 02 آذر 1394 02:11
بازدید: 2682
پرینتایمیل

هانیه صباغیان: مخاطبان تلویزیون فراوانند و ناشناس. عضو گروه مخاطبان بودن، یعنی داشتن ارتباط و به نوعی شکل گرفتن با برنامه های تلویزیونی. مک کویل (1969) عقیده دارد که این درگیر شدن با تلویزیون و دیگر رسانه های عمومی، ابزاری برای عضویت در جامعه مدرن به وجود می آورد.

اشخاص و گروه های بیننده تلویزیو...

نظرات (0) کلیک ها: 2682

صفحه15 از18