Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form

استیضاح منتظر برند شماست

Posted on ۱۳۹۷-۰۶-۰۹۱۳۹۹-۱۲-۲۰ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای استیضاح منتظر برند شماست ثبت نشده

خداوند برای انسانها دو گوش و یک دهان آفرید بدین دلیل که کمتر صحبت کنند و بیشتر گوش فرا دهند. یکی از عالی ترین شیوه هایی که شما می توانید برای زندگی شخصی و کاری از آن بهره مند شوید و کاملا هم رایگان و ۲۴ ساعته در دسترس هستند، عاریه گرفتن از دنیای پیرامون و دقت و تامل در آفرینش هستی است.

عده کثیری از صاحبین کسب و کار متاسفانه از ابتدا این اعتقاد را در سر پرورانده اند که کسب و کاری راه اندازی کنند و به خیال خودشان برندی ایجاد کنند و کالا و خدماتی را به فروش برسانند. سالهاست که فروش محصولات به صورت یک طرفه و در واقع بهتر بگویم فقط حرف زدن در مورد محصولات و فروش آنها به مشتری از دایرالمعارف کسب و کار دنیای رقابت جهانی خارج شده است.

شما ملزم هستید قبل از هر صحبتی به مشتریان خود گوش فرا دهید. حرفهای آنها را بشنوید. نیازهایشان، دغدغه هایشان و حتی صحبتهایی که شاید ارتباطی به حوزه کاری شما نیز نداشته باشند. تا زمانی که سر در لاک خود فرو کرده باشید و فقط به فروش یک طرفه و حرف زدن در مورد حوزه کاریتان فکر می کنید به جایی نخواهید رشید و در بهترین شرایط برند شما در جا خواهد زد. رشد برند شما از آنجا آغاز خواهد شد که انتقادات مشتریان خود را به دقت گوش دهید. در غیر این صورت رقبایتان به آنها گوش خواهند سپرد و بر علیه شما استفاده خواهند کرد.

البته باید خاطر نشان کنم که سیستم نظرخواهی از مشتری باید به صورت کاملا اختیاری و بدون ایجاد مزاحمت برای آنها باشد. شما با گذاشتن کاغذی که چند سوال روی آن نوشته اید که مشتری باید آنها را تیک بزند و یا با قرار دادن صندوق انتقادات راه به جایی نخواهید برد. به شیوه های خلاقانه و زیرکانه بیشتر فکر کنید.

شما باید عرصه را به طریقی برای مشتریان برند خود فراهم کنید تا آنها به صورت داوطلبانه و صادقانه حرف های خود را به شما منتقل کنند. به عنوان نمونه بعضی از برند های مطرح دنیا پس از گذشت اندک زمانی از خرید مشتریان برای آنها هدیه ای به عنوان تشکر از خرید به صورت اشانتیون ارسال می کنند و در قالب این کار به صورت زیرکانه و محترمانه نظر انها را جویا می شوند. راه های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید تا از حس مشتریانتان و تجربه ای که در حین استفاده از برند شما داشته اند با اطلاع شوید. در اینجا به یک نمونه مثال بسنده کردیم.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر به ارائه محصولات به صورت یک طرفه ادامه دهید باید منتظر استیضاح برند خود در دادگاه کسب و کار باشید. امید به آنکه رای اعتماد بیاورید.

مرجان جانقربان – مشاور برندینگ وطراح برند

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: برای خداحافظی با برندتان آماده باشید
Next Post: هوش مصنوعی چه کاربردهایی دارد؟

مطالب مرتبط

کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
برند شما رد صلاحیت شده است برندینگ
شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ
لباس برند شما چه رنگی است؟ برندینگ
دربی برندها هیجان انگیز است برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

Be Here by EENW

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.4k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.7k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.5k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 893 views
https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • کوشکی بر اثر کهولت سن تلف شد
  • «ChatGPT» برای تنظیم خودش لایحه نوشت!
  • راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان
  • زلنسکی: ناتو باید موشک‌های دوربرد و هواپیما به ما دهد
  • پرداخت منصفانه و عادلانه خسارت زیان‌دیدگان
  • نقد تند طاهره صفارزاده
  • شاتر استاک قدرت داستان سرایی را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳ جشن می گیرد
  • دیپلماسی آب و لزوم برون‌رفت از وضعیت بحران
  • تغییر ترکیب اعضای شورای عالی کار نیاز به اصلاح قانون کار دارد
  • اخراج مدیرانی با حقوق یک میلیون دلار از گوگل
  • برگزاری «نوروزگاه» در کیش قطعی شد
  • مهاجرت غیرقانونی از مکزیک به آمریکا ۴۰ درصد افزایش یافت
  • درخواست رسمی خرید جنگنده‌های اف-‌۱۵ آمریکا توسط اسرائیل
  • قوانین جدید منع دخانیات در مکزیک
  • روسیه در خلیج فارس به دنبال چیست؟
  • نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور با سیاست‌های کلی تامین اجتماعی مغایرت دارد
  • سرپرست دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی: کار کردن کودکان زیر ۶ سال جرم است
  • “ام اس” هم سعید تشکری را متوقف نکرد
  • ایسنا گزارش می دهد: «فیش حج» چگونه خرید و فروش می‌شود؟
  • «کلوزآپ ۲۰۲۳»+ ۱۳ اثر برگزیده

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۱ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme