Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • رابطه تلگرام با هوش هیجانی پیشنهاد سردبیر
  • در برندسازی علم مهم است یا پول برندینگ
  • نگاهی به سیر تاریخی افکار عمومی دیداری و شنیداری
  • بررسی چشم‌انداز توسعه شهر توریستی “اوشان، فشم و میگون” با حضور رییس شورای اسلامی این شهر در نشست کافه رسانه ایران
  • روزنامه نگاری صلح گالری فیلم
  • تشخیص نژاد و سن از روی تصویر با هوش مصنوعی فناوری اطلاعات
  • کدام فرد واکسینه شده نیازمند آزمایش آنتی‌بادی است؟ اجتماعی
  • چگونه فیلم‌نامه یک فیلم ابرقهرمانی بنویسیم؟ فرهنگی

برندهای شخصی در دام برقراری عزیزها

Posted on ۱۳۹۹-۱۲-۱۸۱۴۰۰-۰۷-۲۷ By مرجان جانقربان

در فضای کسب و کار ایران هر دم از این باغ بری می رسد و آن هم از نوع اعلایش!! کل واژگان و قواعد بازی حرفه ای را به یکباره تغییر می دهد و متزلزل می کند. از آن تاسف بارتر حمایت عده کثیری از به اصطلاح سلبریتی ها و مشاورین و افراد به ظاهر متخصص و در واقع غیرمتخخص های نقاب دار، از چنین مواردی است. انگار که یک پرده بزرگ جلوی چشمانشان را گرفته. انگار که به جای ماه، نوک انگشت را می بینند.

در دنیایی که ساخت و حفظ یک برند شخصی قوی و  اینفلوینسر بودن، نیازمند دریافت آموزشها، مشاوره های لازم و صرف زمان و پشتکار وصف ناپذیر است و رقابتی فوق العاده در بین افرادی چون ایلان ماسک، جف بزوس، جک ما، بیل گیتس، اپرا وینفری، مارک زاکربرگ …وجود دارد، در کشور ما فرهنگ کوتوله پروری به اوج خود رسیده است و رقابت بین سحرتبرها، ساسی ها، کچلک ها و اخیرا هم برقراری عزیییییییییز هاست.

این افراد با هدف خودنمایی و بعضا با کمک مراکز خاصی و به منظور به ظاهر سرگرم کردن مردم و با ظواهری نامتعارف و تولید محتواهایی سخیف و هجو باعث ایجاد آلودگی های بصری و صوتی در فضای فکری جامعه و مسمومیت ذهن مردم هستند.

این باور را پرورش می دهند که چرا انقدر زحمت و تلاش! بیا و خودت را عجیب  و غریب درست کن و خزعبلات تحویل جامعه بده و چه کسی به چه کسی است، یک شبه تعداد فالوورهای میلیونی به دست بیاور و شاخ شو. سلطان شو. برند شخصی یعنی این.

پول درآوردن و معروف شدن از این راحت تر! خداوند را شاکرم که ایران تحریم است و آن طرفی ها زیاد پی گیر سلطان ها و شاخ های ما نیستند!

یک جست و جوی ساده در گوگل انجام دهید. برندهای شخصی دنیا هر روز ارزش آفرین تر و نوآور تر از روز قبل هستند. هر روز در حال  تحول جامعه و گسترش خدمات جدید هستند. مرتب به دنبال کسب دانش و مطالعه در حوزه های جدید هستند. اصلا نباید تعجب کرد که چرا به همان سرعتی که آن طرف دنیا می سازند ما در این طرف دنیا نابود می کنیم. آن طرف دنیا یک نفر به دنبال احتمال زندگی بر روی کره مریخ تلاش میکند و با هوش مصنوعی می خواهد دنیا را متحول کند و این طرف دنیا یک نفر با گردن بند طلا و ماشین لوکس در یکی از مرفه ترین ایالت های آمریکا، لقب سخنران انگیزشی می گیرد!

مطالعه کنید، اطلاعات حوزه تخصصی خودتان را به روز نگه دارید، وقت ارزشمند خودتان را در شبکه های اجتماعی بیش از حد به هدر ندهید.

بیایید بسازیم.

بیافرینیم.

لااقل به قهقهرا نبریم و به فنا ندهیم.

انتهای پیام/ مرجان جانقربان – سخنران،مشاور و طراح در حوزه برندینگ

برندینگ Tags:ارتباط امروز, برندینگ, برندینگ شخصی, مرجان جانقربلن

راهبری نوشته

Previous Post: روشی برای تقویت ایمنی‌ و درمان سرطان پستان
Next Post: تغییر لوگوی گوگل به مناسبت زادروز مخترع ماسک جراحی

مطالب مرتبط

  • تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
  • به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید برندینگ
  • برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی برندینگ
  • شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
  • بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
  • ژنتیک و وراثت برند شما برندینگ

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 819 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 590 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 581 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا
  • ویدئو ایسنا: ناگفته‌های اسکی ایران به روایت فیض‌الله بندعلی
  • یافته‌های پژوهش‌های علمی محققین د‌ر روزنامه‌نگاری الکترونیک
  • توده
  • وضعیت «بیمه‌ها» با تغییر نظام ارزی دارو
  • پرویز تناولی در گفت‌وگو با ایسنا: هنوز هم زندگی در ایران را ترجیح می‌دهم
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول: برنامه رشد علمی و دانش بنیان اولویت جدی سال جاری است
  • کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور
  • تلاش می‌کنیم پرداختی بیمار از هزینه‌های درمان کاهش یابد
  • زیرِ نگاهِ کلاغ‌ها
  • دم و بازدم ریه های شهر تهران

فراارتباط

  • پس از صد سال تنهایی، همه آمدند فرهنگی
  • لوگوی شخصی؟ لوگوی سازمانی؟ و یا هر دو برندینگ
  • روزنامه نگاری مجازی و رسانه‌های سنتی فناوری اطلاعات
  • ۸۰ میلیون رمزارز پلتفرم Qubit به سرقت رفت فناوری اطلاعات
  • بیست و یکمین دوره جشن حافظ برگزار شد اخبار
  • غیبت اصول بین المللی اخلاق حرفه ای در اخبار رسانه ملی رسانه ها
  • انقلاب اسلامی و راههای حفظ و آن اجتماعی
  • پیش‌بینی احتمال ابتلا به ۲۰ بیماری با کمک هوش مصنوعی فناوری اطلاعات

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme