Skip to content
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form
  • دونوازی هنرمندان ایتالیایی در تالار وحدت فرهنگی
  • عکس روز- وقتی تابلوهای راهنما و علائم شهرداری غلط نوشته می شود عکس روز
  • حمله روزنامه دولت به نمایندگان مجلس: می‌خواهند از دولت سهم خواهی کنند امور اجتماعی
  • تیم ملی
    برد امیدبخش ایران برابر اروگوئه/ نقشه کی‌روش علیه یاران «سوارز» ورزشی
  • لازارسفلد، بنیانگذار رادیوپژوهی فرهنگی
  • ایرج محمدی: هنرمندان در جشنواره متوجه اشتباهات خود می‌شوند فرهنگی - هنری
  • پیامک های جسور؛ نمود هر ابزار، با هر شیوه، برای هر مقصود رسانه ها
  • دادستان تهران: پلیس فتا، سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما را شناسایی و مسدود کند امور اجتماعی

۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها

Posted on ۱۴۰۰-۱۰-۰۹۱۴۰۱-۰۸-۰۸ By editor هیچ دیدگاهی برای ۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها ثبت نشده

کوروش والی، روزنامه نگار

در چند سال اخیر بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار محبوب شده است. دلیل این امر روشن است. در حالی که  start upکمپین های تبلیغاتی برونگرای سنتی سعی در اغوا کردن مخاطبان ناآشنا با استفاده از پیامهای مرتبط با فروش می کنند، کمپین های درونگرا بر روی ارزشی که می توانند برای کاربران ایجاد کنند تمرکز کرده اند. این امر باعث می شود که کاربران در هنگام نیاز به صورت طبیعی به سمت چنین کسب و کارهایی جذب شوند.
به طور کلی استراتژی های بازاریابی درونگرا کم هزینه تر بوده، طیف وسیعی از مزیت ها را در بر گرفته و در بلند مدت نرخ بازگشت بالاتری را سبب می شوند. چنانچه این مزایا شما را هیجان زده می کند، استراتژی های بازاریابی درونگرا را که در ادامه معرفی می کنیم در نظر بگیرید. این استراتژی ها برای استارت آپ های جدید اساسی بوده و جزو محبوب ترین استراتژی های بازاریابی درونگرا هستند.

۱- بازاریابی محتوا بر روی سایت

بازاریابی محتوای روی سایت به چند طریق مفید است. نه تنها محتوای جدید خوانندگان جدیدی را به سمت سایت شما جذب می کند، بلکه خوانندگان و مشتریان کنونی شما را نیز با برندتان درگیر نموده و حداکثر مشتریان خود را حفظ نمایید. برای این کار نیاز دارید که محتوای اصیل، ارزشمند و با جزئیات بالا ارائه دهید، کاری که همواره آسان و سرراست نیست. با این حال اضافه شدن مداوم و یکنواخت محتوای با کیفیت می تواند دارای اثرات مثبت زیادی باشد. به علاوه، بازاریابی محتوا می تواند برای کمپین های ایمیلی و شبکه اجتماعی شما خوراک خوبی ایجاد کرده و رتبه جست و جوی شما را ارتقا بخشد.

۲- بازاریابی محتوای خارج از سایت

کمپین بازاریابی محتوای خارج از سایت همانند مورد قبلی عمل می کند و نیازمند این است که شما محتوایی ارزشمند، هدفدار و با نوشتار خوب تهیه نمایید با این تفاوت که به جای نشر آن بر روی وب سایت خود آن را برروی یک سایت دیگر (مثلاً، یک انتشارات معتبر) منتشر کنید.
مزیت این کار فرصتی است که برای دیده شدن توسط مخاطبان جدید، که ممکن است قبلاً در مورد شما نشنیده باشند، در اختیار شما قرار می دهد. شما ترافیکی را دریافت می کنید که به سایت شما ارجاع داده شده و به این ترتیب همزمان با این که با ناشران بزرگتر کار می کتید شهرت برند شما نیز به صورت یکنواخت افزایش می یابد.

۳- بهینه سازی موتورهای جست و جو

بازاریابی محتوای داخل سایت و خارج سایت به دیده شدن شما در نتایج جست و جو کمک زیادی می کند. هر چه سایت شما لینک های بیشتر و ارزشمندتری داشته باشد، در نتایج موتورهای جست و جو رتبه بهتری خواهد داشت. با این حال، مؤلفه های فنی بیشتری نیز برای سئو وجود دارد که شما برای افزایش ترافیک سرازیر شده از موتور جست و جو به سایت باید در پیاده سازی نمایید. این موارد شامل بهینه سازی برای دستگاه های موبایل، افزایش سرعت سایت و هدف گرفتن عبارت ها و کلمات کلیدی رایج و استراتژیک می باشد. این کارها گرچه زمانبر است اما بازده بالایی دارد.

۴- بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی کماکان یکی از مؤثرترین استراتژی ها برای ایده شدن توسط مخاطبان جدید است. شما از طریق رسانه های اجتماعی قادر هستید با تقریباً همه مردم دنیا ارتباط برقرار کرده و به تدریج مخاطبان وفاداری جمع نمایید. رسانه های اجتماعی به تنهایی می توانند ترافیک ثابتی را به سمت وب سایت شما روانه کنند، اما قدرت اصلی آن در چند برابر کردن تأثیر دیگر استراتژی های بازاریابی درونگرای شماست. براساس یک نظر سنجی انجام شده از بازاریابان، ۶۵ درصد پاسخ دهندگان باور دارند که بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند در ۵ سال آینده حتی تاثیر بیشتری داشته باشد.

۵- بازاریابی افراد تأثیرگذار (Influencer Marketing)

بازاریابی افراد تأثیرگذار از نظر مفهومی بسیار ساده، اما پیاده سازی عملی آن تاحدودی سخت تر است. ایده پشت آن هدف گرفتن افراد تأثیرگذار در حوزه کسب و کار شماست. افرادی که به عنوان رهبر، محرک و جنباننده در نظر گرفته شده و دارای بیشترین شهرت و بزرگترین مخاطبان در حرفه شما هستند. با کار مشترک با این افراد تأثیرگذار بر روی پروزه های مشترک مبتنی بر محتوا و یا تنها با تبادلات ساده بر روی شبکه های اجتماعی، مخاطبان خود را گسترش داده و از طریق آنها محبوبیت بیشتری پیدا می کنید.

۶-  خبرنامه های ایمیلی

گرچه ایمیل مارکتینگ به صورت عمومی ممکن است یک استراتژی برون گرا در نظر گرفته شود، با این حال خبرنامه های ایمیلی معمولاً مرتبط با ارائه محتوا به مشترکان، افزایش وفاداری و حفظ آنها و همزمان جذب ترافیک جدید برای وب سایت است.
از آنجا که محتوای شما برای خوانندگان و مشترکین ارزش آفرین بوده و شما از آن طرف به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نمی کنید، می تواند به عنوان نوعی بازاریابی درونگرا در نظر گرفته شود. به علاوه بازاریابی ایمیلی نسبت به هزینه آن برگشت بالایی دارد. در نظرسنجی ذکر شده در بخش قبل، بازاریابی ایمیلی به عنوان دومین تاکتیک از نظر سادگی اجرا بوده، اما بر اساس نرخ بازگشت سرمایه رتبه پنجم از ده استراتژی در نظر گرفته شده می باشد.

۷- برندسازی شخصی

نهایتاً، برندسازی شخصی می تواند در کنار هر کدام از استراتژی های فوق به کار گرفته شود. برای مثال، ممکن است برخی از افراد تیم شما بیشتر بر روی سایت شرکت محتوا منتشر کرده و یا برخی دیگر به عنوان نویسنده مهمان بر روی دیگر سایت ها محتوا تولید نمایند. البته شما دوست دارید آن محتوا را در رسانه های اجتماعی اضافه نمایید. به علاوه می توانید در کمپین های بازاریابی افراد تأثیرگذار نیز جذبه شخصی ایجاد نمایید. با گره زدن برند سازمانی خود به تعدادی از برندهای شخصی، دسترسی به شرکت خود را ساده تر، قابل اعتماد تر و مردمی تر می نمایید.
استراتژی های معرفی شده یک ویژگی جادویی دارند، نه به دلیل طرز کار هر کدام از آنها به تنهایی، بلکه بر اساس اینکه چگونه با هم کار می کنند. همه این استراتژی ها دارای قدرت تکمیل و بهبود یکدیگر بوده و در صورتی که با هم به کار گرفته شوند می توانند بازگشت سرمایه را چند برابر سازند. منابع خود را بر روی تسلط بر این تاکتیک ها قرار داده و در طول سیر رهیافت خود را به تدریج بهتر و بهتر نموده، و هیچ چیز قادر به متوقف کردن موج ایجاد شده توسط بازاریابی استارت آپ شما نخواهد بود.
انتهای پیام/ عکس از: گوگل

منبع: https://www.asanak.com  به نقل از: : entrepreneur.com

برندینگ Tags:بازاریابی

راهبری نوشته

Previous Post: دختر ریسنده در کارخانه نخ
Next Post: نتیجه اجرای بودجه ۱۴۰۱، انفجار و فاجعه‌ در کشور است

مطالب مرتبط

  • تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
  • برند شما روی فرش قرمز برندینگ
  • لطفا برند خود را تحریم کنید برندینگ
  • لباس برند شما چه رنگی است؟ برندینگ
  • رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام شد برندینگ
  • منتظر زلزله ۱۰ ریشتری برای برند خود باشید برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =

فراارتباط

***

عکس روز

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • نهال‌های جوان جایگزین درختان بیمار می‌شوند
  • سمیه رفیعی: برخورد جدی با هر نوع ترک فعل قانون هوای پاک
  • ایرج محمدی: هنرمندان در جشنواره متوجه اشتباهات خود می‌شوند
  • وقوع سیلاب در روستا‌های سه شهر استان آذربایجان شرقی
  • تحلیل محتوای تبلیغات بازرگانی شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای( مطالعه موردی شبکهGEM )
  • ارجاع پرونده حادثه انفجار در معدن طزره به هیات کارشناسی حوادث کار
  • هاتف علیمردانی: ستاره بازی، مهاجرت و ضد مهاجرت
  • گسترش بخش ثبت‌شده «جنگل‌های هیرکانی» و ضرورت حفاظت بیشتر
  • موانع صادراتی خرما رفع شود
  • اهمیت «آندوسکوپی‌های درمانی»
  • انجوی شیرازی که بود؟
  • سرویس BNPL (الان بخر بعداً پرداخت کن) چیست؟و چگونه کار می کند؟
  • تلاش پاشینیان برای گفت‌وگوی «فوری» با آذربایجان
  • از ترجمه قرآن تا شعرهای نیما در کارنامه یک چهره
  • محیط مدارس دولتی از عوامل انگیزه‌بخش برای دانش آموزان خالی شده است
  • خاموشی پروانه گرفت
  • این میوه ها قند بیشتری دارند
  • ۲۲ درخواست تأسیس حزب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی شد
  • توافق سازمان ملل با روسیه؛ بازگشایی سیستم «سوئیفت» در مقابل صادرات غلات
  • اهمیت سرمایه گذاری در شبکه‌های تلویزیونی افغانستان

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

  • هشدار مدیر عامل گوگل: دیپ‌فیک هوش مصنوعی، «می‌تواند آسیب‌های زیادی ایجاد کند» علم و فناوری
  • گاف جدید صداوسیما در شب یلدا؛ حضور همزمان یک نفر در ۲ شبکه در آنتن زنده! رسانه ها
  • ساز برندتان را درست کوک کنید برندینگ
  • تلسکوپ فضایی جیمز وب، مولکول‌های بنیادی حیات را در سردترین یخ جهان کشف کرد علم و فناوری
  • بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) برندینگ
  • مارپیچ سکوت در فضای مجازی فرهنگی
  • سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری انگلیس برای توسعه اکتشافات فضایی علم و فناوری
  • رؤیت “حلقه آتش” در آسمان بخش‌هایی از آسیا و آفریقا علم و فناوری

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme