Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • مبارزات حفظ حریم خصوصی در اروپا فناوری اطلاعات
  • نگاهی اجمالی به یونسکو فرهنگی
  • شبیه ترین نسخه لبخند ژکوند در فرانسه به حراج گذاشته شد فرهنگی
  • لاله اسکندری؛ «جشن سربرون» و نقش منفی‌ در «تیغ و ترمه» گفت و گو
  • ساختار آموزشی و تاثیرات اجتماعی و فرهنگی آن اجتماعی
  • وزیر بهداشت: پیگیر تایید واکسن های داخل توسط سازمان جهانی بهداشت هستیم اخبار
  • درآمد شبکه‌های اجتماعی از چیست؟ فناوری اطلاعات
  • ابعاد بروز و ظهور کلاب هاوس در ایران یادداشت امروز

برند شما رد صلاحیت شده است

Posted on ۱۴۰۰-۰۳-۲۲۱۴۰۰-۰۸-۰۳ By مرجان جانقربان

سالها ‍‍ پیش افتخار همکاری با یکی از دوستان که صاحب برندی سرشناسی در کشو بود را داشتم و داستانی پیش آمد که خواندن آن خالی از لطف نیست…

قرار بود در نمایشگاه بسیار مهمی شرکت کنیم. هدف ما جلب مشتریان بیشتر برای کسب و کار و توسعه بازار هدف و در کنار آن بالا بردن اعتبار برند و شناساندن به اشخاصی بود که تا به حال آشنایی کمی با ما داشتند. اما در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی دقیق تر این کار تشکیل شد عده ای از سهامداران تمرکز بیشتر را فقط روی خودنمایی برند و برندینگ به صورت افراطی و از لحاظ ظاهر گذاشتند و حتی این پیشنهاد داده شد که مشتریان کنونی که خیلی راحت و بدون تخفیف از خدمات استفاده می کردند این  بار با ارایه تخفیف به مکان نمایشگاه مراجعه کنند در صورتی که ما به دنبال مشتریان جدید بودیم و آگاهی دادن به آنها در مورد خدماتی که برند ما ارایه میدهد گرچه به دنبال عرض اندام در بین رقبا هم بودیم اما هدف اصلی مساله دیگری بود. به هر حال با اکثریت آرا نظر آنها انتخاب شد و ما با هزینه های گزاف بابت دیزاین غرفه و اجاره بهترین مکان در نمایشگاه وارد عمل شدیم.

 جالب اینجا بود که یکی از رقبای اصلی ما در غرفه مجاور با صرف هزینه های مناسب تر و بسیار ساده  و در عین حال از لحاظ ظاهری قابل قبول وجذاب برای مخاطب وارد نمایشگاه شده بود. جالب تر اینجا بود که نه تنها مشتری جدیدی نیافتیم چون در واقع پلن خاصی برای آن طرح ریزی نشده بود بلکه مشتریان قبلی که در حالت معمول از خدمات ما استفاده می کردند و قیمت گذاری ها هم بسیار مناسب این قشر بود این بار همان خدمات را با تخفیف استفاده کردند! و ما متضرر زیان بزرگی شدیم.

بعد از برگزاری نمایشگاه جلسه ای تشکیل شد و با حیرت تمام مدارکی ارایه شد که نشان می داد ما در نمایشگاه سود کردیم! و قرار است در همایش برندهای برتر شرکت کنیم و اتفاقا شرکت هم کردیم و در حوزه خدماتی خودمان با رانت بازی سهامداران مربوطه اول هم شدیم اما در حقیقت اول خودمان را گول زدیم و دوم مخاطب را.

  • اگر تصور کنیم اول شدن به هر قیمتی که در اینجا به قیمت گفتن دروغ و فریب مشتری است
  • اینکه اسنادی جعلی مبنی بر سودآوری شرکت تهیه کنیم و یا تنها به سودآوری فکر کنیم
  • و یا به جای تعیین یک استراتژی و هدف گذاری دقیق و تمرکز روی افزایش کیفیت ارایه خدمات بهتر به مشتریان فعلی و  توسعه بازار هدف و جذب مشتریان جدید و آگاه نمودن مخاطب از حوزه فعالیت برند تنها به خودنمایی و تظاهر افراطی بپردازیم و…

برند ما را ماندگار نخواهد داد.

تمامی موارد بالا تنها تیشه زدن به ریشه برند ماست و متاسفانه در بازار رقابتی در آینده ای نه چندان دور برند ما رد صلاحیت خواهد شد!

انتهای پیام/ مرجان جانقربان – سخنران، مشاور و طراح در حوزه برندینگ

برندینگ Tags:ارتباط امروز, برندینگ, مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: ۳۰ مدل از انواع پادری شیک و فانتری با قیمت و امکان خرید اینترنتی
Next Post: ارسال پرتابه‌ای برای شلیک مستقیم به پهپادها + فیلم

مطالب مرتبط

  • برند خود را خانه تکانی کنید برندینگ
  • کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور برندینگ
  • به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید برندینگ
  • کسب و کار شما الماس است یا لبو ! برندینگ
  • برندهای شخصی در دام برقراری عزیزها برندینگ
  • جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 824 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 590 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 581 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا
  • ویدئو ایسنا: ناگفته‌های اسکی ایران به روایت فیض‌الله بندعلی
  • یافته‌های پژوهش‌های علمی محققین د‌ر روزنامه‌نگاری الکترونیک
  • توده
  • وضعیت «بیمه‌ها» با تغییر نظام ارزی دارو
  • پرویز تناولی در گفت‌وگو با ایسنا: هنوز هم زندگی در ایران را ترجیح می‌دهم
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول: برنامه رشد علمی و دانش بنیان اولویت جدی سال جاری است
  • کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور
  • تلاش می‌کنیم پرداختی بیمار از هزینه‌های درمان کاهش یابد
  • زیرِ نگاهِ کلاغ‌ها
  • دم و بازدم ریه های شهر تهران

فراارتباط

  • قهوه و کرونا اجتماعی
  • کاهش جمعیت پرندگان در سراسر جهان اجتماعی
  • بعد از بیدارشدن از خواب شکلات بخورید اجتماعی
  • ترمیم غضروف زانو با جوهر زیستی و چاپ ۳ بعدی فناوری اطلاعات
  • تصاویر خون و خشونت و کودک آزاری در رسانه های ما چه می کنند؟ رسانه ها
  • ایرانیان، فعال در رقابت های هوش مصنوعی فناوری اطلاعات
  • لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ
  • درباره فرهنگ عمومی فرهنگی

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme