Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form

ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟

Posted on ۱۳۹۶-۰۴-۲۳۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟ ثبت نشده

مرجان جانقربان: اگر تصور می کنید با ورود به دنیای تجارت و کسب و کار باید اخلاقیات و اصالت را فراموش کنید و وارد یک میدان جنگ شوید کاملا در اشتباه هستید. نگرشی که مدتهاست از برندهای نوپا گرفته تا برندهایی که سالهاست فعالیت دارند در کشور حاکم بوده و بیشتر حاکی از این موضوع است که برای برند سازی و موفقیت در کسب و کار، تمرکز اصلی روی سودآوری است و به سایر جنبه های برندسازی توجه چندانی نمی شود.

یکی از نکات حائز اهمیتی که برندهای موفق و ماندگار در دنیا مدنظر قرار می دهند، این است که بر روی هویت برند خود تمرکز بیشتری دارند. همانطور که انسانها دارای هویتند، برندها هم دارای هویتی منحصر به فردند.

آیا معیار موفقیت یا ارزشمند بودن انسانها فقط پول است؟ آیا هویت انسانها را با پول می توان سنجید؟ مهمترین شاخصه هایی که هویت یک برند را تشکیل می دهد، یعنی تمام آنچه شما انجام می دهید تا برند شما توسط مشتری درک شود و برای آنها ارزش بیافرینید و نیازهایشان را برطرف کنید، هستند.

تفکر محض پول ساز بودن یا سودآور بودن برای برندسازی، نه تنها یک تفکر مکانیکی بوده بلکه باعث در جا زدن برند شما و یا پسرفت آن نیز خواهد شد. نگرش حاکم بر دنیای امروز برندهای ماندگار و اثرگذار، تفکر اجتماعی است. نگرشی که در آن کسب و کار شما، مشتریان و جامعه هر سه سود می برند.

این تفکر ، تنها با ورود اخلاقیات کاری، رعایت اصول انسانیت و حفظ و پایبندی به ارزشها و اصالتی که از ابتدا برای برند خود در نظر گرفته اید به حقیقت خواهد پیوست. دنیای کسب و کار، دنیای جنگ نیست، بلکه دنیای خلق ارزشهاست. دنیایی که در آن ارزشها حرف اول را می زنند دقیقا مانند دنیای انسانها.

با یک مثال مطلب را به پایان می بریم. برند خود را مانند یک درخت تصور کنید. با داشتن تفکر مکانیکی شما برندی خواهید داشت با ریشه ای ۲ سانتی متری و شاید ارتفاعی چندین هزار متری اما با تفکر اجتماعی برند شما دارای هزاران متر ریشه خواهد بود که با هر وزش بادی سست نخواهد شد و تا ابد استوار و ماندگار خواهد ماند.

حال تصمیم و انتخاب با شماست.

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: آن دیگری…
Next Post: “عصر سایبر”؛ سایه ها هم مخاطب می شوند

مطالب مرتبط

برند شما رد صلاحیت شده است برندینگ
جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ
تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
خشت اول برندتان را راست بچینید برندینگ
ساز برندتان را درست کوک کنید برندینگ
مثلث برمودای برند شما چیست برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.6k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.8k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1.1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 1k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • شمس و مولانا منتظر دریافت مجوز هستند
  • تمرکز رقبای اردوغان بر کثرت‌گرایی است
  • هشدار به خانواده ها؛ استفاده کودکان از موبایل ابتلا به سندروم متابولیک را افزایش می‌دهد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۳)
  • هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی فینال
  • هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
  • آب رودخانه هیرمند بنابر تصاویر ماهواره‌ای در سد کمال‌خان نگهداری می‌شود
  • لزوم تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای ساماندهی مهاجرین در ایران
  • هوش مصنوعی؛ همین حالا اینجاست 
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۲)
  • چگونگی ساماندهی سگهای ولگرد
  • قیمت گندم چقدر است؟
  • تولد شیرهای سفید ۴ قلو زیر نظر روانپزشک
  • تیک آبی به جی‌میل هم اضافه شد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۱)
  • محمدنبی: سرمربی تیم امید ایرانی است
  • تامین روشنایی ۶ تونل محور “یاسوج به اصفهان” با تکنولوژیهای جدید
  • به دنبال ایجاد رصدخانه‌های غیرلرزه‌ای هستیم
  • چرا معلمان انگیزه کافی برای انجام پژوهش ندارند؟
  • هوش مصنوعی به کشف داروهای جدید سرعت می بخشد

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme