Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form

بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ)

Posted on ۱۳۹۸-۰۲-۲۳۱۴۰۰-۰۷-۲۷ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) ثبت نشده

این روزها در هر حوزه کاری و با هر سمتی که فعالیت می کنید، برندینگ شخصی جزء جدایی ناپذیر آن خواهد بود. در این نوشتار شما را به طور خلاصه با بوم برندینگ شخصی آشنا خواهم کرد. با در نظر گرفتن موارد زیر و داشتن برنامه و سناریوی خاص برای آنها، شما با حدااقل های لازم برای ورود به این فضا آگاه خواهید شد. همان طور که در تصویر هم ملاحظه می فرمایید به طور کلی این بوم شامل بخشهای زیر است:

۱- حوزه فعالیت کاری شما (که خود شامل ۴ زیر مجموعه کلی می شود) الف: هویت شما (شخصیت شما، باورها، اهداف، چشم انداز، علایق و…)؛ ب: مهارت های شما (استعدادها، توانایی ها و تخصص هایی که بر آن مسلط هستید و…)؛ ج: دلایل برای باور به شما ( سوابق، تجربیات حرفه ای، مدارک و فعالیتها، تاییدیه ها و…)؛ د: پیشنهاد شما (چه کالا یا خدماتی ارائه می دهید، روش های کاری شما، نحوه قراردادها و همکاری،سبک ارتباطتان با مشتریان و…).

۲- سرمایه گذاری بر روی خودتان (روی کدام فعالیت یا مهارت باید هزینه کنید و آن را بیاموزید، چه محتوایی باید تولید کنید، شرکای کاری شما چه کسانی باید باشند و…).

۳- تعهدات و وعده های شما (قول هایی که به مخاطبین می دهید تا مسائل و دغدغه های آنها را حل کنید، عوائدی که برای مشتریان خود دارید و…) که این بخش ماحصل کل موارد ۱ می باشد.

۴- جایگاه یابی (برای جلب مخاطبین، چه ویژگی های منحصر به فردی دارید، منابع و دارایی ها، ارزش ها، فعالیتهایی که در انجام دادن آنها خوب هستید، مخاطبین هدف شما و…).

۵- ارتباطات (هویت بصری شما، مخاطبین از چه طریقی شما را شناسایی می کنند، شما از چه روشی برای بهتر  دیده شدن استفاده می کنید، گفتار، رویدادها، شبکه ها و…).

۶- مخاطبین (افرادی که شما آنها را به عنوان گروه هدف انتخاب کرده اید، شرکای شما، مشاورین شما، انجمن ها و…).

۷- رقبای شما (مخاطبین شما را با چه کسانی مقایسه می کنند و…) که موارد ۴ و ۵ و ۶ باید با توجه به مورد اخیر نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

۸- نتایج (هر آنچه در این مسیر به دست می آورید، مخاطبین شما را با آن به یاد می آورند، شما را به دیگران معرفی می کنند و…).

توجه داشته باشید این موارد تنها به منظور آشنایی با زیربنای اولیه پرسونال برندینگ مطرح شده و در دنیای رقابتی امروز لزوم مشاوره تخصصی در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام/  مرجان جانقربان – سخنزان، مشاور و طراح در حوزه برندینگ

 

برندینگ Tags:ارتباط امروز, بازاریابی, برندینگ شخصی, بوم برندینگ شخصی, پرسونال برندینگ, مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: نقد و ارزیابی ساعت کاری کارگران
Next Post: فردوسی

مطالب مرتبط

سوزن برند خود را درست نخ کنید برندینگ
دربی برندها هیجان انگیز است برندینگ
برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟ برندینگ
آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
انجیل برند برندینگ
کسب و کار شما الماس است یا لبو ! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.6k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.8k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1.1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 1k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • شمس و مولانا منتظر دریافت مجوز هستند
  • تمرکز رقبای اردوغان بر کثرت‌گرایی است
  • هشدار به خانواده ها؛ استفاده کودکان از موبایل ابتلا به سندروم متابولیک را افزایش می‌دهد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۳)
  • هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی فینال
  • هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
  • آب رودخانه هیرمند بنابر تصاویر ماهواره‌ای در سد کمال‌خان نگهداری می‌شود
  • لزوم تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای ساماندهی مهاجرین در ایران
  • هوش مصنوعی؛ همین حالا اینجاست 
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۲)
  • چگونگی ساماندهی سگهای ولگرد
  • قیمت گندم چقدر است؟
  • تولد شیرهای سفید ۴ قلو زیر نظر روانپزشک
  • تیک آبی به جی‌میل هم اضافه شد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۱)
  • محمدنبی: سرمربی تیم امید ایرانی است
  • تامین روشنایی ۶ تونل محور “یاسوج به اصفهان” با تکنولوژیهای جدید
  • به دنبال ایجاد رصدخانه‌های غیرلرزه‌ای هستیم
  • چرا معلمان انگیزه کافی برای انجام پژوهش ندارند؟
  • هوش مصنوعی به کشف داروهای جدید سرعت می بخشد

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme