Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • جشن سالگرد تولد هری پاتر با کیک هاگوارتز رسانه ها
  • نبض پرستاران این روزها چطور می زند؟ اجتماعی
  • سعدی فرهنگی
  • اپل برنامه مترجم خود را عرضه می‌کند فناوری اطلاعات
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نهاوند ایران
  • آموزش بخیه زدن به ربات + فیلم فناوری اطلاعات
  • سرهنگ علی‌محمد رجبی نسبت به انتشار محتوای کودک‌آزاری در فضای مجازی هشدار داد اجتماعی
  • وضعیت «بیمه‌ها» با تغییر نظام ارزی دارو اجتماعی

جام جهانی برندها

Posted on ۱۳۹۷-۰۴-۰۷۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای جام جهانی برندها ثبت نشده

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی که توجه کل دنیا را به خود جلب می کند، جام جهانی فوتبال است. تیم های ملی به عنوان نماینده ملتها و یا بهتر بگویم به عنوان برند ملی آن کشور در مقابل حریفان در مستطیل سبز رقابتی، عرض اندام می کنند.

از آموخته هایی که از بازی فوتبال در دنیای رقابت برندها می توان به بهترین نحو استفاده کرد نمی توان به این سادگی ها گذشت. بنابراین سعی بر آن دارم که برخی از این موارد را به شرح زیر و با زبان فوتبال عنوان کنم :

۱-      قبل از ورود به بازار رقابتی، با آمادگی کامل و با برنامه ریزی پیش بروید. ( بازی های تدارکاتی خوبی برای برند خود در نظر بگیرید)

۲-      هرگز ناامید نشوید، هر لحظه امکان وقوع معجزه و فرصت فراهم است. ( فوتبال نود دقیقه است و آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در آستانه حذف به مرحله بعدی صعود کرد.)

۳-      موفقیت برند شما مدیون کار گروهی است. (تک روی ممنوع!)

۴-      رعایت اصول اخلاق حرفه ای و ارزشهای انسانی از مهمترین اجزای هویت برند شماست . ( در غیر این صورت VAR به ضرر شما تمام خواهد شد!)

۵-      حتی اگر رقیبان سرسختی دارید، دست از تلاش بر ندارید، خوب مبارزه کردن حتی اگر به شکست ختم شود اما مایه سربلندی برند شما خواهد شد. ( حتی اگر در گروه مرگ هستید.)

۶-      نگرش و نحوه مدیریت و رهبری کل سازمان شما تاثیر مستقیمی بر روی برند شما خواهد داشت. نواقص خود در این زمینه را هر چه زودتر برطرف کنید. ( کی روش به عنوان یک رهبر و  Coach تاریخ ساز شد.)

۷-      گاهی اوقات داوری بازار رقابت به نفع شما نیست، خونسردی خود را حفظ کنید و از حاشیه ها فاصله بگیرید و وارد بازی روانی حریف نشوید. همچنان به راه خود ادامه دهید.

۸-      از فرصت های پیش روی برند خود به خوبی استفاده کنید و آنها را به طور مرتب رصد کنید. در غیر این صورت این صورت رقیب شما از آنها استفاده خواهد کرد و شما بازنده مسابقه هستید.

۹-      حتی اگر در بازار پیشرو هستید، هرگز مغرور نشوید و یادتان باشد که از کجا شروع کردید. ( آلمان قهرمان جام جهانی گذشته در دور اول مسابقات به بدترین شکل ممکن حذف شد.)

۱۰-   تک تک افراد سازمان شما و حتی هواداران شما، نماینده برند شما هستند. ( لطفا در محل سکونت رقیب شعار ندهید و اجازه بدهید استراحت کنند!! ) انجام هر گونه حرکات ناشایست موجب تخریب فرهنگ سازمانی شما و تصویر برند شما در اذهان عمومی خواهد شد و آن را خدشه دار خواهد کرد.

۱۱-   درست است که خوب بازی کردن اهمیت دارد اما هرگز فراموش نکنید که نتیجه بازی هم به همان اندازه مهم است.

و در آخر

به امید قهرمانی در مستطیل سبز رقابت. دستکش طلا، توپ طلا و جام جهانی برند تقدیم به برند شما…

مرجان جانقربان – مشاور برندینگ و طراح برند

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: ایرانیان، فعال در رقابت های هوش مصنوعی
Next Post: مجموعه چهارجلدی “اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران، دهه ۸۰”

مطالب مرتبط

  • کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
  • کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
  • کسب و کار شما الماس است یا لبو ! برندینگ
  • لباس برند شما چه رنگی است؟ برندینگ
  • آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
  • مربع برندینگ به چه معنی است برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 817 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 590 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 581 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا
  • ویدئو ایسنا: ناگفته‌های اسکی ایران به روایت فیض‌الله بندعلی
  • یافته‌های پژوهش‌های علمی محققین د‌ر روزنامه‌نگاری الکترونیک
  • توده
  • وضعیت «بیمه‌ها» با تغییر نظام ارزی دارو
  • پرویز تناولی در گفت‌وگو با ایسنا: هنوز هم زندگی در ایران را ترجیح می‌دهم
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول: برنامه رشد علمی و دانش بنیان اولویت جدی سال جاری است
  • کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور
  • تلاش می‌کنیم پرداختی بیمار از هزینه‌های درمان کاهش یابد
  • زیرِ نگاهِ کلاغ‌ها
  • دم و بازدم ریه های شهر تهران

فراارتباط

  • تأثیرات روزنامه نگاری الکترونیکی بر روزنامه نگاری سنتی؛ سنت در سایه مدرنیته رسانه ها
  • گفتمان فرهنگی جامعه در مواجهه با کرونا با تکیه بر رمان “طاعون” فرهنگی
  • گاف جدید صداوسیما در شب یلدا؛ حضور همزمان یک نفر در ۲ شبکه در آنتن زنده! رسانه ها
  • انجیل برند برندینگ
  • اشکالات گفتاری و نوشتاری امروز فرهنگی
  • گیاهان دارویی که برای درمان بیماری‌ها موثرند اجتماعی
  • نبض پرستاران این روزها چطور می زند؟ اجتماعی
  • کرونا در استرالیا و ابتلای تام هنکس فرهنگی

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme