Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form

جام جهانی برندها

Posted on ۱۳۹۷-۰۴-۰۷۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای جام جهانی برندها ثبت نشده

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی که توجه کل دنیا را به خود جلب می کند، جام جهانی فوتبال است. تیم های ملی به عنوان نماینده ملتها و یا بهتر بگویم به عنوان برند ملی آن کشور در مقابل حریفان در مستطیل سبز رقابتی، عرض اندام می کنند.

از آموخته هایی که از بازی فوتبال در دنیای رقابت برندها می توان به بهترین نحو استفاده کرد نمی توان به این سادگی ها گذشت. بنابراین سعی بر آن دارم که برخی از این موارد را به شرح زیر و با زبان فوتبال عنوان کنم :

۱-      قبل از ورود به بازار رقابتی، با آمادگی کامل و با برنامه ریزی پیش بروید. ( بازی های تدارکاتی خوبی برای برند خود در نظر بگیرید)

۲-      هرگز ناامید نشوید، هر لحظه امکان وقوع معجزه و فرصت فراهم است. ( فوتبال نود دقیقه است و آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در آستانه حذف به مرحله بعدی صعود کرد.)

۳-      موفقیت برند شما مدیون کار گروهی است. (تک روی ممنوع!)

۴-      رعایت اصول اخلاق حرفه ای و ارزشهای انسانی از مهمترین اجزای هویت برند شماست . ( در غیر این صورت VAR به ضرر شما تمام خواهد شد!)

۵-      حتی اگر رقیبان سرسختی دارید، دست از تلاش بر ندارید، خوب مبارزه کردن حتی اگر به شکست ختم شود اما مایه سربلندی برند شما خواهد شد. ( حتی اگر در گروه مرگ هستید.)

۶-      نگرش و نحوه مدیریت و رهبری کل سازمان شما تاثیر مستقیمی بر روی برند شما خواهد داشت. نواقص خود در این زمینه را هر چه زودتر برطرف کنید. ( کی روش به عنوان یک رهبر و  Coach تاریخ ساز شد.)

۷-      گاهی اوقات داوری بازار رقابت به نفع شما نیست، خونسردی خود را حفظ کنید و از حاشیه ها فاصله بگیرید و وارد بازی روانی حریف نشوید. همچنان به راه خود ادامه دهید.

۸-      از فرصت های پیش روی برند خود به خوبی استفاده کنید و آنها را به طور مرتب رصد کنید. در غیر این صورت این صورت رقیب شما از آنها استفاده خواهد کرد و شما بازنده مسابقه هستید.

۹-      حتی اگر در بازار پیشرو هستید، هرگز مغرور نشوید و یادتان باشد که از کجا شروع کردید. ( آلمان قهرمان جام جهانی گذشته در دور اول مسابقات به بدترین شکل ممکن حذف شد.)

۱۰-   تک تک افراد سازمان شما و حتی هواداران شما، نماینده برند شما هستند. ( لطفا در محل سکونت رقیب شعار ندهید و اجازه بدهید استراحت کنند!! ) انجام هر گونه حرکات ناشایست موجب تخریب فرهنگ سازمانی شما و تصویر برند شما در اذهان عمومی خواهد شد و آن را خدشه دار خواهد کرد.

۱۱-   درست است که خوب بازی کردن اهمیت دارد اما هرگز فراموش نکنید که نتیجه بازی هم به همان اندازه مهم است.

و در آخر

به امید قهرمانی در مستطیل سبز رقابت. دستکش طلا، توپ طلا و جام جهانی برند تقدیم به برند شما…

مرجان جانقربان – مشاور برندینگ و طراح برند

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: ایرانیان، فعال در رقابت های هوش مصنوعی
Next Post: مجموعه چهارجلدی “اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران، دهه ۸۰”

مطالب مرتبط

به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید برندینگ
ژنتیک و وراثت برند شما برندینگ
برند شما روی فرش قرمز برندینگ
” اس ای اس ”  به شرکت ها کمک می کند تا تعادل را در دنیای زنجیره های تامین در حال تغییر پیدا کنند برندینگ
برندهای شخصی در دام برقراری عزیزها برندینگ
ملکه زیبایی و برندینگ شخصی برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.5k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.6k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 0.9k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • چند ابزار و اپلیکیشن پیاده کردن مصاحبه برای خبرنگاران
  • ابزار رایگان چند رسانه ای برای خبرنگاران
  • کلاهبرداری تلفنی با گوشی‌های اندرویدی
  • پرسشهایی که هنگام پوشش خبری سوانح طبیعی باید مطرح کنیم
  • نسل تمدن ساز گامی به سوی رفع آسیب های اجتماعی در مدارس
  • “دنیای ویروس” و ضرورت امنیت و کاربرد بیشتر توکنهای غیر قابل تعویض
  • برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی
  • نوروز در والت یزنی
  • عربستان سعودی ۱۲۱ فروند هواپیمای مسافربری از بوئینگ می خرد
  • چگونه نخستین پادکستتان را بسازید
  • افسردگی خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد
  • برخورد بدون ملاحظه با عوامل ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است
  • جای خالی متخصصان داخل کشور در رسانه ملی
  • ورود ۲۴ هزار نومعلم به کلاس‌های درس از مهر ۱۴۰۲
  • حمایت مجلس از رسانه‌ها قطعیست
  • انتقاد بازنشستگان از درمان پولی
  • نباید با نمایش برخی تصاویر ذهن نوجوان را درگیر کنیم
  • ترجمه متون عکس‌ها به نسخه وب گوگل ترنسلیت اضافه شد
  • درخواست زلونسکی برای حضور در اسکار پذیرفته نشد
  • ۹ راهنمایی برای ساخت فیلم مستند

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme