Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • خرس قهوه ای چه وضعیتی دارد؟ گفت و گو
  • فرهاد آییش: دلم برای کمدی تنگ نشده است گفت و گو
  • انقلاب اسلامی و راههای حفظ و آن اجتماعی
  • ویدئو / از یافته‌های علمی درباره کرونا تا تأثیر بازی کامپیوتری بر روان دیداری و شنیداری
  • کشف اختلاس میلیاردی در یکی از بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ایران
  • نوبل “فیزیک” و “شیمی” ۲۰۲۰ به زنان رسید خارجی
  • نقدی بر مقاله تاثیر دیجیتالی شدن آثار موسیقی پیشنهاد سردبیر
  • ایرنا: روند توسعه یک بندر استراتژیک؛ ۱۴۰۰-۱۳۹۲ دیداری و شنیداری

برای خداحافظی با برندتان آماده باشید

Posted on ۱۳۹۷-۰۵-۲۲۱۳۹۹-۱۲-۲۰ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای برای خداحافظی با برندتان آماده باشید ثبت نشده

 یکی از تلخ ترین لحظات زندگی، لحظه خداحافظی است. چرا؟ چون شما در این لحظه به یاد کارهایی می افتید که واقعا می توانستید انجام دهید اما انجام ندادید. حرفهایی که می توانستید بزنید اما نزدید. تغییراتی که می توانستید ایجاد کنید اما نکردید. اما چه سود که زمان گذشته باز نخواهد گشت و فرجام آن فقط پشیمانی است.

در حال حاضر کشورمان دوران سختی را در کسب و کار می گذراند. دورانی که به جرات می توان گفت در طول تاریخ بی سابقه بوده است. این روزها در حالی که عده ای پی گیر افزایش نرخ دلار و طلا هستند عده ای دیگر گرسنه سر بر بالین می گذارند. به راستی مسبب این اتفاقات کیست؟

روبه روی آینه بایستید. نگاهی به خود بیندازید. طی سالهای فعالیت در بازار کسب و کار چه به عنوان کارمند و چه به عنوان صاحب کسب و کار چه قدر بر روی آموزش خود سرمایه گذاری کردید؟ چه میزان کتاب خواندید؟ به جوانها و ایده هایشان اهمیت دادید؟ از چند نفر بت ساختید و عرصه را برای افراد لایق تر تنگ کردید؟ چند بار راههای هزاران بار رقته و اشتباه را دوباره رفتید؟ چه قدر در اهداف کاری خود تجدید نظر کردید؟ چند ساعت در روز را به تفکر برای تغییر نگرش خود اختصاص دادید؟ چه قدر در برابر چارچوب های کهنه و متعصبانه خود مقاومت کردید؟ چه قدر به صحبت مشاورین متخصص گوش سپردید؟ به چه میزان از برندهای مطرح دنیا الگو برداری کردید؟ آیا برنامه ای برای شرایط بحرانی برندتان آماده کردید؟ و به جای درست انجام دادن کار درست، به دنبال راه های به اصطلاح بزن در رو مثل پارتی و یک شبه به موفقیت رسیدن بودید؟ چه قدر برندتان را یا بهتر بگویم فرزند کسب و کارتان را برای این مسائل مستقل بارآوردید؟ چقدر به شما تذکر داده شد که بر روی برنامه بازاریابی و تبلیغات برند خود کار کنید و بودجه آن را کاهش ندهید؟ آیا به شما گفته شد که مشتری امروز با گذشته متفاوت است و باید برای ارزش آفرینی کنید و باید با خلاقیت توجه او را به سمت برند خود جلب کنید؟ آیا به کیفیت کالا و خدمات خود توجه کردید یا تنها به فکر سودآوری و پول سازی بودید؟

چه بسا اگر پاسخ تمام سوالات را تا به الان به درستی داده بودیم، برند ما وضعیت بهتری داشت. به هر حال زمان گذشته و… معمولا در نوشته هایم تمایلی به ایجاد فضای منفی ندارم اما این بار کمی باید جدی تر به قضیه نگاه کنیم. راه های رفته گذشته را فراموش کنیم. در نگرش خود تغییراتی اساسی بدهیم. با مشاورین متخصص ارتباط برقرار کنیم. بیشتر بر روی آموزش خود سرمایه گذاری کنیم.

حق با شماست بسیاری از مسائل در کنترل ما نیست اما این نکته را مد نظر داشته باشیم که ماهیت زندگی همین است. هیچگاه همه چیز تحت کنترل ما نخواهد بود حتی اگر در پیشرفته ترین و مرفه ترین شرایط باشیم. تا چه زمانی می خواهیم شرایط را بهانه کم کاری های خود کنیم؟ تنها راه حل این است که با خود صادق باشیم. تعصبات را کنار بگذاریم و مجددا از صفر شروع کنیم. اما این بار شروعی که پایاتش خداحافظی نباشد. در غیر این صورت بدون شک خود را برای خداحافظی با برندتان آماده کنید.

خدا را دوست دارم… حافظ را هم…ولی خداحافظی را نه…

مرجان جانقربان، مشاور برندینگ و طراح برند

 انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, برندینگ, خداحافظی

راهبری نوشته

Previous Post: قانون ممنوعیت تبلیغات خدمات سلامت در فضای مجازی
Next Post: استیضاح منتظر برند شماست

مطالب مرتبط

  • خط کسری برند شما چه عددی را نشان می دهد برندینگ
  • آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
  • کسب و کار شما الماس است یا لبو ! برندینگ
  • برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی برندینگ
  • شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
  • قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 874 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 652 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • مروری بر تحولات گفتمان های تاریخ فرهنگی معاصر ایران
  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟

فراارتباط

  • باراک اوباما می‌خواهد حقیقت را بداند! فناوری اطلاعات
  • ورود ماهی تن گیاهی به رستوران‌ها از سال آینده! اجتماعی
  • کیش الگوی یک شهر شهروندمدار اجتماعی
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت فرهنگی
  • بادکنک ولنتاین فروخته می شود اجتماعی
  • جست و جـوی «حقیقت» سعد‌‌ی د‌‌ر فضـای مجـازی فرهنگی
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی فناوری اطلاعات
  • مامور ضد دوپینگ خانه به خانه به دنبال ورزشکاران ایرانی اجتماعی

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme