Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form

برای خداحافظی با برندتان آماده باشید

Posted on ۱۳۹۷-۰۵-۲۲۱۳۹۹-۱۲-۲۰ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای برای خداحافظی با برندتان آماده باشید ثبت نشده

 یکی از تلخ ترین لحظات زندگی، لحظه خداحافظی است. چرا؟ چون شما در این لحظه به یاد کارهایی می افتید که واقعا می توانستید انجام دهید اما انجام ندادید. حرفهایی که می توانستید بزنید اما نزدید. تغییراتی که می توانستید ایجاد کنید اما نکردید. اما چه سود که زمان گذشته باز نخواهد گشت و فرجام آن فقط پشیمانی است.

در حال حاضر کشورمان دوران سختی را در کسب و کار می گذراند. دورانی که به جرات می توان گفت در طول تاریخ بی سابقه بوده است. این روزها در حالی که عده ای پی گیر افزایش نرخ دلار و طلا هستند عده ای دیگر گرسنه سر بر بالین می گذارند. به راستی مسبب این اتفاقات کیست؟

روبه روی آینه بایستید. نگاهی به خود بیندازید. طی سالهای فعالیت در بازار کسب و کار چه به عنوان کارمند و چه به عنوان صاحب کسب و کار چه قدر بر روی آموزش خود سرمایه گذاری کردید؟ چه میزان کتاب خواندید؟ به جوانها و ایده هایشان اهمیت دادید؟ از چند نفر بت ساختید و عرصه را برای افراد لایق تر تنگ کردید؟ چند بار راههای هزاران بار رقته و اشتباه را دوباره رفتید؟ چه قدر در اهداف کاری خود تجدید نظر کردید؟ چند ساعت در روز را به تفکر برای تغییر نگرش خود اختصاص دادید؟ چه قدر در برابر چارچوب های کهنه و متعصبانه خود مقاومت کردید؟ چه قدر به صحبت مشاورین متخصص گوش سپردید؟ به چه میزان از برندهای مطرح دنیا الگو برداری کردید؟ آیا برنامه ای برای شرایط بحرانی برندتان آماده کردید؟ و به جای درست انجام دادن کار درست، به دنبال راه های به اصطلاح بزن در رو مثل پارتی و یک شبه به موفقیت رسیدن بودید؟ چه قدر برندتان را یا بهتر بگویم فرزند کسب و کارتان را برای این مسائل مستقل بارآوردید؟ چقدر به شما تذکر داده شد که بر روی برنامه بازاریابی و تبلیغات برند خود کار کنید و بودجه آن را کاهش ندهید؟ آیا به شما گفته شد که مشتری امروز با گذشته متفاوت است و باید برای ارزش آفرینی کنید و باید با خلاقیت توجه او را به سمت برند خود جلب کنید؟ آیا به کیفیت کالا و خدمات خود توجه کردید یا تنها به فکر سودآوری و پول سازی بودید؟

چه بسا اگر پاسخ تمام سوالات را تا به الان به درستی داده بودیم، برند ما وضعیت بهتری داشت. به هر حال زمان گذشته و… معمولا در نوشته هایم تمایلی به ایجاد فضای منفی ندارم اما این بار کمی باید جدی تر به قضیه نگاه کنیم. راه های رفته گذشته را فراموش کنیم. در نگرش خود تغییراتی اساسی بدهیم. با مشاورین متخصص ارتباط برقرار کنیم. بیشتر بر روی آموزش خود سرمایه گذاری کنیم.

حق با شماست بسیاری از مسائل در کنترل ما نیست اما این نکته را مد نظر داشته باشیم که ماهیت زندگی همین است. هیچگاه همه چیز تحت کنترل ما نخواهد بود حتی اگر در پیشرفته ترین و مرفه ترین شرایط باشیم. تا چه زمانی می خواهیم شرایط را بهانه کم کاری های خود کنیم؟ تنها راه حل این است که با خود صادق باشیم. تعصبات را کنار بگذاریم و مجددا از صفر شروع کنیم. اما این بار شروعی که پایاتش خداحافظی نباشد. در غیر این صورت بدون شک خود را برای خداحافظی با برندتان آماده کنید.

خدا را دوست دارم… حافظ را هم…ولی خداحافظی را نه…

مرجان جانقربان، مشاور برندینگ و طراح برند

 انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, برندینگ, خداحافظی

راهبری نوشته

Previous Post: قانون ممنوعیت تبلیغات خدمات سلامت در فضای مجازی
Next Post: استیضاح منتظر برند شماست

مطالب مرتبط

پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار برندینگ
شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور برندینگ
ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟ برندینگ
حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟ برندینگ
قهوه پانصد ساله شد آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.6k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.8k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1.1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 1k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • شمس و مولانا منتظر دریافت مجوز هستند
  • تمرکز رقبای اردوغان بر کثرت‌گرایی است
  • هشدار به خانواده ها؛ استفاده کودکان از موبایل ابتلا به سندروم متابولیک را افزایش می‌دهد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۳)
  • هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی فینال
  • هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
  • آب رودخانه هیرمند بنابر تصاویر ماهواره‌ای در سد کمال‌خان نگهداری می‌شود
  • لزوم تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای ساماندهی مهاجرین در ایران
  • هوش مصنوعی؛ همین حالا اینجاست 
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۲)
  • چگونگی ساماندهی سگهای ولگرد
  • قیمت گندم چقدر است؟
  • تولد شیرهای سفید ۴ قلو زیر نظر روانپزشک
  • تیک آبی به جی‌میل هم اضافه شد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۱)
  • محمدنبی: سرمربی تیم امید ایرانی است
  • تامین روشنایی ۶ تونل محور “یاسوج به اصفهان” با تکنولوژیهای جدید
  • به دنبال ایجاد رصدخانه‌های غیرلرزه‌ای هستیم
  • چرا معلمان انگیزه کافی برای انجام پژوهش ندارند؟
  • هوش مصنوعی به کشف داروهای جدید سرعت می بخشد

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme