Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • تله انفجاری پوتین زیر میز مذاکرات وین یادداشت امروز
  • مبارزات حفظ حریم خصوصی در اروپا فناوری اطلاعات
  • ایسنا: بحران آب، پشت سدهای تهران دیداری و شنیداری
  • موسسه مطالعات پیشرفته آسیای دانشگاه توکیو کتاب “بازار و دکان و کاروانسرا در اسناد دوره قاجار” را منتشر کرد فرهنگی
  • بارش‌های سیل‌آسا در هرمزگان جان کودک ۸ ساله را گرفت ایران
  • روزنامه نگاری آنلاین موبایلی، روزنامه نگاری پیشتاز در ایران رسانه ها
  • تیغ کند بر گلوی کارگر و کارفرما یادداشت امروز
  • واکنش روسیه به اعمال تحریم آمریکا علیه ایران هم‌زمان با برگزاری مذاکرات وین خارجی

لباس برند شما چه رنگی است؟

Posted on ۱۳۹۶-۰۲-۱۵۱۴۰۰-۰۲-۰۷ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای لباس برند شما چه رنگی است؟ ثبت نشده

گاهی ضرب المثل های فارسی مصداق های زیبایی در دنیای کسب و کار دارند: “عقل مردم به چشمشان است.” از منظر روانشناسی برند، مخاطبین آنچه را می بینند بهتر درک می کنند و روی قضاوت آنها بسیار موثر است.

از خودمان شروع می کنیم. فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید. چقدر به وضعیت ظاهری خود اهمیت می دهید؟ چقدر برای آن هزینه و زمان اختصاص می دهید؟ با این مقدمه وارد بحث اصلی می شویم.

شما در هر کسب و کاری که باشید، هر نوع مشتری که داشته باشید و هر چقدر هم تلاش کنید، اگر به ظاهر کسب و کارتان اهمیت ندهید قطع به یقین به بن بست خواهید رسید. دقیقا مصداق این موضوع بدین صورت می شود که شما روی اخلاقیات خود کار کنید اما همیشه با لباسهایی ژولیده و ظاهری نامرتب در اجتماع حضور داشته باشید. اطرافیان شما چه تصویری از شما در ذهن خود حک می کنند؟!

ظاهر برند شما مانند لباس شما دارای اهمیت فوق العاده ای است. کلیه تبلیغاتی که مخاطبین شما از برند شما می بینند شامل: لوگوی شما، لوازم اداری شما، بروشور شما تا بیلبوردها و تبلیغات محیطی شما، لباس کارکنان شما و نحوه چیدمان و دکوربندی سازمان شما، همه و همه جزء لباس برند شما محسوب می شوند.

توجه به این قضیه آنقدر حائز اهمیت است که گاهی ما شاهد آن هستیم که وقتی وارد سازمانی می شوید لوگوی آنها آبی است، لباس پرسنل مشکی، بروشورها زرد، دکوراسیون قهوه ای و… این آشفتگی رنگها چه تصویری برای مشتریان شما ایجاد خواهد کرد؟ آیا در ذهن آنها ماندگار خواهید شد؟!

بله درست حدس زدید، ظاهر برند شما مهم است اما در اینجا یک فوت کوزه گری وجود دارد که اگر آن را رعایت نکیند در ذهن مخاطبین حک نخواهید شد و شما را به یاد نخواهند آورد. شما باید قبل از هر چیز رنگ سازمانی داشته باشید که بر اساس آن لوگوی شما و کلیه تبلیغات و فضای کسب و کار شما از لحاظ رنگ بندی یک دست شود. در غیر این صورت این فرآیند را به درستی طی نخواهید کرد.

مک دونالد برند موفقی است و یکی از این موفقیت های آن مدیون همین مساله است. کلیه تبلیغات این برند با رنگ سازمانی آن که قرمز و زرد  است همخوانی دارد. فضای سازمان، لباس پرسنل و هر چیزی که به نحوی در معرض دید مشتریان است شامل این قانون می شود.

حرف پایانی اینکه : ابتدا رنگ مناسبی برای برند خود انتخاب کنید و سعی کنید به ظاهر برندتان همانقدر اهمیت بدهید که برای لباس و ظاهر خودتان توجه ویژه به خرج می دهید. ناگفته نماند این موضوع تنها بخشی از فرآیند برندینگ کسب و کار شما محسوب می شود و شما باید در سایر بخشهای کسب و کارتان به حد متعادلی برسید تا بتوانید برند موفقی همچون مک دونالد شوید. موفق، دوست داشتنی و ماندگار در ذهن مخاطبین برای همیشه…

مرجان جانقربان / مشاور و طراح برند

انتهای پیام/

برندینگ Tags:برندینگ, رنگ

راهبری نوشته

Previous Post: روزنامه‌نگاري انتخابات
Next Post: اقتصاد مقاومتی و انتخابات

مطالب مرتبط

  • سوزن برند خود را درست نخ کنید برندینگ
  • ۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها برندینگ
  • انجیل برند برندینگ
  • کرونا برند ماندگار تاریخ شد برندینگ
  • برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟ برندینگ
  • لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 873 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 650 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • اینماد سایت‌ ها و صفحات عرضه‌ کننده کالاهای قاچاق و غیرمجاز را هدف گرفته است اجتماعی
  • گاف جدید صداوسیما در شب یلدا؛ حضور همزمان یک نفر در ۲ شبکه در آنتن زنده! رسانه ها
  • اگر می دانستی با آمدنت، انسانیت می رود اجتماعی
  • پدیده تنها‌زیستی: فرصت یا تهدید؟! اجتماعی
  • دولت هند استفاده از ۵۴ برنامه چینی را در کشورش ممنوع کرد فناوری اطلاعات
  • تهران شهر بالنده با جوانان دانا اجتماعی
  • دریای مدیترانه و جزایر آن از منظر فضا فناوری اطلاعات
  • رصد دنباله‌داری که تاکنون دیده نشده بود فناوری اطلاعات

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme