Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • مدلی که به ربات‌ها در جستجوی اشیا کمک می‌کند فناوری اطلاعات
  • فرهاد آییش: دلم برای کمدی تنگ نشده است گفت و گو
  • ایستگاهی برای هوشمندی مدیریت شهری
  • بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
  • موسسه مطالعات پیشرفته آسیای دانشگاه توکیو کتاب “بازار و دکان و کاروانسرا در اسناد دوره قاجار” را منتشر کرد فرهنگی
  • روزنامه نگاری آنلاین موبایلی، روزنامه نگاری پیشتاز در ایران رسانه ها
  • حیرت ستاره شناسان از یک ستاره مرده رمزآلود فناوری اطلاعات
  • کاربران ایرانی در رتبه دوم استفاده ازتلگرام فناوری اطلاعات

منتظر زلزله ۱۰ ریشتری برای برند خود باشید

Posted on ۱۳۹۶-۱۱-۲۲۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای منتظر زلزله ۱۰ ریشتری برای برند خود باشید ثبت نشده

مرجان جانقربان: متاسفانه روزی نیست که در اقصی نقاط کشور عزیزمان زلزله ای رخ ندهد و به دلیل عدم آگاهی، نبود آمادگی و مناسب نبودن زیرساخت های مربوطه، ما شاهد اتفاقات و عواقب ناخوشایند آن برای هموطنانمان نباشیم. گاهی اوقات اتفاقات ناگوار می توانند به طور غیر مستقیم تلنگری به ما بزنند و مواردی را که تا کنون به آن کم توجه یا بعضا بی توجه بودیم را به ما گوشزد کنند.

به بازار کسب و کار ایران کمی توجه کنید! سالهاست که گسلی عظیم و ظاهرا غیرفعال در زیر آن پنهان شده است. تصور کنید که برندهای ما بخواهند فرامرزی عمل کنند و یا فرض کنید که کلیه تحریم ها علیه کشورمان خاتمه یافته است. در این صورت ایران وارد یک فضای به شدت رقابتی و حرفه ای خواهد شد که تا کنون وجود نداشته است. فضایی که قوانین بازی در آن با قوانین کنونی کاملا متفاوت است. قوانینی که شاید در صورت عدم آمادگی، برند های ما را به کل از صحنه رقابت محو کنند.

با طرح چند سوال مطلب را ادامه می دهیم :

–          آیا برندهای ما توان رقابت با برندهای دنیا را دارند و در صورت حضور آنها می تواند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند؟

–          آیا ما با قواعد دنیای حرفه ای و جهانی ماندگاری برندها آشنا هستیم؟

–          آیا زیرساخت های برندهای ما اصولی و بر پایه نیازهای مشتریان ما بنا نهاده شده است؟

–          آیا برنامه تبلیغات و مارکتینگ ما با استانداردهای جهانی تطابق دارد؟

پاسخ های صادقانه و صریح به این سوالات، مواردی را برای شما مشخص خواهند نمود که به مرور زمان نه تنها برند شما را پیشتاز بازار خواهد کرد؛ بلکه آمادگی شما را برای هرگونه تغییرات احتمالی در بازار کسب و کار افزایش و نگرانی های شما را کاهش خواهد داد.

اگر پاسخ این سوالات در مورد برند شما منفیست، دو راه پیش رو دارید:

۱-      مسیر خود را به مرور زمان به مسیر صحیح هدایت کنید و با بازنگری های لازم، اصلاحات و مقدمات کار را فراهم کنید.

۲-      منتظر یک زلزله ۱۰ ریشتری برای برند خود باشید! گسل فضای کسب و کار کشور هر لحظه پتانسیل فعال شدن را داراست.

حال انتخاب با شماست!

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: اسنپ به چه اطلاعاتی از تلفن‌های ما دسترسی دارد؟
Next Post: علایق ورزشی بانوی اسکی باز ایرانی + فیلم

مطالب مرتبط

  • رتبه برند شما در المپیک چند است برندینگ
  • برند خود را خانه تکانی کنید برندینگ
  • جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ
  • بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) برندینگ
  • ساز برندتان را درست کوک کنید برندینگ
  • لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 873 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 651 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • مراقب استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی باشید فناوری اطلاعات
  • افزایش چند برابری مخاطبان و گسترش ارتباطات بین‌المللی انجمن‌های علمی فرهنگی
  • استیو جابز: تا چندسال دیگر رسانه مکتوب نخواهیم داشت فناوری اطلاعات
  • جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ
  • واژه های ناخوشایند و ادبیات روزنامه نگاری رسانه ها
  • آیا والدین از میزان آسیب پذیری فرزندان خود آگاهند؟ اجتماعی
  • اگر می دانستی با آمدنت، انسانیت می رود اجتماعی
  • گوگل تولد ۲۲ سالگی خود را جشن گرفت فناوری اطلاعات

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme