Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • کاهش مرگ‌ومیر ناشی از سرطان روده بزرگ با مصرف آسپرین اجتماعی
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید فرهنگی
  • ارائه سبک متفاوت از خبر در «چاپ اول» رسانه ها
  • ۱۰ پیشنهاد حرفه‌ای برای گزارشگری بیماری کووید-۱۹ رسانه ها
  • قوی مثل انسان سنگی Podcast
  • سونامی «صلح» درجاکارتا، به بهانه سالگرد صلح آچه اندونزی پیشنهاد سردبیر
  • خواهر کارولاین فرهنگی
  • آن دیگری… فرهنگی

ساز برندتان را درست کوک کنید

Posted on ۱۳۹۷-۰۸-۰۷۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای ساز برندتان را درست کوک کنید ثبت نشده

یک گروه ارکستر هر چقدر هم تمرین کند و رهبری توانمند داشته باشد فقط کافی است کوک یکی از سازهای نوازندگان برای چند لحظه از حالت عادی خارج شود و به اصطلاح فالش بنوازد. آنگاه موسیقی و هارمونی ایجاد شده نابود خواهد شد. کلیه زحمات به هدر خواهد رفت و خاطره ای ناخوشایند در ذهن تماشاچیان و یا شنوندگان باقی خواهد ماند.

دقیقا همین مساله در مورد برند شما صادق است. هرگونه ناهماهنگی در هر بخشی از سازمان شما باعث فراهم سازی بستری برای نابودی برند شما و باز شدن عرصه برای حضور و سواستفاده سایر رقبا خواهد بود. تصور کنید دپارتمان مالی با دپارتمان منابع انسانی هماهنگ نباشد و یا دپارتمان بازاریابی با دپارتمان تحقیق و توسعه نا هماهنگ باشد. شما حتی باید به بخش خدمات شرکت و آبدارچی سازمان هم توجه داشته باشید.

برند شما زمانی دارای یک هویت یکپارچه است و رشد خواهد کرد که سازمان شما نیز همزمان دارای یک هویت یکپارچه باشد. کلیه بخشهای شرکت باید همسو و هم جهت با استراتؤی های برند شما پیش بروند. سازمان شما در واقع حکم خانواده را برای برند شما دارد. طبیعتا قرار نیست همگی دپارتمانها یک فعالیت مشابه را داشته باشند یا به عنوان مثال فعالیت اصلی خود را رها کنند و فقط روی قسمت بازاریابی و برندینگ متمرکز شوند و یا حتی نیازی نیست حتما نظرات و دیدگاهی دقیقا یکسان داتشته باشند اما حتما و حتما لازم است در یک مسیر حرکت کنند و نگرشی همسو داشته باشند. و از همه مهمتر در قالب یک هویت به رشد برند شما کمک کنند.

تمامی قسمت ها همانند اعضای یک خانواده در پرورش هویت برندتان دخیل هستند. حال ممکن است نقش بعضی از بخش ها پررنگ تر و برخی کم رنگ تر باشد. حتی در برهه هایی از زمان ممکن است این میزان اهمیت تغییر کند اما در کل باید مانند یک سیستم یکپارچه باشد. هرگونه بی توجهی به هویت سازمانی باعث ایجاد اثرات نامطلوب روی هویت برند شما که فرزند شما محسوب می شود خواهد شد. اثراتی که جبران آن در دنیای رقابتی امروز سخت، هزینه بر و گاهی ناممکن است. به این نکته توجه کنید گاهی تنها یک برخورد ناشایست از سوی یکی از پرسنل شما برندتان را داچار دردسر خواهد کرد. بهترین راه حل برای ایجاد هماهنگی لازم آموزش کلیه پرسنل تمامی بخش ها و در جریان قرار دادن آنها از استراتژیها و مسیر برند شماست. به محض مشاهده هر گونه انحراف از مسیر اصلی سریعا به ان رسیدگی کنید.

به پاراگراف ابتدای بحث بر می گردیم. موسیقی نهایی که مخاطب شما می شنود همان برند شماست. شما رهبر ارکستر برندتان هستید. راز ماندگاری برندتان این است که سازهای کلیه نوازندگان کوک و هماهنگ باشد. گرجه هر کدام ممکن است سازی متفاوت بنوازند اما در نهایت موسیقی برند شما برای مخاطب دلنشین، به یادماندنی و بی نظیر خواهد بود. در نتیجه تمام سعی خود را انجام دهید تا فالش نزنید!

انتهای پیام/ مرجان جانقربان – مشاور برندینگ و طراح برند

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: ضرورت دستیابی به اطلاعات مفید و سازنده و شناخت منابع موثق
Next Post: راهبرد توییتر برای مبارزه با اخبار جعلی ناموفق است

مطالب مرتبط

  • کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
  • ریشه برند شما چند سانتیمتر است؟ برندینگ
  • به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید برندینگ
  • ۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها برندینگ
  • هفت سین برند شما شامل چه مواردی است برندینگ
  • برند شما روی فرش قرمز برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 873 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 651 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • بازیهای کامپیوتری و فرهنگ سازی برای کودکان فناوری اطلاعات
  • پهپادها دستیار پلیس دبی می‌شوند! اجتماعی
  • کدام فرد واکسینه شده نیازمند آزمایش آنتی‌بادی است؟ اجتماعی
  • گوگل تولد ۲۲ سالگی خود را جشن گرفت فناوری اطلاعات
  • خشونت در خانه پدری فرهنگی
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی فناوری اطلاعات
  • توییتر تا امروز رسانه ها
  • گاف جدید صداوسیما در شب یلدا؛ حضور همزمان یک نفر در ۲ شبکه در آنتن زنده! رسانه ها

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme