Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ
  • معرفی ۶ کشور و ۸ شهر برای «سفر ایمن» اجتماعی
  • توصیه‌های روزنامه‌نگاران چینی در گزارشگری بیماری کووید-۱۹ رسانه ها
  • انتشار نماهنگ «آقازاده» با صدای زندوکیلی + ویدئو دیداری و شنیداری
  • باراک اوباما می‌خواهد حقیقت را بداند! فناوری اطلاعات
  • پرورش کروکودیل توجیه اقتصادی دارد اجتماعی
  • متخصص و دکتر زنان و زایمان چه نوع بیماری هایی را درمان می کند؟ رپرتاژ
  • دریای مدیترانه و جزایر آن از منظر فضا فناوری اطلاعات

حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟

Posted on ۱۳۹۶-۱۰-۲۲۱۴۰۰-۰۲-۱۵ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟ ثبت نشده

مرجان جانقربان : استفاده از سلبریتی ها در کمپین های برندینگ دنیا امری کاملا مرسوم محسوب می شود. از نمونه های موفق می توان به حضور جورج کلونی برای برند نسپرسو، برد پیت برای برند شنل و کریستیانو، رونالدو برای برند کلییر و موارد مشابه را نام برد. کمپین هایی کاملا هدفمند، تاثیرگذار و بی نظیر. اثراث مثبت حضور این افراد شامل مواردی مانند: جلب توجه بیشتر مخاطبین، ایجاد تصویری خاطره انگیز و ماندگاری برند در ذهن، افزایش فروش و سود برند مربوطه و… است.

–          سوال کلیدی اینجاست که آیا صرف حضور یک سلبریتی در تبلیغات یک برند، باعث افزایش سود و یا تصویر مناسب برند در ذهن مخاطب خواهد شد؟ جواب مطمئنا منفی است. حدداقل مواردی که قبل از اجرای این کار در سناریو و پلن اولیه کار باید مد نظر قرار داد به شرح زیر هستند:

–          مشخص نمودن هدف کمپین

–          تعیین مخاطبین گروه هدف

–          خلاقانه، جذاب و تعاملی بودن کمپین

–          بررسی تاثیرات روانشناسی روی احساسات مخاطب و ایجاد هیجان در آنها

–          تکرار کمپین در فواصل زمانی مناسب و در مکانهای در نظر گرفته شده طبق برنامه اولیه

–          و…

در کشورمان شاهد چندین مورد مشابه با حضور بازیگران خانم و آقا بودیم که متاسفانه به دلیل عدم در نظر گرفتن موارد فوق نه تنها تاثیرات مثبت نداشتند؛ بلکه تصویر برند مربوطه را زیر سوال بردند. این کار نه تنها دورریز هزینه را در پی داشت بلکه برداشت مخاطب از برند را نیز تحت تاثیر قرار داد و حتی سلبریتی های مربوطه نیز تحت تاثیرات سو آن قرار گرفتند. دنیای برندینگ مانند دالانی تو در تو است. بسیار پیچیده، ناشناخته و البته هیجان انگیز. قبل از ورود به آن باید حدااقل جوانب کار را در نظر بگیریم.

در دنیای رقابت امروزی با سرعت تغییرات بالا گاهی کوچکترین اشتباهات تاوان سنگینی در پی خواهند داشت و فرصتی برای اصلاح را برای ما باقی نخواهند گذاشت. اتفاقی که شاید اگر با یک برنامه ریزی مختصر صورت پذیرفته بود، چنین عواقب و هزینه هایی در پی نداشت. قبل از آغاز هر کاری می توان ژرف تر اندیشید.

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: روزنامه نگاری مجازی و رسانه‌های سنتی
Next Post: بیشترین جست و جو در گوگل ۲۰۱۷

مطالب مرتبط

  • خط کسری برند شما چه عددی را نشان می دهد برندینگ
  • مربع برندینگ به چه معنی است برندینگ
  • برند شما رد صلاحیت شده است برندینگ
  • برند شما روی فرش قرمز برندینگ
  • پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار برندینگ
  • سوزن برند خود را درست نخ کنید برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 873 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 651 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • روزنامه نگاری آنلاین موبایلی، روزنامه نگاری پیشتاز در ایران رسانه ها
  • پژوهشی جهانی برای نجات روزنامه‌نگاری و آزادی رسانه‌ها در روزگار کرونا رسانه ها
  • خشونت در خانه پدری فرهنگی
  • همراه اول از چالش‌های نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی حمایت می‌کند فناوری اطلاعات
  • ۲۱ جمله الهام بخش از موفق‌ترین مدیران فناوری دنیا فناوری اطلاعات
  • برای خداحافظی با برندتان آماده باشید برندینگ
  • تعرفه رانژه و درانژه خطوط اینترنت ۶۰ هزار تومان شد فناوری اطلاعات
  • ۱۰ کاربرد برتر هوش مصنوعی در حل کردن مشکلات جهانی فناوری اطلاعات

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme