Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form

حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟

Posted on ۱۳۹۶-۱۰-۲۲۱۴۰۰-۰۲-۱۵ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای حضور سلبریتی ها در کمپین های برندینگ، موفقیت یا شکست؟ ثبت نشده

مرجان جانقربان : استفاده از سلبریتی ها در کمپین های برندینگ دنیا امری کاملا مرسوم محسوب می شود. از نمونه های موفق می توان به حضور جورج کلونی برای برند نسپرسو، برد پیت برای برند شنل و کریستیانو، رونالدو برای برند کلییر و موارد مشابه را نام برد. کمپین هایی کاملا هدفمند، تاثیرگذار و بی نظیر. اثراث مثبت حضور این افراد شامل مواردی مانند: جلب توجه بیشتر مخاطبین، ایجاد تصویری خاطره انگیز و ماندگاری برند در ذهن، افزایش فروش و سود برند مربوطه و… است.

–          سوال کلیدی اینجاست که آیا صرف حضور یک سلبریتی در تبلیغات یک برند، باعث افزایش سود و یا تصویر مناسب برند در ذهن مخاطب خواهد شد؟ جواب مطمئنا منفی است. حدداقل مواردی که قبل از اجرای این کار در سناریو و پلن اولیه کار باید مد نظر قرار داد به شرح زیر هستند:

–          مشخص نمودن هدف کمپین

–          تعیین مخاطبین گروه هدف

–          خلاقانه، جذاب و تعاملی بودن کمپین

–          بررسی تاثیرات روانشناسی روی احساسات مخاطب و ایجاد هیجان در آنها

–          تکرار کمپین در فواصل زمانی مناسب و در مکانهای در نظر گرفته شده طبق برنامه اولیه

–          و…

در کشورمان شاهد چندین مورد مشابه با حضور بازیگران خانم و آقا بودیم که متاسفانه به دلیل عدم در نظر گرفتن موارد فوق نه تنها تاثیرات مثبت نداشتند؛ بلکه تصویر برند مربوطه را زیر سوال بردند. این کار نه تنها دورریز هزینه را در پی داشت بلکه برداشت مخاطب از برند را نیز تحت تاثیر قرار داد و حتی سلبریتی های مربوطه نیز تحت تاثیرات سو آن قرار گرفتند. دنیای برندینگ مانند دالانی تو در تو است. بسیار پیچیده، ناشناخته و البته هیجان انگیز. قبل از ورود به آن باید حدااقل جوانب کار را در نظر بگیریم.

در دنیای رقابت امروزی با سرعت تغییرات بالا گاهی کوچکترین اشتباهات تاوان سنگینی در پی خواهند داشت و فرصتی برای اصلاح را برای ما باقی نخواهند گذاشت. اتفاقی که شاید اگر با یک برنامه ریزی مختصر صورت پذیرفته بود، چنین عواقب و هزینه هایی در پی نداشت. قبل از آغاز هر کاری می توان ژرف تر اندیشید.

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: روزنامه نگاری مجازی و رسانه‌های سنتی
Next Post: بیشترین جست و جو در گوگل ۲۰۱۷

مطالب مرتبط

خشت اول برندتان را راست بچینید برندینگ
کسب و کار شما الماس است یا لبو ! برندینگ
سوزن برند خود را درست نخ کنید برندینگ
تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
کرونا برند ماندگار تاریخ شد برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.6k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.8k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1.1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 1k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • طالبان مانع بازدید از سد کجکی شد
  • ایروان و باکو در هر توافقی، حقوق مردم را رعایت کنند
  • اردوغان با چه نگاهی دوباره انتخاب شد؟
  • شمس و مولانا منتظر دریافت مجوز هستند
  • تمرکز رقبای اردوغان بر کثرت‌گرایی است
  • هشدار به خانواده ها؛ استفاده کودکان از موبایل ابتلا به سندروم متابولیک را افزایش می‌دهد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۳)
  • هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی فینال
  • هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
  • آب رودخانه هیرمند بنابر تصاویر ماهواره‌ای در سد کمال‌خان نگهداری می‌شود
  • لزوم تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای ساماندهی مهاجرین در ایران
  • هوش مصنوعی؛ همین حالا اینجاست 
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۲)
  • چگونگی ساماندهی سگهای ولگرد
  • قیمت گندم چقدر است؟
  • تولد شیرهای سفید ۴ قلو زیر نظر روانپزشک
  • تیک آبی به جی‌میل هم اضافه شد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۱)
  • محمدنبی: سرمربی تیم امید ایرانی است
  • تامین روشنایی ۶ تونل محور “یاسوج به اصفهان” با تکنولوژیهای جدید

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme