Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • لحظه آخر؛ مرجعی معتبر برای خرید تور های گردشگردی داخلی و خارجی رپرتاژ
  • تولدت مبارک اس ام اس فناوری اطلاعات
  • جانفشانی و ایثار در جامعه باید بیش از پیش ترویج و نهادینه شود ایران
  • برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی برندینگ
  • رشد بی سابقه ویدئو استریمینگ در سال ۲۰۱۶ فناوری اطلاعات
  • ساخت آپارتمان ۳ طبقه با سریع‌ترین چاپگر ۳ بعدی دنیا فناوری اطلاعات
  • عکس روز-ژئوپارک قشم عکس روز
  • راز خفاش‌ها در نحوه انتقال ویروس فاش شد خارجی

سوزن برند خود را درست نخ کنید

Posted on ۱۳۹۶-۰۶-۰۳۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای سوزن برند خود را درست نخ کنید ثبت نشده

مرجان جانقربان: به محض اینکه فروش شرکت دچار کاهش می شود، اولین کار مرسوم در کشور، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات است. دلایل و توجیهات زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب با این گفته مواجه می شویم که “تبلیغات هزینه بر است و تاثیری که ما خواهان آن هستیم را بر روی فرآیند فروش شرکت نداشته است!”

چقدر خوب است به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که  اول تبلیغات تنها بخشی از فرآیند بازاریابی و فروش است. بدین مفهوم که برای افزایش فروش، کسب و کار شما به موارد دیگری نیز احتیاج دارید. دوم، تبلیغات باید دارای دو خصوصیت اصلی باشد. اول آنکه هدفمند و با برنامه باشد و دوم، خلاقانه و متمایز از سایررقبا باشد.

تبلیغات بی برنامه و کلیشه ای نه تنها موثر نیست و باعث هدر رفتن هزینه های شرکت خواهد شد؛ بلکه تصویر برند شما را در اذهان مخاطبین خدشه دار خواهد کرد. خیاط ها را در نظر بگیرید، برای هر شخصی لباس مناسب را در قواره خود شخص می دوزند. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک اندازه لباس برای تمام دوران زندگی شما متناسب باشد.

تبلیغات بخش جدایی ناپذیر فرآیند بازاریابی هر کسب و کاری است اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تبلیغات شما باید با اندازه و قواره کسب و کار شما سازگاری دشته باشد تا هم موثر واقع شود و هم باعث افزایش فروش شود. قطعا تبلیغات کسب و کاری نوپا با کسب و کاری که ده سال از آغاز آن گذشته یکسان نیست.

بنابراین شما باید با یک برنامه ریزی مختصر و منعطف و همچنین تخصیص بودجه مناسب برای بخش بازاریابی خود، تبلیغاتی اثربخش داشته باشید و به محض کاهش فروش نه تنها نباید بودجه این بخش را کاهش دهید بلکه باید با در نظر گرفتن انعطاف مناسب در برنامه خود، آن را افزایش دهید، البته در حد و اندازه کسب و کار خود.

تعجب نکنید، نکته بسیار مهم دقیقا همینجاست که بر خلاف تصور زمانی که فروش شرکت شما کاهش می بابد شما باید با بازنگری روی برنامه اصلی میزان بودجه تبلیغاتتان را افزایش دهید اما این جمله لزوما بدین معنا نیست که تبلیغات پر هزینه ای داشته باشید بلکه باید تبلیغات خلاقانه تر و متفاوتی انجام دهید.

خلاقیت معمولا نه تنها هزینه ها را افزایش نمی دهد بلکه اثر گذاری را چندین برابر خواهد کرد. برند شما نیاز به یک خیاط ماهر دارد و آن خود شما هستید، صاحب کسب و کار. به محض رشد کسب و کار، شما باید قواره تبلیغات را تغییر دهید تا باعث شود برند شما همیشه در یک روند رو به رشد حرکت کند و موفق و ماندگار بماند. پس سوزن برند خود را درست نخ کنید!

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: حالت تدافعي در كاركرد رسانه اي پاسخ نمي دهد
Next Post: غیبت اصول بین المللی اخلاق حرفه ای در اخبار رسانه ملی

مطالب مرتبط

  • شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
  • لوگوی شخصی؟ لوگوی سازمانی؟ و یا هر دو برندینگ
  • برند شما رد صلاحیت شده است برندینگ
  • کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
  • استیضاح منتظر برند شماست برندینگ
  • قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 874 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 652 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • ماراتن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اجتماعی
  • قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟! برندینگ
  • حمله روزنامه دولت به نمایندگان مجلس: می‌خواهند از دولت سهم خواهی کنند اجتماعی
  • تبدیل خط خطی‌ها به عکس توسط هوش مصنوعی فناوری اطلاعات
  • نقبی بر نظام سلامت اجتماعی
  • قانون ممنوعیت تبلیغات خدمات سلامت در فضای مجازی اجتماعی
  • استیضاح منتظر برند شماست برندینگ
  • تولدت مبارک IE فناوری اطلاعات

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme