Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • «زنان» چگونه هوای سلامتی خود را داشته باشند؟ زنان
  • استارتاپ و چالشهای نوآوری دیداری و شنیداری
  • روشی برای تقویت ایمنی‌ و درمان سرطان پستان زنان
  • دندان آبی چیست؟ فناوری اطلاعات
  • سایت پالایش اخبار و اطلاعات درباره کرونا راه‌اندازی شد اخبار
  • کشتن کروناویروس دست و سطوح تنها در ۱۰ ثانیه + فیلم فناوری اطلاعات
  • بیست و پنجمین روز حمله روسیه؛ زلنسکی: محاصره ماریوپل جنایات جنگی است خارجی
  • هشدار نسبت به کمبود دارو در کشور اجتماعی

قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟!

Posted on ۱۳۹۶-۰۴-۰۵۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟! ثبت نشده

مرجان جانقربان: یک تیم فوتبال را در نظر بگیرید. مربی،سرپرست، بازیکنان و… که هر کدام وظیفه خاص خود را بر عهده دارند. وقتی تیم برنده می شود همگی اعضا در این برد دخیل هستند. یک گروه کنسرت محبوب، یک فیلم سینمایی پر فروش، اعضای یک خانواده و حتی بدن انسان همگی حاکی از آن است که برای درست کار کردن یک سیستم، باید کلیه اجزا در حدی قابل قبول به وظایف خود عمل کنند.با این مقدمه وارد بحث اصلی می شویم. کسب و کار شما دارای بخشهای متفاوتی است. شما در صورتی برندی ماندگار و موفق خواهید بود که کلیه این بخشها به صورت هماهنگ با یکدیگر در تعامل بوده و مسئولیتهای خود را به درستی انجام دهند.

مجدد به مثالهای قبل بر می گردیم:

سوال اول : فرض کنید یک تیم فوتبال گل می خورد. آیا فقط دروازبان مقصر است؟

سوال دوم : تصور کنید یک گروه کنسرت، موسیقی دلنوازی را اجرا می کند. آیا فقط نوازنده ویولن آن در این موفقیت نقش دارد؟

در تمامی سوالات مشابه سوالات فوق، بدون شک جواب منفی است. زیرا شما نمی توانید در یک سیستم، نقش بخشی را بارزتر بدانید و یا بخشی را حذف کنید. بزرگترین صدمه به کسب و کارها نشات گرفته از همین دیدگاه است. به این موضوع کاملا دقیق و جدی توجه داشته باشیم که کلیه قسمتهای کسب و کار شما دارای اهمیتند. شاید بعضا به اقتضای شرایطی خاص شما مجبور باشید که در مقطعی از زمان بخشی را در اولویت قرار دهید و یا تمرکز بیشتری روی آن بخش داشته باشید اما حتما همه بخشها به یک میزان ارزشمند هستند.

اجازه بدهید یک مثال دیگر بزنیم. یک دایره را تصور کنید. آن را به چند بخش تقسیم کنید. هر قسمت از دایره را به یک بخش از کسب و کار خود اختصاص دهید. اگر شما به بخش برندینگ اهمیت بیشتری بدهید و به عنوان مثال از بخش منابع انسانی غافل شوید، چه اتفاقی برای دایره خواهد افتاد؟ صد در صد از حالت طبیعی خارج می شود. تبعات این موضوع این خواهد بود که چرخ کسب و کار شما به درستی نمی چرخد و به قول معروف پنچر است!

گاهی شاهد این موضوع هستیم که به دلیل تخصص خاص خود، سعی می کنیم که آن تخصص را برجسته تر کنیم. این امر باعث خواهد شد که دیدگاهی را برای مدیران و صاحبان کسب و کارها ایجاد کنیم که نتیجه آن گریبان گیر خودمان و موجب غفلت آنها از سایر قسمتها خواهد شد و همین موضوع موجب می گردد تا به نتایج مطلوب دست نیابیم و همیشه سرگردان و به دنبال راه حل درست برای پیشبرد برند خود باشیم. شیوه صحیح آن است که تخصص خود را تنها و تنها بخشی موثر در روند کسب و کارها معرفی کنیم و این دیدگاه را فرهنگ سازی کنیم تا علاوه بر تخصصی که داریم، کل کسب و کار نیاز به مشاورینی دیگر در زمینه های مختلف دارد.

قلب کسب و کار شما، کلیه اجزا و بخشهای آن است

تمام بخشهایی که شما را روزانه یاری می کنند تا برند خود را در بین سایر رقبا در بازار متمایز کنید. حتی آبدارچی سازمان خود را هم از یاد نبرید. برای هر قسمت از کسب و کار خود علاوه بر اینکه از مشاوران و متخصصان درخواست راهنمایی می کنید، باید به طور ویژه نیز توجه خاصی به آن اختصاص دهید. امیدواریم چرخ کسب و کارتان همیشه بر وفق مراد بچرخد و ضربان قلب برند شما  تا ابد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: خشت اول برندتان را راست بچینید
Next Post: آن دیگری…

مطالب مرتبط

  • مربع برندینگ به چه معنی است برندینگ
  • اگر می دانستی با آمدنت، انسانیت می رود اجتماعی
  • شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
  • به حواس پنج گانه برند خود توجه کنید برندینگ
  • در برندسازی علم مهم است یا پول برندینگ
  • انجیل برند برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 873 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 650 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • وضعیت «بیمه‌ها» با تغییر نظام ارزی دارو اجتماعی
  • مارپیچ سکوت در فضای مجازی فرهنگی
  • از جراحی گوش «بَلبَله» تا پلک «پُفی»؛ رابطه انجام اعمال زیبایی با تحصیلات اجتماعی
  • ۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها برندینگ
  • بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
  • گوگل با هدف حذف اپل در بازار موتور جست و جو به این شرکت غرامت پرداخت می‌کند فناوری اطلاعات
  • هفت سین برند شما شامل چه مواردی است برندینگ
  • گزارشگری برای روزنامه نگاران رسانه ها

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme