Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • Toggle search form

هفت سین برند شما شامل چه مواردی است

Posted on ۱۳۹۷-۱۲-۲۴۱۴۰۰-۰۷-۲۷ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای هفت سین برند شما شامل چه مواردی است ثبت نشده

سین اول – سادگی:

گاهی به دنبال پیچیده کردن کارها هستیم و زمان زیادی از ما گرفته می شود و تصور می کنیم با این نگرش موفق تر خواهیم بود. غافل از اینکه در اغلب موارد ساده سازی امور بسیار کم هزینه تر و پربازده ترند. در دنیای پر زرق و برق امروز، سادگی یکی از مواردی است که ممکن است جلب توجه بیشتری کند. سادگی در تبلیغات، سادگی در نحوه صحبت کردن و برخورد با مشتری، سادگی و آراستگی در پوشش ظاهری خودمان و پرسنل شرکت و… لازم به ذکر است اگر صحبت از سادگی می کنیم مفهومش این نیست که خلاقیت را از یاد ببریم.

سین دوم – سلامتی:

در گذشته وقتی صحبت از سلامتی می شد بیشتر سلامت جسم مطرح بود اما در دنیای کنونی گاهی سلامت روح ارجح تر است. داشتن روحی سالم باعث می شود شما به اخلاقیات کاری بیشتر اهمیت بدهید، بیشتر به فکر مشتری باشید، دغدغه های ذهنی او را بهتر درک کنید و خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این امر مانند ورزش کردن ذهن است که باعث ایجاد تفکر و نگرشی سالم و ایجاد فرهنگ سازمانی در شان برند ما می شود.

سین سوم – سیمای زیبا:

اگر در گذشته ظواهر مهم نبودند اما در حال حاضر مهم هستند. نمی خواهم در این مورد اغراق کنم اما داشتن ظاهری زیبا و آراسته، چیدمان زیبای فضای سازمان و شرکت، تبلیغات با اجرای زیبا و کلاس کاری مناسب، قطعا به رشد و توسعه برند شما کمک شایانی خواهد کرد و از لحاط روانشناسی هم ثابت شده که بیشترین تاثیر روی ذهن مخاطب را مواردی ایجاد می کنند که دیده می شوند.

سین چهارم – سواد:

خیلی ها را مشاهده می کنم که بعد از حضور سالیان سال در بازار رقابتی همچنان همان اطلاعات گذشته را با خود یدک می کشند و به قول معروف خود را “به روز” نمی کنند. راه حل های گذشته برای مسائل گذشته جواب می دهند و مسائل امروز نیازمند راه حل های جدیدند و این راه حل ها تا زمانی که آموزش های به روز و جدید را به خود و کارمندانمان ندهیم به ما سواد لازم را برای حل مسائل نخواهد داد.

سین پنجم – سکون:

در دنیایی هستیم که به دلایل متفاوت روزانه با استرس های زیادی رو به رو می شویم که مطمئنا تاثیر زیادی روی کسب و کار ما خواهد داشت. وقتی اسم سکون را می آوریم به معنای در جا زدن و یا متوقف کردن کارها نیستیم بلکه به دنبال آرامش دورنی هستیم، به دنبال تفکری عمیق. یک مدیتیشن کاری که برند ما را مجدد آماده رویارویی با مسائل گوناگون رقابتی می کند. برای این کار حدااقل روزانه ۳۰ دقیقه زمان اختصاص دهید.

سین ششم – سازندگی:

در مطالب پیشین بارها به این مورد که تنها به فکر سود بیشتر بودن، برند ما را نابود خواهد کرد اشاره کرده ام. خلق یک طرح سازنده و کارگشا، پلنی که جوابگوی نیازهای واقعی مشتریان ما باشد، سود را هم برایمان به ارمغان خواهد آورد. تا زمانی که به دنبال “کپی – پیست”، تقلید و موارد از قبل حاضر و آماده باشیم راه به جایی نخواهیم برد. همه چیز از ساختن شروع می شود.

سین هفتم – سیاست:

تدوین سیاست های جدید و یا بازبینی سیاست های قدیمی ای که برای برند خود در نظر گرفته ایم با توجه به شرایط روز بازار و دنیای رقابتی برندها که هر روز هم این رقابت شدیدتر می شود، شرط بقا و ماندگاری برند ما در بازار است.

نوروز برندتان مبارک؛ مرجان جانقربان، سخنران،مشاور و طراح در حوزه برندینگ

 

انتهای پیام/

برندینگ Tags:ارتباط امروز, مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: داوری؛ فروغ امید در توسعه قضایی
Next Post: واژه های ناخوشایند و ادبیات روزنامه نگاری

مطالب مرتبط

بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟ برندینگ
در برندسازی علم مهم است یا پول برندینگ
رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام شد برندینگ
استیضاح منتظر برند شماست برندینگ
روح برندتان شاد! برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.6k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.8k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1.1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 1k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • “هوش مصنوعی” ذهن شما را می خواند
  • طالبان مانع بازدید از سد کجکی شد
  • ایروان و باکو در هر توافقی، حقوق مردم را رعایت کنند
  • اردوغان با چه نگاهی دوباره انتخاب شد؟
  • شمس و مولانا منتظر دریافت مجوز هستند
  • تمرکز رقبای اردوغان بر کثرت‌گرایی است
  • هشدار به خانواده ها؛ استفاده کودکان از موبایل ابتلا به سندروم متابولیک را افزایش می‌دهد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۳)
  • هشت پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی فینال
  • هیات حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم
  • آب رودخانه هیرمند بنابر تصاویر ماهواره‌ای در سد کمال‌خان نگهداری می‌شود
  • لزوم تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای ساماندهی مهاجرین در ایران
  • هوش مصنوعی؛ همین حالا اینجاست 
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۲)
  • چگونگی ساماندهی سگهای ولگرد
  • قیمت گندم چقدر است؟
  • تولد شیرهای سفید ۴ قلو زیر نظر روانپزشک
  • تیک آبی به جی‌میل هم اضافه شد
  • غذای هفته: کاهش وزن با میان وعده ها (۱)
  • محمدنبی: سرمربی تیم امید ایرانی است

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme