Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • روزنامه‌نگار باید رسالت خود را باور داشته باشد فرهنگی
  • پس از صد سال تنهایی، همه آمدند فرهنگی
  • جست و جـوی «حقیقت» سعد‌‌ی د‌‌ر فضـای مجـازی فرهنگی
  • یافته‌های پژوهش‌های علمی محققین د‌ر روزنامه‌نگاری الکترونیک یادداشت امروز
  • صنعت چاپ و ۷ تحول بزرگ جهانی یادداشت امروز
  • ژاله بهرامی رتبه نخست جشنواره فرهنگ و اقوام ایران
  • بررسی چشم‌انداز توسعه شهر توریستی “اوشان، فشم و میگون” با حضور رییس شورای اسلامی این شهر در نشست کافه رسانه ایران
  • جلسه نمایندگان مجلس در سانتیاگو برنابو برای معیشت مردم! گزارش ویژه

هفت سین برند شما شامل چه مواردی است

Posted on ۱۳۹۷-۱۲-۲۴۱۴۰۰-۰۷-۲۷ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای هفت سین برند شما شامل چه مواردی است ثبت نشده

سین اول – سادگی:

گاهی به دنبال پیچیده کردن کارها هستیم و زمان زیادی از ما گرفته می شود و تصور می کنیم با این نگرش موفق تر خواهیم بود. غافل از اینکه در اغلب موارد ساده سازی امور بسیار کم هزینه تر و پربازده ترند. در دنیای پر زرق و برق امروز، سادگی یکی از مواردی است که ممکن است جلب توجه بیشتری کند. سادگی در تبلیغات، سادگی در نحوه صحبت کردن و برخورد با مشتری، سادگی و آراستگی در پوشش ظاهری خودمان و پرسنل شرکت و… لازم به ذکر است اگر صحبت از سادگی می کنیم مفهومش این نیست که خلاقیت را از یاد ببریم.

سین دوم – سلامتی:

در گذشته وقتی صحبت از سلامتی می شد بیشتر سلامت جسم مطرح بود اما در دنیای کنونی گاهی سلامت روح ارجح تر است. داشتن روحی سالم باعث می شود شما به اخلاقیات کاری بیشتر اهمیت بدهید، بیشتر به فکر مشتری باشید، دغدغه های ذهنی او را بهتر درک کنید و خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این امر مانند ورزش کردن ذهن است که باعث ایجاد تفکر و نگرشی سالم و ایجاد فرهنگ سازمانی در شان برند ما می شود.

سین سوم – سیمای زیبا:

اگر در گذشته ظواهر مهم نبودند اما در حال حاضر مهم هستند. نمی خواهم در این مورد اغراق کنم اما داشتن ظاهری زیبا و آراسته، چیدمان زیبای فضای سازمان و شرکت، تبلیغات با اجرای زیبا و کلاس کاری مناسب، قطعا به رشد و توسعه برند شما کمک شایانی خواهد کرد و از لحاط روانشناسی هم ثابت شده که بیشترین تاثیر روی ذهن مخاطب را مواردی ایجاد می کنند که دیده می شوند.

سین چهارم – سواد:

خیلی ها را مشاهده می کنم که بعد از حضور سالیان سال در بازار رقابتی همچنان همان اطلاعات گذشته را با خود یدک می کشند و به قول معروف خود را “به روز” نمی کنند. راه حل های گذشته برای مسائل گذشته جواب می دهند و مسائل امروز نیازمند راه حل های جدیدند و این راه حل ها تا زمانی که آموزش های به روز و جدید را به خود و کارمندانمان ندهیم به ما سواد لازم را برای حل مسائل نخواهد داد.

سین پنجم – سکون:

در دنیایی هستیم که به دلایل متفاوت روزانه با استرس های زیادی رو به رو می شویم که مطمئنا تاثیر زیادی روی کسب و کار ما خواهد داشت. وقتی اسم سکون را می آوریم به معنای در جا زدن و یا متوقف کردن کارها نیستیم بلکه به دنبال آرامش دورنی هستیم، به دنبال تفکری عمیق. یک مدیتیشن کاری که برند ما را مجدد آماده رویارویی با مسائل گوناگون رقابتی می کند. برای این کار حدااقل روزانه ۳۰ دقیقه زمان اختصاص دهید.

سین ششم – سازندگی:

در مطالب پیشین بارها به این مورد که تنها به فکر سود بیشتر بودن، برند ما را نابود خواهد کرد اشاره کرده ام. خلق یک طرح سازنده و کارگشا، پلنی که جوابگوی نیازهای واقعی مشتریان ما باشد، سود را هم برایمان به ارمغان خواهد آورد. تا زمانی که به دنبال “کپی – پیست”، تقلید و موارد از قبل حاضر و آماده باشیم راه به جایی نخواهیم برد. همه چیز از ساختن شروع می شود.

سین هفتم – سیاست:

تدوین سیاست های جدید و یا بازبینی سیاست های قدیمی ای که برای برند خود در نظر گرفته ایم با توجه به شرایط روز بازار و دنیای رقابتی برندها که هر روز هم این رقابت شدیدتر می شود، شرط بقا و ماندگاری برند ما در بازار است.

نوروز برندتان مبارک؛ مرجان جانقربان، سخنران،مشاور و طراح در حوزه برندینگ

 

انتهای پیام/

برندینگ Tags:ارتباط امروز, مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: داوری؛ فروغ امید در توسعه قضایی
Next Post: واژه های ناخوشایند و ادبیات روزنامه نگاری

مطالب مرتبط

  • کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
  • کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور برندینگ
  • بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
  • برند خود را خانه تکانی کنید برندینگ
  • ۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها برندینگ
  • برند شما رد صلاحیت شده است برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 874 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 651 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • مادران «فداکاری» که نوجوان را «اهمال کار» بار می‌آورند اجتماعی
  • ساختار مطالب انتخاباتی در روزنامه رسالت فرهنگی
  • شکایت عضو بسیج دانشجویی ثارالله از عباس معروفی رسانه ها
  • گزارشگری برای روزنامه نگاران رسانه ها
  • برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی! برندینگ
  • به صلابتت ” مرگ ” نمی آید فرهنگی
  • سعدی فرهنگی
  • روانگردان‌ها بعد از ۴ سال «زنان» را به آخر خط می‌رسانند زنان

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme