Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form

کپی پیست و موج مکزیکی برندهای کشور

Posted on ۱۴۰۱-۰۱-۲۰۱۴۰۱-۰۱-۲۰ By مرجان جانقربان

موج مکزیکی کپی-پیست برندها در کشور، به زودی رکوردی در گینس به ثبت خواهیم رساند! البته کپی-پیست نیسسست!! ایده گرفتن است! بعضی ها می گویند: چه اشکالی دارد! مهم این است که خووب کپی شود!

و بعد خووب پیست شود در ذهن مخاطب. یا متوجه نمی شود یا می شود، مدتی میرویم روی سایلنت، بعد هم فراموش می شود. فکر کردن برای مغر مضر است! مغز خش بر می دارد!

یک جست و جوی ساده در گوگل… چه چیزی در دنیا ترند شده؟… البته حواسمان باشد که حداقل دو سه ماهی از آن گذشته باشد که پته برند ما دیرتر روی آب بیاید!

دیده شده خود گوگل هم وقتی جست و جو می کند، می گوید: بابا، رقیبت همین دو دقیقه پیش اومد اینو برداشت کپی پیست کرد ، تو برو مال یک ماه قبل تر رو بردار بده به خورد مخاطب!

در واقع کارفرماها نگرش سنتی دارند! خلاقیت دوست ندارند! پولشان باد آورده است و داده اند به شما! محتوا،تبلیغ و… هر چه می خواهید با همین فرمان بروید که در این اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت کسب و کارها، برندها زودتر نابود شوند… مخاطب هم بنده خدا از همه جا بی خبر… چه و چه…

سوال: اگر پته روی آب آمد چه کنیم؟ اصلا عذرخواهی نکنید. این سوسول بازی ها مال خارجی هاست. در ایران چیزی که بلند است دیوار حاشا. کوچه ای هم داریم به نام علی چپ. می گویند جای بدی نیست. تا حالا که جواب داده!

فقط در پاسخ به مخاطب از قبل با هم هماهنگ باشید که هر کدام یک ساز نزنید. یکی ویولن و دیگری سه تار. و من الله توفیق.

انتهای پیام/ دکتر مرجان جانقربان، مشاور و طراح در حوزه برندینگ

برندینگ Tags:ارتباط امروز, برندینگ, برندینگ شخصی, دکتر مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: تلاش می‌کنیم پرداختی بیمار از هزینه‌های درمان کاهش یابد
Next Post: رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول: برنامه رشد علمی و دانش بنیان اولویت جدی سال جاری است

مطالب مرتبط

برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی! برندینگ
سوزن برند خود را درست نخ کنید برندینگ
کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
رنگ سال ۲۰۲۳ اعلام شد برندینگ
مثلث برمودای برند شما چیست برندینگ
رتبه برند شما در المپیک چند است برندینگ

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.5k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.6k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 0.9k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • چند ابزار و اپلیکیشن پیاده کردن مصاحبه برای خبرنگاران
  • ابزار رایگان چند رسانه ای برای خبرنگاران
  • کلاهبرداری تلفنی با گوشی‌های اندرویدی
  • پرسشهایی که هنگام پوشش خبری سوانح طبیعی باید مطرح کنیم
  • نسل تمدن ساز گامی به سوی رفع آسیب های اجتماعی در مدارس
  • “دنیای ویروس” و ضرورت امنیت و کاربرد بیشتر توکنهای غیر قابل تعویض
  • برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی
  • نوروز در والت یزنی
  • عربستان سعودی ۱۲۱ فروند هواپیمای مسافربری از بوئینگ می خرد
  • چگونه نخستین پادکستتان را بسازید
  • افسردگی خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد
  • برخورد بدون ملاحظه با عوامل ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است
  • جای خالی متخصصان داخل کشور در رسانه ملی
  • ورود ۲۴ هزار نومعلم به کلاس‌های درس از مهر ۱۴۰۲
  • حمایت مجلس از رسانه‌ها قطعیست
  • انتقاد بازنشستگان از درمان پولی
  • نباید با نمایش برخی تصاویر ذهن نوجوان را درگیر کنیم
  • ترجمه متون عکس‌ها به نسخه وب گوگل ترنسلیت اضافه شد
  • درخواست زلونسکی برای حضور در اسکار پذیرفته نشد
  • ۹ راهنمایی برای ساخت فیلم مستند

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme