Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

خشت اول برندتان را راست بچینید

Posted on ۱۳۹۶-۰۳-۱۵۱۳۹۸-۱۲-۲۲ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای خشت اول برندتان را راست بچینید ثبت نشده

برند تشابهات زیادی به انسان دارد و به همان اندازه پیچیدگی و گستردگی را داراست. اجازه بدهید با یک مثال ساده قضیه را مشخص تر کنیم. البته به احتمال زیاد کسانی که دارای فرزند هستند این مثال را عمیق تر متوجه خواهند شد. وقتی شما صاحب فرزندی می شوید، از قبل برای او برنامه ریزی های اولیه را انجام می دهید و تمام تلاش خود را انجام می دهید که شرایط را به گونه ای فراهم کنید که فرزند شما در رفاه باشد و کمبودی احساس نکند.

پوشاک خریداری می کنید، اتاقی را در منزل به او اختصاص می دهید، با دقت و وسواس خاصی برای او اسم تعیین می کنید، سایر اعضای فامیل را آماده ورود این عضو جدید می کنید، روی نحوه تربیت فرزندتان برنامه خاصی را در نظر می گیرید و حتی گاهی برای آینده شغلی او نیز تصمیم گیری می کنید.

به مرور زمان فرزند شما دوران کودکی را سپری می کند و کم کم وارد محیط اجتماعی می شود و دوستان خود را انتخاب می کند و به مرور متوجه می شوید که این فقط شما نیستید که روی آینده او اثر گذار هستید بلکه عوامل محیطی و اجتماعی زیادی هستند که در شکل گیری شخصیت، عادات، رفتارها و مسیر فرزند شما دخیل خواهند بود.

بعد از مدتی کودک شما وارد دوران نوجوانی و جوانی خواهد شد و به جایی خواهد رسید که به طور مستقل تصمیمات خود را اتخاذ خواهد کرد و شما دیگر برای او نمی توانید تصمیم بگیرید. او مسیر خود را شناخته و پیش می رود تا به دوران کهنسالی می رسد و…

اگر شما از ابتدا شالوده تربیتی مناسبی برای فرزندتان اجرا کرده باشید می توانید تا آخر عمر و با افتخار سرتان را بالا نگه دارید و به او ببالید. برند شما هم فرآیندی شبیه به همین مسیر را طی خواهد کرد. شما موظف هستید با همان دقت و توجه خاصی که فرزند خود را بزرگ کردید، برندتان را بزرگ کنید. شما باید از همان ابتدا اساس و پایه محکم و استواری را برای برندتان در نظر بگیرید.

نوسانات مختلف در طی مراحل مختلف کسب و کار کاملا امری طبیعی هستند که قطعا روی برند شما هم اثر گذار خواهند بود. این نوسانات را ما در زندگی شخصی نیز تجربه می کنیم. اما اگر برندتان ریشه دار و با اصالت باشد، با هر ناملایمتی سست نخواهد شد. در واقع بر خلاف انسانها، برای برندها مرگی قائل نیستیم. البته این در صوتی صادق است که بنیان آن را به خوبی بنا کرده باشیم.

امیدواریم که چه برند شخصی شما و چه برند کسب و کار شما همیشه پیشرو باشد و شما به آن افتخار کنید و در انتها با اندکی تغییر باید بگوییم: “خشت اول گر نهد معمار راست، تا ثریا می رود دیوار راست…”

مرجان جانقربان

انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, کسب و کار

راهبری نوشته

Previous Post: رشد بی سابقه ویدئو استریمینگ در سال ۲۰۱۶
Next Post: قلب کسب و کار شما دقیقا کجاست؟!

مطالب مرتبط

آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی برندینگ
کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
حداقل مزد کارگران باید دوبرابر میزان تعیین شده امسال باشد امور اجتماعی
بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی ارتباط تک

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 16 =

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

برچسب‌ها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز اسکار امنیت اجتماعی امنیت اطلاعات امنیت شبکه ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی بیمه همگانی توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک روزنامه‌نگاري انتخابات سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme