نوبت اول
بسمه تعالی
تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای (همراه با ارزیابی کیفی) شماره ۲۵/ع/۱۴۰۲
بانک کشاورزی بر اساس قانون برگزاری مناقصات و بنابر آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون مذکور، در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی، از طریق تامین کنندگان صاحب صلاحیت و دارای سوابق کاری در خصوص موضوع مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تحت شماره ۲۰۰۲۰۰۱۰۲۴۰۰۰۰۳۲به شرح زیر اقدام نماید:
۱-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: بانک کشاورزی به آدرس تهران، بزرگراه جلال آل احمد، نبش خیابان پاتریس لومومبا، پلاک ۲۴۷، ساختمان مرکزی، طبقه پنجم، اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی
۲-موضوع مناقصه: تامین خودرومورد نیازجهت ایاب وذهاب درون شهری، برون شهری وموردی درون شهری کارکنان بانک
۳-مدت و محل اجرا: محل و مدت زمان انجام کار به شرح اسناد مناقصه می باشد.
۴-نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانتنامه بانکی ( به غیر از بانک کشاورزی ) مطابق آخرین فرمت بانک مرکزی دارای حداقل ۳ ماه اعتبار و یا واریز وجه به حساب شماره ۸۵۴۵۷۹۸۵۶(قابل پرداخت در کلیه شعب بانک کشاورزی) به میزان ۶٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (شش میلیاردو چهارصد میلیون ریال) به نام اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی
۵-نحوه دریافت اسناد استعلام: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی، از تامین کنندگان صاحب صلاحیت که حداقل امتیاز کیفی لازم را کسب نموده باشند جهت حضور درجلسه گشایش پاکات دعوت به عمل خواهد آمد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱
۶-مهلت دریافت اسناد مناقصه: تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ بوده و متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ اسناد استعلام ارزیابی کیفی واسناد مناقصه را از سامانه ستاد دریافت نمایند.
۷-مهلت ارسال پاسخ: حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۷
۸- سایر موارد:
– فراخوان ارزیابی کیفی از طریق پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets.mporg.ir نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
– هزینه فروش اسناد مناقصه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که مناقصه گران می تواننددرشعب بانک کشاورزی سراسرکشور نسبت به واریزآن اقدام و فیش واریزی را به همراه پاکت الف تحویل بانک نمایند.
– هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه(نوبت اول و دوم) بعهده برنده مناقصه میباشد.
اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی
نوبت دوم
بسمه تعالی
تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای (همراه با ارزیابی کیفی) شماره ۲۵/ع/۱۴۰۲
بانک کشاورزی بر اساس قانون برگزاری مناقصات و بنابر آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون مذکور، در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی، از طریق تامین کنندگان صاحب صلاحیت و دارای سوابق کاری در خصوص موضوع مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تحت شماره ۲۰۰۲۰۰۱۰۲۴۰۰۰۰۳۲به شرح زیر اقدام نماید:
۱-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: بانک کشاورزی به آدرس تهران، بزرگراه جلال آل احمد، نبش خیابان پاتریس لومومبا، پلاک ۲۴۷، ساختمان مرکزی، طبقه پنجم، اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی
۲-موضوع مناقصه: تامین خودرومورد نیازجهت ایاب وذهاب درون شهری، برون شهری وموردی درون شهری کارکنان بانک
۳-مدت و محل اجرا: محل و مدت زمان انجام کار به شرح اسناد مناقصه می باشد.
۴-نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانتنامه بانکی ( به غیر از بانک کشاورزی ) مطابق آخرین فرمت بانک مرکزی دارای حداقل ۳ ماه اعتبار و یا واریز وجه به حساب شماره ۸۵۴۵۷۹۸۵۶ (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک کشاورزی) به میزان ۶٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(شش میلیاردو چهارصد میلیون ریال) به نام اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی
۵-نحوه دریافت اسناد استعلام: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی، از تامین کنندگان صاحب صلاحیت که حداقل امتیاز کیفی لازم را کسب نموده باشند جهت حضور درجلسه گشایش پاکات دعوت به عمل خواهد آمد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱
۶-مهلت دریافت اسناد مناقصه: تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ بوده و متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ اسناد استعلام ارزیابی کیفی واسناد مناقصه را از سامانه ستاد دریافت نمایند.
۷-مهلت ارسال پاسخ: حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۷
۸-سایر موارد:
– فراخوان ارزیابی کیفی از طریق پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets.mporg.ir نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
– هزینه فروش اسناد مناقصه ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که مناقصه گران می تواننددرشعب بانک کشاورزی سراسرکشور نسبت به واریزآن اقدام و فیش واریزی را به همراه پاکت الف تحویل بانک نمایند.
– هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه(نوبت اول و دوم) بعهده برنده مناقصه میباشد.
اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی