Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form

برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی

Posted on ۱۳۹۶-۰۱-۱۶۱۳۹۸-۱۲-۲۲ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی ثبت نشده

برندینگ، ارتباط امروز: سال ۱۳۹۵ با تمام فراز و نشیبها و خاطرات کاری خوب و بد به پایان رسید و سال ۱۳۹۶ آغاز شد. اینکه چگونه این سال را سپری کردیم و با چه مسائل و مشکلات کاری رو به رو بودیم را تنها به دید تجربه اندوزی نگاه کنیم و مابقی را به دست خاطرات بسپاریم و سال جدید را با نگرشی نو و از زاویه دیگری برنامه ریزی کنیم.

همگی در زمره کسانی هستیم که خواستار برند شدن کسب و کارمان هستیم و تمایل داریم برند ما در بین سایر رقبا متمایزتر دیده شود. به طور حتم برای تحقق این امر باید اهدافمان را در این حوزه برای سال جدید مورد ارزیابی و بازنگری دقیق قرا دهیم. زیباست که از “نوروز” بیاموزیم. نوروز = روز نو. از قدیم بارها این جمله را شنیده ایم ” هر روزمان باید نوروز باشد”

نوروز نماد و یادآور نو شدن است و به ما تلنگر می زند که باید هر روز گام های هر چند کوچک، مثبت و رو به جلو را برداریم. پس بیاییم با خود پیمان ببندیم در سال جدید در حوزه برندینگ و تبلیغات کسب و کار خود، اینگونه باشیم:

–          آگاهی و دانش خود را در این حوزه با مطالعه کتاب، شرکت در دوره های اموزشی و کمک از مشاورین خبره در این حوزه به روز نگه داریم.

–          خلاقیت و نوآوری را با ایده گرفتن از برندهای موفق دنیا، به مرور وارد فرآیند برندینگ و تبلیغات خود کنیم .

–          راه حل های تکراری و کلیشه ای گذشته را که بیشتر هم بی نتیجه و غیر موثر بوده، کنار بگذاریم.

–          شیوه های قدیمی و سنتی تبلیغات را از واژگان کسب و کارمان حذف کنیم و از تکنیکهای نوین و مدرن استفاده کنیم.

–          به جای انجام تبلیغات ارزان قیمت و بی کیفیت با تخصیص بودجه مناسب، تبلیغات در شان کسب و کارمان انجام دهیم.

–          علاوه بر سود سازمان خود، به ایجاد ارزش برای مشتریانمان و ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت با انها، بیشتر از قبل اهمیت بدهیم.

در همین لحظه تصور کنید در پایان سال ۱۳۹۶ هستید. شما دو وضعیت بیشتر نخواهید داشت:

۱-      افسوس نداشته هایتان را می خورید و  تغییری در کسب و کار شما رخ نداده است.

۲-      با نگاهی نوروزی برای کسب و کار خود، فرآیند برندینگ را آغاز کردید و در حال سیر روند صعودی در سازمانتان هستید.

انتخاب با شماست…

مرجان جانقربان

انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, کسب و کار

راهبری نوشته

Previous Post: موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر
Next Post: کارگاهی برای مصاحبه بهتر

مطالب مرتبط

تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟ برندینگ
لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ
قهوه پانصد ساله شد آشپزی
مثلث برمودای برند شما چیست برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =

ذره بین

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.5k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.8k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.6k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 0.9k views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • چند ابزار و اپلیکیشن پیاده کردن مصاحبه برای خبرنگاران
  • ابزار رایگان چند رسانه ای برای خبرنگاران
  • کلاهبرداری تلفنی با گوشی‌های اندرویدی
  • پرسشهایی که هنگام پوشش خبری سوانح طبیعی باید مطرح کنیم
  • نسل تمدن ساز گامی به سوی رفع آسیب های اجتماعی در مدارس
  • “دنیای ویروس” و ضرورت امنیت و کاربرد بیشتر توکنهای غیر قابل تعویض
  • برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی
  • نوروز در والت یزنی
  • عربستان سعودی ۱۲۱ فروند هواپیمای مسافربری از بوئینگ می خرد
  • چگونه نخستین پادکستتان را بسازید
  • افسردگی خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد
  • برخورد بدون ملاحظه با عوامل ناامنی محیط‌های آموزشی مورد انتظار مردم است
  • جای خالی متخصصان داخل کشور در رسانه ملی
  • ورود ۲۴ هزار نومعلم به کلاس‌های درس از مهر ۱۴۰۲
  • حمایت مجلس از رسانه‌ها قطعیست
  • انتقاد بازنشستگان از درمان پولی
  • نباید با نمایش برخی تصاویر ذهن نوجوان را درگیر کنیم
  • ترجمه متون عکس‌ها به نسخه وب گوگل ترنسلیت اضافه شد
  • درخواست زلونسکی برای حضور در اسکار پذیرفته نشد
  • ۹ راهنمایی برای ساخت فیلم مستند

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۲ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme