Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • علم و فناوری
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form

برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی!

Posted on ۱۳۹۷-۰۱-۲۱۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای برندینگ شخصی یا آلبوم خانوادگی! ثبت نشده

لطفا از عنوان این مطلب تعجب نکنید و به خواندن ادامه دهید. به احتمال زیاد متوجه این موضوع شده اید که اگر جست و جوی کوچکی در صفحات اجتماعی برخی مدیران یا افراد مشهور هر صنف کاری بزنید، خواهید دید که از کوچکترین و بی اهمیت ترین موضوعات تا بزرگترین آن ها و هر آنچه در طی ۲۴ ساعت شبانه روز گذرانده اند را به صورت ویدیو و یا عکس قرار داده اند.

وقتی از آنها دلیل را جویا می شوید، با کمال افتخار آن را برند سازی شخصی می نامند. اما با کمال تاسف باید به صورت صریح به این نکته دقت کنیم که کاری که این دوستان انجام می دهند نه تنها برندینگ شخصی نیست بلکه شاید بتوان آن را خود نمایی و این گونه افراد را  showman نامید.

با این کار نه تنها شما پایه ریزی یک فرهنک ناصحیحی را بنا نهاده اید بلکه اثرات سوئی بر روی برند شخصی خود خواهید گذاشت. اثراتی که بدون شک جبران ناپذیرند. جالب اینجاست که برخی از این دوستان از ساعات اولیه صبح با هر شخصی رو به رو می شوند یک عکس یا ویدیو سلفی قرار می دهند. تصور کنید هر کدام از ما همین روال را بخواهیم پیش بگیریم، شبکه های اجتماعی تبدیل به آلبوم های خانوادگی می شدند!!

سعی کنیم برای برندینگ شخصی، دست کم موارد زیر را رعایت کنیم:

–          بعضی حریم های شخصی را در نوشتار حفظ کنیم.

–          هر رویداد خانوادگی یا دوستانه را انتشار ندهیم.

–          عکس گرفتن با افراد بزرگ و مطرح ایده خوبی است اما نباید در انجام ابن کار افراط کنیم چون قطعا اثرات معکوس خواهد داشت.

–          برای برند سازی شخصی شما باید روی خودتان کار کنید و بزرگ شوید نه اینکه دیگران را بزرگ کنید و یا بعضا بزرگ جلوه دهید. باید روی پای خودتان بایستید تا به مرور زمان جایگاه مناسب خود را پیدا کنید و آویزان این و آن نباشید.

از همه مهتر اینکه برند سازی شخصی مساله ای نیست که آن را به اجبار و اصرار به مخاطب القا کنید بلکه باید کاری کنید تا در یاددها و خاطره ها به خوبی باقی بمانید.

شاید بهتر باشد بگوییم برندینگ شخصی بیشتر یک هنر ذاتی است تا مسائل علمی و تئوریک دانشگاهی.

به قول شاعر شیرین سخن:

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست / هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست / خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

مرجان جانقربان، مشاور برندینگ

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸
Next Post: روح برندتان شاد!

مطالب مرتبط

جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ
جام جهانی برندها برندینگ
خط کسری برند شما چه عددی را نشان می دهد برندینگ
مثلث برمودای برند شما چیست برندینگ
آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
برند شما روی فرش قرمز برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

Be Here by EENW

عکس روز

اخبار پربازدید

  • خط قرمز! 2.4k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 1.7k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.5k views
  • کوویدـ۱۹ و جهانی که می‌شناختیم 1k views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 896 views

دکتر مژده نخلستانی حق

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2023/02/nakhlestani.mp3

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک، فرهنگ پذیری

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • «هامون، جازموریان و گاوخونی»
  • ایسنا گزارش میدهد: ایران ۳۴ میلیون گیمر دارد + اینفوگرافیک
  • علل رد درخواست مصالحه هند و پاکستان از سوی دهلی‌نو
  • توصیه‌هایی برای خبرنگارانی که به استراحت نیاز دارند
  • چتر سرخ زندگی
  • سرخک؛ پیشگیری و درمان
  • اخراج ایلهان عمر ۴۱ ساله، نماینده مسلمان کنگره آمریکا به دلیل مواضع ضد اسرائیلی از کمیته روابط خارجی
  • همشهری آنلاین/ لحظه جابه‌جایی دشوار هوایی یک هواپیمای غول پیکر با هلیکوپتر!
  • O منفی مهمترین نیاز خونی و حمایت اهدا کنندگان از بیماران
  • سطح عالی امنیت پروتکلهای محرمانگی بین اهدا کننده و سازمان انتقال خون
  • احمد حسن موسی: نسل جوان و خلاق تئاتر ایران شگفت‌انگیز است
  • نامه عدم امکان انتشار سریال را دریافت کردیم
  • تحقیقات اولیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی در اصفهان است
  • تکمیل ظرفیت صندلی آموزشی جراحی قلب و کودکان
  • ایسنا: سینماهای همدان در سراشیبی فراموشی
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم انتصاب مدیرعامل در سه سازمان شهرداری تهران 
  • نامزدی‌هایی که در اسکار لغو شدند
  • ۹۹ درصد جنگل‌های بلاروس با دوربین پایش می‌شود
  • معاون دادستان قم: مسئولیت اقدامات در شبکه‌های اجتماعی بر عهده دارنده صفحه است
  • مقررات بیمه اختیاری برای اتباع خارجی اعلام شد

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۱ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme