Skip to content
  • حمایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • گزارش ویژه
  • رپرتاژ
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • رویدادها
    • اخبار
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • پیشنهاد سردبیر
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • فناوری اطلاعات
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • Toggle search form
  • ویدئو ایسنا: ناگفته‌های اسکی ایران به روایت فیض‌الله بندعلی گالری فیلم
  • فواید اصلی شبکه های کامپیوتری برای کسب و کارهای رپرتاژ
  • آئورا فرهنگی
  • واکنش روسیه به اعمال تحریم آمریکا علیه ایران هم‌زمان با برگزاری مذاکرات وین خارجی
  • بهانه تراشی های دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و حذف یارانه ها گفت و گو
  • سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری انگلیس برای توسعه اکتشافات فضایی فناوری اطلاعات
  • شکایت چک برگشتی رپرتاژ
  • دونوازی هنرمندان ایتالیایی در تالار وحدت فرهنگی

ژنتیک و وراثت برند شما

Posted on ۱۳۹۶-۰۸-۰۴۱۳۹۹-۱۲-۲۱ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای ژنتیک و وراثت برند شما ثبت نشده

مرجان جانقربان: نوزادی که تازه به دنیا آمده را در نظر بگیرید. معمولا اطرافیان شروع به اظهار نظر می کنند که شبیه مادر است یا پدر. کم کم که کودک رشد می کند شما متوجه شباهتها و تفاوتهای او با والدین می شوید. در واقع بخشی از علم ژنتیک به بررسی همین موضوعات و دلایل آن می پردازد. در مورد انسانها بسیاری از این خصوصات به صورت وراثتی منتقل می شوند و خود فرد دخالتی در انتخاب آن ندارد.

برند شما هم مانند نوزادی است که تازه پا به عرصه بازار رقابتی گذارده و یا مدتهاست در این فضا در حال فعالیت است. یکی از تفاوتهایی که برند با انسان دارد این است که شما در مورد انسان ها کنترل کمتری بر روی ژنتیک و عوامل وراثتی دارید؛ اما در مورد برند اینطور نیست.

شما دقیقا می توانید کلیه خصوصیاتی که در نظر دارید را به برندی که متعلق به خودتان است منتقل کنید. ژن شما به صورت کاملا آگاهانه و انتخابی به برندتان انتقال می یابد. بخش مهم از هویت برند شما که فرزند شما در کسب و کار محسوب می شود دقیقا بخشهایی از نگرش، چارچوبها و روح شما را منعکس می کند. بنابراین این نکته حائز اهمیت است که اگر برند شما برندی نوپاست از قبل برای بزرگ شدن آن برنامه ریزی انجام دهید و اگر سالهاست در بازار کسب و کار در حال فعالیت است بازبینی های لازم را در مسیر انجام دهید.

برخلاف انسانها که برای آنها مرگ را حق می دانیم، برندها می توانند تا ابد باقی بمانند. در زمانی که شما حضور ندارید، این برند شماست که نمایانگر بخشی از هویت شما برای مخاطبین، مشتریان و رقبای شما خواهد بود. تمایل دارید دیگران برند شما را چگونه ارزیابی کنند؟

مبحث هویت برند مبحثی بسیار پیچیده و در عین حال ساده است. آنچه شاکله ذهنی شما را در طول سالیان زیاد تشکیل داده تا حدود زادی به برند شما منتقل می شود. باید به این مساله توجه داشته باشید که هر چه خود را در بازار کسب و کار به روز نگه دارید و آموزشها و مهارتهای لازم را داشته باشید این امر به شما کمک خواهد کرد که همین مسائل را به برند خود نیز منتقل کنید.

گریزی به جملات ابتدایی بحثمان می زنیم. بارها در اطرافمان مشاهده کرده ایم که کسانی که برای تربیت فرزندانشان برنامه ریزی صحیح داشته اند در آینده نیز اثرات خوب آن را مشاهده و به آنها افتخار کرده اند. در مورد انسانها بسیاری مسائل ژنتیکی و بسیاری نیز اکتسابی هستند، اما در مورد برندها تقریبا شما سکان دار اصلی هستید و کنترل کامل را به عهده دارید. سعی کنید وارثان خوبی از خود به جای بگذارید. وارثانی که مخاطبان و مشتریان تا ابد به آنها افتخار کنند. سعی کنید ژنتیک برند شما قلب و روحی تازه به بازاررقابتی اضافه کند.

انتهای پیام/

برندینگ

راهبری نوشته

Previous Post: پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار
Next Post: انجیل برند

مطالب مرتبط

  • استیضاح منتظر برند شماست برندینگ
  • آنفولوانزای فرافکنی در کمین فضای کسب و کار ایران برندینگ
  • لوگوی شخصی؟ لوگوی سازمانی؟ و یا هر دو برندینگ
  • لباس برند شما چه رنگی است؟ برندینگ
  • انجیل برند برندینگ
  • جادوی تسخیر برند در ذهن مشتری برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

عکس روز

بیشترین بازدید

  • خط قرمز! 1.9k views
  • موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر 1.1k views
  • کامپيوترها در صنعت هواپيمايی 874 views
  • قلی خان دزد بود، خان نبود… 652 views
  • رقابت استارباکس و دانکین دوناتس 596 views

جریان آزاد اطلاعات

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

ذره بین

شناسنامه

غذای امروز

با آشپز امروز در انتخاب دستور غذایی مورد علاقه خود همراه باشید.

آخرین اخبار

  • دالتون ها دستگیر شدند
  • آموزش مجازی، گامی دیگر در مسیر توسعه علمی
  • توهم توطئه درباره ريزگردها
  • «روزهای روی میز» روی میز نقد خاوران!
  • فرهنگ جامع بزرگان موسیقی ایران
  • فرهنگ جامع موسیقی ایرانی
  • شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان هیچ محدودیتی ندارد
  • قاچاق ظروف آرکوپال فرانسوی در پوشش کالای ایرانی
  • روایت گاردین از جهان
  • رکورد تعداد بی‌جاشدگان جهان شکست
  • محمود پاک نیت: از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید
  • ایسنا: تعطیلی بخش کرونای بیمارستان‌ها؛ بیماری هنوز تمام نشده است
  • معرفی هتل ۵ ستاره تازه تاسیس در مشهد
  • بیماریهای مزمن عامل بیش از ۷۶ درصد از مرگ و میر و معلولیت در ایران
  • سرگئی لاوروف هشدار داد که خطرات جنگ هسته‌ای بسیار زیاد است
  • سختیهای زندگی خرس قهوه ای و پلنگ در مجاورت انسان
  • ایسنا: شیوع بیماری تنفسی و گوارشی در بین کودکان اهری
  • آغاز طرح «راه خدمت» در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با اجرای ۶ پروژه عمرانی
  • آیا بمب‌گذاری علیه مدارس شیعیان کار طالبان است؟
  • هشدار وزیر بهداشت آلمان درباره جهش‌های کشنده ویروس کرونا

فراارتباط

  • درآمدزایی کارآفرینان رسانه‌های دیجیتال فناوری اطلاعات
  • اگر می دانستی با آمدنت، انسانیت می رود اجتماعی
  • خبرنگار یا خبر بیار رسانه ها
  • استیو جابز: تا چندسال دیگر رسانه مکتوب نخواهیم داشت فناوری اطلاعات
  • کرونا در استرالیا و ابتلای تام هنکس فرهنگی
  • پادشاه فصل ها و برندسازی کسب و کار برندینگ
  • محافظ نامرئی هواپیما برای دوری از کروناویروس+تصاویر فناوری اطلاعات
  • شکایت عضو بسیج دانشجویی ثارالله از عباس معروفی رسانه ها

پیوندها

پیام کنفرانس، روزنامه نگاری الکترونیک،

Copyright © ۱۴۰۰ انتشار مطالب با ذکر منبع " ارتباط امروز " آزاد است.

Powered by PressBook News WordPress theme