Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

برند شما رد صلاحیت شده است

Posted on ۱۴۰۰-۰۳-۲۲۱۴۰۰-۰۸-۰۳ By مرجان جانقربان

سالها ‍‍ پیش افتخار همکاری با یکی از دوستان که صاحب برندی سرشناسی در کشو بود را داشتم و داستانی پیش آمد که خواندن آن خالی از لطف نیست…

قرار بود در نمایشگاه بسیار مهمی شرکت کنیم. هدف ما جلب مشتریان بیشتر برای کسب و کار و توسعه بازار هدف و در کنار آن بالا بردن اعتبار برند و شناساندن به اشخاصی بود که تا به حال آشنایی کمی با ما داشتند. اما در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی دقیق تر این کار تشکیل شد عده ای از سهامداران تمرکز بیشتر را فقط روی خودنمایی برند و برندینگ به صورت افراطی و از لحاظ ظاهر گذاشتند و حتی این پیشنهاد داده شد که مشتریان کنونی که خیلی راحت و بدون تخفیف از خدمات استفاده می کردند این  بار با ارایه تخفیف به مکان نمایشگاه مراجعه کنند در صورتی که ما به دنبال مشتریان جدید بودیم و آگاهی دادن به آنها در مورد خدماتی که برند ما ارایه میدهد گرچه به دنبال عرض اندام در بین رقبا هم بودیم اما هدف اصلی مساله دیگری بود. به هر حال با اکثریت آرا نظر آنها انتخاب شد و ما با هزینه های گزاف بابت دیزاین غرفه و اجاره بهترین مکان در نمایشگاه وارد عمل شدیم.

 جالب اینجا بود که یکی از رقبای اصلی ما در غرفه مجاور با صرف هزینه های مناسب تر و بسیار ساده  و در عین حال از لحاظ ظاهری قابل قبول وجذاب برای مخاطب وارد نمایشگاه شده بود. جالب تر اینجا بود که نه تنها مشتری جدیدی نیافتیم چون در واقع پلن خاصی برای آن طرح ریزی نشده بود بلکه مشتریان قبلی که در حالت معمول از خدمات ما استفاده می کردند و قیمت گذاری ها هم بسیار مناسب این قشر بود این بار همان خدمات را با تخفیف استفاده کردند! و ما متضرر زیان بزرگی شدیم.

بعد از برگزاری نمایشگاه جلسه ای تشکیل شد و با حیرت تمام مدارکی ارایه شد که نشان می داد ما در نمایشگاه سود کردیم! و قرار است در همایش برندهای برتر شرکت کنیم و اتفاقا شرکت هم کردیم و در حوزه خدماتی خودمان با رانت بازی سهامداران مربوطه اول هم شدیم اما در حقیقت اول خودمان را گول زدیم و دوم مخاطب را.

  • اگر تصور کنیم اول شدن به هر قیمتی که در اینجا به قیمت گفتن دروغ و فریب مشتری است
  • اینکه اسنادی جعلی مبنی بر سودآوری شرکت تهیه کنیم و یا تنها به سودآوری فکر کنیم
  • و یا به جای تعیین یک استراتژی و هدف گذاری دقیق و تمرکز روی افزایش کیفیت ارایه خدمات بهتر به مشتریان فعلی و  توسعه بازار هدف و جذب مشتریان جدید و آگاه نمودن مخاطب از حوزه فعالیت برند تنها به خودنمایی و تظاهر افراطی بپردازیم و…

برند ما را ماندگار نخواهد داد.

تمامی موارد بالا تنها تیشه زدن به ریشه برند ماست و متاسفانه در بازار رقابتی در آینده ای نه چندان دور برند ما رد صلاحیت خواهد شد!

انتهای پیام/ مرجان جانقربان – سخنران، مشاور و طراح در حوزه برندینگ

برندینگ Tags:ارتباط امروز, برندینگ, مرجان جانقربان

راهبری نوشته

Previous Post: ورود ماهی تن گیاهی به رستوران‌ها از سال آینده!
Next Post: ارسال پرتابه‌ای برای شلیک مستقیم به پهپادها + فیلم

مطالب مرتبط

روز جهانی آگاهی از جغد – تقویم روز امور اجتماعی
بهانه تراشی های دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و حذف یارانه ها گفت و گو
گیاهان دارویی که برای درمان بیماری‌ها موثرند بهداشت و سلامت
شکایت طلاب از ۱۵ بازیگر زن به‌خاطر گل سر و کلاه لبه‌دار امور اجتماعی
ریشه انفجاری نوبل و تاریخ آن خارجی
کرونا برند ماندگار تاریخ شد برندینگ

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

لینک امروز

AZ Screen Recorder/ درب ضد سرقت/ کناف/ چمن مصنوعی فوتبال/ مشاوره وکیل کیفری/ آموزش میکاپ/ خرید غذای گربه/ جوراب عمده/ خرید دستگیره دیجیتال/ آموزش امنیت سایت وردپرسی/ بوت زنانه/ شلوار زنانه/ خرید اکانت اختصاصی chatgpt plus/ وانت بار و نیسان بار در تهران/

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

پربازدیدها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز ارتباط تک اسکار امنیت اطلاعات امنیت شبکه امنیت هوش مصنوعی ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی تقویم روز توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme