در روزهای اخیر از بانک خاورمیانه یک پیام کوتاه دریافت کردم مبنی بر کسر مبلغ چهارصدهزارریال کارمزد پیامک شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ برای مشتریان حقیقی.
تازه در شرایطی این رقم به عنوان کارمزد پیامک تلقی می شود که تراکنشهای کمتر از پانصدهزار ریال به گفته کارشناس پشتیبانی حسابهای غیرحضوری برای مشتری پیامک نمی شود. درحالیکه بسیاری از بانکها با رقمهای کمتر از این هم پیامک تراکنشهای خرد را ارسال می کنند.
پس از گفت و گو با کارشناس مزبور، ایشان با خوش رویی و برخورد احترام آمیز فرمودند امکان لغو پیامک وجود ندارد و البته پذیرفتند که موضوع به مسئولین منتقل شود. این در حالیسست که بانک خاور میانه در تارنمای خود هزینه ارسال پیامک شش ماهه را ۱۵۰ هزار ریال ذکر کرده که ممکن است اطلاعات مزبور البته به روزرسانی نشده باشد.
بنابراین بانک خاورمیانه هم هزینه زیادی می گیرید و هم اطلاع رسانی قبلی مبنی بر تمدید یا عدم تمدید پیامک نمی کند و هم تراکنشهای کمتر از پانصدهزارریال را اطلاع رسانی نمی کند و هم امکان لغو اشتراک پیامکی را نمی دهد. آیا راهی جز عدم همکاری به عنوان مشتری با این بانک باقی می ماند؟
انتهای پیام/ امضای مخاطب محفوظ است