شاید اولین باری که انتخاب ملکه زیبایی در ایران و جهان توجه همگان رو به خودش جلب کرد، کسی تصور نمی کرد که ملاک ها صرفا زیبایی ظاهری نیست.
بسیاری کارشناسان معتقد بودند که برگزاری چنین مراسم هایی در نقاط مختلف دنیا صرفا استفاده ابزاری از بانوان محسوب می شود. اما با عوص شدن نسل ها و روی کار آمدن مسائل مهم بشریت و تغییر عمیق نگرش ها، این موضوع سمت و سوی تازه ای به خود گرفت. چه بسا در سال اخیر میلادی ۲۰۲۲ نیز بسیاری هستند که هنوز تصورشان از برگزاری این مراسم، ملاک زیبایی ظاهری باشد.
به لطف تکنولوژی و دنیای اطلاعات و با کمی جست و جو در گوگل به راحتی می توان ملاک های تعیین شده برای برنده شدن در این سری مراسم ها به صورت لیست وار و اولویت بندی شده در دسترس همگان قرار می گیرد. در واقع اصول بنیادینی که باعث انتخاب این افراد می شود مبتنی بر خدمات بشردوستانه و همچنین مهارتها و دانشی است که به طور مرتب به دنبال کسب آن هستند.
نکته اصلی و کلیدی اینجاست که ، زیبایی باطنی برگ برنده محسوب می شود. حال کار ما سخت خواهد شد. در دنیای رقابتی برندهای شخصی که هر روز شاهد تغییر و تحولات عظیمی در آن هستیم… از خودمان این سوال را بپرسیم که برند شخصی ما با توجه به این موضوع چه امتیازی می گیرد؟ آیا به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب می شود؟
انتهای پیام/ مرجان جانقربان، متخصص برندینگ