Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

ملکه زیبایی و برندینگ شخصی

Posted on ۱۴۰۱-۰۵-۲۳۱۴۰۱-۰۵-۲۵ By مرجان جانقربان

شاید اولین باری که انتخاب ملکه زیبایی در ایران و جهان توجه همگان رو به خودش جلب کرد، کسی تصور نمی کرد که ملاک ها صرفا زیبایی ظاهری نیست.

بسیاری کارشناسان معتقد بودند که برگزاری چنین مراسم هایی در نقاط مختلف دنیا صرفا استفاده ابزاری از بانوان محسوب می شود. اما با عوص شدن نسل ها و روی کار آمدن مسائل مهم بشریت و تغییر عمیق نگرش ها، این موضوع سمت و سوی تازه ای به خود گرفت. چه بسا در سال اخیر میلادی ۲۰۲۲ نیز بسیاری هستند که هنوز تصورشان از برگزاری این مراسم، ملاک زیبایی ظاهری باشد.

به لطف تکنولوژی و دنیای اطلاعات و با کمی جست و جو در گوگل به راحتی می توان ملاک های تعیین شده برای برنده شدن در این سری مراسم ها به صورت لیست وار و اولویت بندی شده در دسترس همگان قرار می گیرد. در واقع اصول بنیادینی که باعث انتخاب این افراد می شود مبتنی بر خدمات بشردوستانه و همچنین مهارتها و دانشی است که به طور مرتب به دنبال کسب آن هستند.

نکته اصلی و کلیدی اینجاست که ، زیبایی باطنی برگ برنده محسوب می شود. حال کار ما سخت خواهد شد. در دنیای رقابتی برندهای شخصی که هر روز شاهد تغییر و تحولات عظیمی در آن هستیم… از خودمان این سوال را بپرسیم که برند شخصی ما با توجه به این موضوع چه امتیازی می گیرد؟ آیا به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب می شود؟

انتهای پیام/ مرجان جانقربان،  متخصص برندینگ

برندینگ Tags:ارتباط امروز, برندینگ شخصی, مرجان جانقربان, ملکه زیبایی

راهبری نوشته

Previous Post: روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی (شیخ اشراق)
Next Post: زندگینامه استاد بهروز وجدانی، نویسنده فرهنگ جامع موسیقی ایران

مطالب مرتبط

ارتباط امروز در توئیتر کانال های خبری ارتباط امروز
تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
رییس جدید سازمان فرهنگ اسلامی معرفی شد اخبار
بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) برندینگ
جایگاه روزنامه‌نگاری علمی در توسعه ارتباطات و افزایش اعتماد مخاطب رسانه ها

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

لینک امروز

AZ Screen Recorder/ درب ضد سرقت/ کناف/ چمن مصنوعی فوتبال/ مشاوره وکیل کیفری/ آموزش میکاپ/ خرید غذای گربه/ جوراب عمده/ خرید دستگیره دیجیتال/ آموزش امنیت سایت وردپرسی/ بوت زنانه/ شلوار زنانه/ خرید اکانت اختصاصی chatgpt plus/ وانت بار و نیسان بار در تهران/

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

پربازدیدها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز ارتباط تک اسکار امنیت اطلاعات امنیت شبکه امنیت هوش مصنوعی ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی تقویم روز توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme