امروزه از توییتر تا اینستاگرام و از یوتیوب تا تیکتاک، تقریباً هر پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگی، قابلیت دریافت تیک آبی تأیید هویت را به سرویساش اضافه کرده و کاربران بسیاری مشتاقند تا کنار نام کاربریشان در تمام شبکههای اجتماعی، تیک آبی داشته باشند. در تازهترین مورد، کمپانی گوگل اعلام کرد که قابلیت «تیک آبی» را به سرویس جیمیل اضافه کرده است.
تیک آبی چیست و داشتن آن چه اهمیتی برای کاربران دارد؟
به گزارش روزنامه نگاری الکترونیک به نقل از ایسنا، امروزه رسانههای اجتماعی به بخش جداییناپذیری از زندگی ما تبدیل شدهاند؛ چه برای به اشتراکگذاشتن اخبار یا چک کردن آنها باشد، چه برای خرید یا ارتباط داشتن با دوستانمان. برای کسب و کارها هم، امروزه رسانههای اجتماعی یکی از بهترین راهها برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ و فروش محصولات و خدماتشان محسوب میشود. در این میان، داشتن تایید رسانههای اجتماعی به یک موضوع مهم میان کاربران تبدیل شده است. فارغ از اینکه مخاطبان یک رسانهی اجتماعی طرفداران یک سلبریتی هستند یا دنبالکنندگان یک پایگاه خبری یا حتی مشتریان یک فروشگاه آنلاین، داشتن تیک آبی و حساب تأیید شده میتواند تاثیر زیادی روی مخاطبان رسانههای اجتماعی داشته باشد و به آن اصالت و هویت ببخشد. به همین دلیل است که اینفلوئنسرها و بسیاری از کسب و کارها شدیداً مشتاق دریافت تیک آبی برای صفحههایشان هستند.
برای مطالعه بیشتر به اینجا مراجعه کنید.