Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

آیا به دنبال جذب بیشتر مخاطب هستید؟

Posted on ۱۴۰۲-۱۱-۰۵۱۴۰۲-۱۱-۰۵ By alireza khoshtinat

ارتباط تک– علیرضا خوش طینت

برنامه ریزی مبتنی بر مخاطب به شما این امکان را می دهد که از بینش مخاطبان برای هدایت فرآیند تولید محتوای خود استفاده و اطمینان حاصل کنید که محتوای ارزشمند و جذاب را به مخاطبان هدف خود ارائه می دهید.

برنامه ریزی جذب مخاطب در فرایند تولید محتوی:

مرحله ۱: مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید

این گام فراتر از اطلاعات اولیه جمعیتی است و به ارزش ها، نگرش ها، علایق و نیازهای مخاطبان شما می پردازد. با شناسایی این جنبه های کلیدی، می توانید محتوای خود را متناسب با علایق خاص آنها تنظیم و آنها را شناسایی کنید.

با دسته بندی های مختلف مخاطبان خود شروع کنید. اگر رسانه بزرگی هستید، این می‌تواند شامل مخاطبان خاص یا چند مخاطب باشد. عواملی مانند وابستگی های سیاسی، توصیفات اجتماعی، ارزش ها، نگرش ها و علایق را در نظر بگیرید:

-موضوعات مورد علاقه را کاوش کنید.

-نیازهای کاربر را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که مخاطبان شما چگونه می خواهند محتوا را مصرف کنند. آیا آنها به دنبال اطلاعات، سرگرمی یا قطعات آموزشی هستند؟ انواع محتوایی را که با نیازها و ترجیحات آنها مطابقت دارد، تعیین کنید.

-پلتفرم مناسب را انتخاب کنید. پلتفرم هایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما وقت خود را در آنجا می گذرانند.

مرحله ۲: تیم حرفه ای و پایبند به کار تیمی بسازید

دستورالعملهای کاربردی و مفید برای تیم خود فراهم کنید تا در طول روز کار کنند. برای آنها سقف کمی میزان خروجی و تعیین تعداد داستان در هر بخش روزانه، شناسایی مخاطبان هدف، نیازهای کاربر و زمان ایده آل برای هر قطعه از محتوا.

کارکنان خود را آموزش دهید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما فرآیند برنامه ریزی تحت هدایت مخاطبان و اهمیت همسویی مطالب و مطالب خود را با دستورالعمل های تعریف شده درک می کنند و به طور منظم این روند را بازنگری کنید.

مرحله ۳: برنامه ریزی نیازسنجی مبتنی بر مخاطب

تمرکز خود را از پر کردن فضاها به تولید محتوا با قصد و هدف تغییر دهید. نوع مقاله (آموزشی، آموزنده، سرگرم کننده) و نحوه مصرف مخاطبان شما را در نظر بگیرید.

انعطاف‌پذیری و به‌موقع بودن: برخلاف نشریات چاپی سنتی، پلت‌فرم‌های دیجیتال امکان انتشار چندین جایگاه را در طی روز فراهم می‌کنند. از این انعطاف‌پذیری با زمان‌بندی محتوای خود برای همسویی با ترجیحات مخاطبان خود بهره ببرید.

به جای تولید حجم بالای محتوا، کیفیت را بر کمیت اولویت دهید. به یاد داشته باشید، بهتر است خوانندگانی درگیر داشته باشید که به مشترک تبدیل شوند تا حجم زیادی از «محتوای ارواح» که مورد توجه قرار نگیرد.

نکته آخر اینکه با درک مخاطبان خود، همکاری با تیم خود و پیاده سازی بینش مخاطب در فرآیند تولید محتوای خود، می توانید محتوایی ایجاد کنید که با مخاطب هدف خود طنین انداز شود. مطمئن شوید که آیا می خواهید برنامه ریزی محتوای اتاق خبر خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید؟ بنابراین هرلحظه به فکر ارتقا باشید تا مخاطب شما ناامید نشود.

انتهای پیام/

یادداشت امروز Tags:ارتباط تک, تولید محتوای متمرکز

راهبری نوشته

Previous Post: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین: پوتین بدل دارد!
Next Post: روزنامه جوان و ماری آنتوانت!

مطالب مرتبط

استارتاپ و چالشهای نوآوری ارتباط تک
متا به پیروی از دیگران از هوش مصنوعی خود رونمایی کرد ارتباط تک
SocX پلتفرم اعتبارسنجی امنیت ابری مبتنی بر هوش مصنوعی ارتباط تک
کشف نخستین غار در ماه بعد از یک فرضیه ۵۰ ساله ارتباط تک

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

برچسب‌ها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز اسکار امنیت اجتماعی امنیت اطلاعات امنیت شبکه ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی بیمه همگانی توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک روزنامه‌نگاري انتخابات سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme