برندینگ، ارتباط امروز: سال ۱۳۹۵ با تمام فراز و نشیبها و خاطرات کاری خوب و بد به پایان رسید و سال ۱۳۹۶ آغاز شد. اینکه چگونه این سال را سپری کردیم و با چه مسائل و مشکلات کاری رو به رو بودیم را تنها به دید تجربه اندوزی نگاه کنیم و مابقی را به دست خاطرات بسپاریم و سال جدید را با نگرشی نو و از زاویه دیگری برنامه ریزی کنیم.
همگی در زمره کسانی هستیم که خواستار برند شدن کسب و کارمان هستیم و تمایل داریم برند ما در بین سایر رقبا متمایزتر دیده شود. به طور حتم برای تحقق این امر باید اهدافمان را در این حوزه برای سال جدید مورد ارزیابی و بازنگری دقیق قرا دهیم. زیباست که از “نوروز” بیاموزیم. نوروز = روز نو. از قدیم بارها این جمله را شنیده ایم ” هر روزمان باید نوروز باشد”
نوروز نماد و یادآور نو شدن است و به ما تلنگر می زند که باید هر روز گام های هر چند کوچک، مثبت و رو به جلو را برداریم. پس بیاییم با خود پیمان ببندیم در سال جدید در حوزه برندینگ و تبلیغات کسب و کار خود، اینگونه باشیم:
– آگاهی و دانش خود را در این حوزه با مطالعه کتاب، شرکت در دوره های اموزشی و کمک از مشاورین خبره در این حوزه به روز نگه داریم.
– خلاقیت و نوآوری را با ایده گرفتن از برندهای موفق دنیا، به مرور وارد فرآیند برندینگ و تبلیغات خود کنیم .
– راه حل های تکراری و کلیشه ای گذشته را که بیشتر هم بی نتیجه و غیر موثر بوده، کنار بگذاریم.
– شیوه های قدیمی و سنتی تبلیغات را از واژگان کسب و کارمان حذف کنیم و از تکنیکهای نوین و مدرن استفاده کنیم.
– به جای انجام تبلیغات ارزان قیمت و بی کیفیت با تخصیص بودجه مناسب، تبلیغات در شان کسب و کارمان انجام دهیم.
– علاوه بر سود سازمان خود، به ایجاد ارزش برای مشتریانمان و ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت با انها، بیشتر از قبل اهمیت بدهیم.
در همین لحظه تصور کنید در پایان سال ۱۳۹۶ هستید. شما دو وضعیت بیشتر نخواهید داشت:
۱- افسوس نداشته هایتان را می خورید و تغییری در کسب و کار شما رخ نداده است.
۲- با نگاهی نوروزی برای کسب و کار خود، فرآیند برندینگ را آغاز کردید و در حال سیر روند صعودی در سازمانتان هستید.
انتخاب با شماست…
مرجان جانقربان
انتهای پیام/