Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی

Posted on ۱۳۹۶-۰۱-۱۶۱۳۹۸-۱۲-۲۲ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای برندینگ و تبلیغات با طعم نوروزی ثبت نشده

برندینگ، ارتباط امروز: سال ۱۳۹۵ با تمام فراز و نشیبها و خاطرات کاری خوب و بد به پایان رسید و سال ۱۳۹۶ آغاز شد. اینکه چگونه این سال را سپری کردیم و با چه مسائل و مشکلات کاری رو به رو بودیم را تنها به دید تجربه اندوزی نگاه کنیم و مابقی را به دست خاطرات بسپاریم و سال جدید را با نگرشی نو و از زاویه دیگری برنامه ریزی کنیم.

همگی در زمره کسانی هستیم که خواستار برند شدن کسب و کارمان هستیم و تمایل داریم برند ما در بین سایر رقبا متمایزتر دیده شود. به طور حتم برای تحقق این امر باید اهدافمان را در این حوزه برای سال جدید مورد ارزیابی و بازنگری دقیق قرا دهیم. زیباست که از “نوروز” بیاموزیم. نوروز = روز نو. از قدیم بارها این جمله را شنیده ایم ” هر روزمان باید نوروز باشد”

نوروز نماد و یادآور نو شدن است و به ما تلنگر می زند که باید هر روز گام های هر چند کوچک، مثبت و رو به جلو را برداریم. پس بیاییم با خود پیمان ببندیم در سال جدید در حوزه برندینگ و تبلیغات کسب و کار خود، اینگونه باشیم:

–          آگاهی و دانش خود را در این حوزه با مطالعه کتاب، شرکت در دوره های اموزشی و کمک از مشاورین خبره در این حوزه به روز نگه داریم.

–          خلاقیت و نوآوری را با ایده گرفتن از برندهای موفق دنیا، به مرور وارد فرآیند برندینگ و تبلیغات خود کنیم .

–          راه حل های تکراری و کلیشه ای گذشته را که بیشتر هم بی نتیجه و غیر موثر بوده، کنار بگذاریم.

–          شیوه های قدیمی و سنتی تبلیغات را از واژگان کسب و کارمان حذف کنیم و از تکنیکهای نوین و مدرن استفاده کنیم.

–          به جای انجام تبلیغات ارزان قیمت و بی کیفیت با تخصیص بودجه مناسب، تبلیغات در شان کسب و کارمان انجام دهیم.

–          علاوه بر سود سازمان خود، به ایجاد ارزش برای مشتریانمان و ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت با انها، بیشتر از قبل اهمیت بدهیم.

در همین لحظه تصور کنید در پایان سال ۱۳۹۶ هستید. شما دو وضعیت بیشتر نخواهید داشت:

۱-      افسوس نداشته هایتان را می خورید و  تغییری در کسب و کار شما رخ نداده است.

۲-      با نگاهی نوروزی برای کسب و کار خود، فرآیند برندینگ را آغاز کردید و در حال سیر روند صعودی در سازمانتان هستید.

انتخاب با شماست…

مرجان جانقربان

انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, کسب و کار

راهبری نوشته

Previous Post: موج چهارم؛ مروري بر موجهاي سه گانه تافلر
Next Post: کارگاهی برای مصاحبه بهتر

مطالب مرتبط

بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
کابوسی به نام مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام برندینگ
تفاوت مارکتینگ ( بازاریابی ) و برندینگ برندینگ
بوم برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) برندینگ
برای خداحافظی با برندتان آماده باشید برندینگ
حداقل مزد کارگران باید دوبرابر میزان تعیین شده امسال باشد امور اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

برچسب‌ها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز اسکار امنیت اجتماعی امنیت اطلاعات امنیت شبکه ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی بیمه همگانی توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک روزنامه‌نگاري انتخابات سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme