Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

کسب و کار شما الماس است یا لبو !

Posted on ۱۳۹۵-۱۱-۱۳۱۳۹۹-۱۲-۱۷ By مرجان جانقربان هیچ دیدگاهی برای کسب و کار شما الماس است یا لبو ! ثبت نشده

” گران ترین الماس جهان با نام صورت فلکی ، توسط یک شرکت سوئیسی به قیمت ۶۸ میلیون دلار خریده شد.”

وقتی این خبر را اخیرا خواندم، ناخوداگاه به یاد صحبتهای دکتر شاهین فرهنگ – دکتری روانشناسی از آمریکا – افتادم و با عاریه گرفتن از ان، جرقه ای در ذهنم نقش بست.

همگی، لبو فروش ها را دیده ایم که فریاد می زنند: لبو لبو… همیشه هم سرشان شلوغ است و مشتریانشان زیاد. اما تا به حال الماس فروشی را ندیده ایم که فریاد بزند: الماس الماس…! آنها صبور هستند؛ مدتهای زیادی، حتی سالیان زیادی زمان می برد تا الماس آنها به فروش برود. زیرا هر کسی سراغ الماس نمی آید، کسانی خریدارش هستند که قدرش را می دانند، قیمتش را می پردازند و شیوه نگهداری از آن را بلد هستند. هیچ وقت الماس برای اینکه دور و برش شلوغ باشد و زود به فروش برود، لبو نمی شود.

به کسب و کارهای اطرافم که نگاهی میکنم شاهد این هستم که تعداد زیادی از آنها فاصله زیادی تا الماس شدن ندارند و یا بعضیها زمانی الماس بودند اما به دلیل عدم رعایت بسیاری مسائل و به خصوص اخلاقیات کاری، سالهاست که فرسنگ ها با الماس شدن فاصله گرفتند. برای الماس شدن باید صبوری کرد، باید با تمام وجود تلاش کرد و باید خالص بود.

راستی از کسب و کار که بگذریم، در طول سالهای زندگی خودمان چقدر سعی کردیم الماس بمانیم؟ الماس همیشه الماس است… ارزشمند، درخشان، زیبا و منحصر به فرد.

مرجان جانقربان / مشاور و طراح برند

انتهای پیام/

برندینگ Tags:بازاریابی, کسب و کار

راهبری نوشته

Previous Post: از سکوی تجربه تا بهبود مدیریت اخبار حوادث
Next Post: نقدی بر مقاله واکاوی جامعه‌پذیری حرفه‌ای و تربیت گزارشگران اقتصادی در مالاوی

مطالب مرتبط

شما سواد تبلیغات و بازاریابی ندارید! برندینگ
بیماری تبلیغات نوشتاری و هشتگ ها به بهانه کمپین های برندینگ برندینگ
لطفا “آستانه ادیسون” را در کسب و کار خود رعایت کنید! برندینگ
کرونا،بهانه ای دیگر برای رکود کسب و کار برندینگ
۷ استراتژی اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها برندینگ
برند و لوگو، تفاوت یا تمایز؟ برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

برچسب‌ها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز اسکار امنیت اجتماعی امنیت اطلاعات امنیت شبکه ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی بیمه همگانی توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک روزنامه‌نگاري انتخابات سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme