Skip to content
  • فیسبوک
  • توییتر
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کانال های خبری ارتباط امروز
  • تلویریون امروز
  • گزارش ویژه
  • بازار
ارتباط امروز

ارتباط امروز

تاسیس: سال 1394

  • اخبار
    • آشپزی
    • جوانان
    • زنان
    • ایران
    • مدیریت شهری
    • خارجی
    • گفت و گو
  • اجتماعی
    • امور اجتماعی
    • بهداشت و سلامت
    • حوداث
    • ورزشی
  • فرهنگی
    • فرهنگی – هنری
    • فیلم و سینما
    • تئاتر
    • موسیقی
  • برندینگ
  • رسانه ها
  • ارتباط تک
  • پیشنهاد سردبیر
  • یادداشت امروز
  • گالری
  • Podcast
  • کمکهای شما
  • آگهیهای دولتی
  • Toggle search form

نقش هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی و بازاریابی محصول در سازمان‌های نوین

Posted on ۱۴۰۲-۱۰-۲۵۱۴۰۲-۱۰-۲۵ By editor
ترجمه : دکتر اشرف کریمی راهجردی
چکیده:هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی از جمله فناوری، تجارت، پزشکی، خودرو و آموزش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. اما این پدیده در چند سال اخیر به طور فزاینده‌ای در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور یافته و به برندها کمک می‌کند تا با مشتریان خود در هر مرحله از مسیر خرید ارتباط برقرار کنند. همچنین، ابزارهایی که قبلاً تنها برای شرکت‌های بزرگ قابل دسترس بودند، اکنون با قیمت مناسب برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک نیز در دسترس هستند. این مطالعه به بررسی این مسئله می‌پردازد که چگونه هوش مصنوعی در روابط عمومی و بازاریابی به طور گسترده استفاده می‌شود و چه تأثیراتی برای کارشناسان بازاریابی دارد. این مطالعه با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده نشان می‌دهد که هوش مصنوعی در تمام جنبه‌ها مفید است، به خصوص در روابط عمومی و بازاریابی، و صنعت‌هایی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند رشد بیشتری نسبت به صنعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند دارند. این مطالعه همچنین پیشنهاداتی در زمینه‌های تجاری، به ویژه روابط عمومی و بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی، توسعه محصولات و استفاده از مهارت‌های جدیدی که با فناوری جدید لازم شده‌اند، برای تیم بازاریابی ارائه می‌کند.کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، AI، بازاریابی، روابط عمومی، یادگیری ماشینی

متن کامل مقاله را اینجا مطالعه کنید.

انتهای پیام/

دایره المعارف هوش مصنوعی

ارتباط تک Tags:open ai, هوش مصنوعی

راهبری نوشته

Previous Post: Domain Authority سایت چیست و چگونه محاسبه می شود؟
Next Post: شانزدهم ژانویه؛ روز جهانی غذای گرم و تند

مطالب مرتبط

گراک ۳ چه تحولی در دنیای چت‌بات‌های هوش مصنوعی ایجاد می کند؟ ارتباط تک
هوش مصنوعی و اخلاق رسانه‌ای یادداشت امروز
ایرانیان، فعال در رقابت های هوش مصنوعی ارتباط تک
اوپن‌ای‌آی عرضه «حالت صوتی پیشرفته» را برای کاربران چت‌جی‌بی‌تی پلاس آغاز کرد ارتباط تک
“هوش مصنوعی” ذهن شما را می خواند ارتباط تک
ساخت پیش خدمت با هوش مصنوعی ارتباط تک

رادیو گفت و گو

https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3

برچسب‌ها

chat gpt open ai آشپزی آسان آلودگی هوا آموزش مجازی آموزش و پرورش احمد جعفری چمازکتی ارتباط امروز اسکار امنیت اجتماعی امنیت اطلاعات امنیت شبکه ایران ایلان ماسک بازاریابی برندینگ بنیاد علوی بهداشت و سلامتی بیمه همگانی توییتر تکنولوژیهای نوین ارتباطی حقوق شهروندی روزنامه نگاری الکترونیک روزنامه‌نگاري انتخابات سرطان سرطان پروستات شبکه های اجتماعی طرح سلامت عمومی فناوری اطلاعات قانون کار قهوه مارک زاکربرگ مجلس شورای اسلامی محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مرجان جانقربان معرفی کتاب مهران بهروز فغانی ناسا هوش مصنوعی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی کروناویروس کسب و کار کمبود دارو

شناسنامه

غذای امروز

عکس روز

فراارتباط

Copyright © ۱۴۰۴ ارتباط امروز.

Powered by PressBook Blog WordPress theme